Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz t72killer #174 üzenetére

    igen, ez a tipikus dízeles környezetszennyezős móka.. hogy ami nem látszik az nincs.
    hanula számomra kb az oltásellenes orvos / laposföldhívő fizikus szint.
    Az EUR szabályzás sajnos úgy baromság ahogy van, hisz a nagyobb motorú autóknak jóval többet enged, ami teljességgel értelmetlen, és a kis benzines autókat a turbós irányba taszítja, pedig a sima 1.6-os szívó benzines jóval értelmesebb. mint egy 1.2-es turbós csoda, ami széthullik az első 100.000km után. Mellé meg megkapja a zöld rendszámot a v8-as suv, mert van benne villany, amivel akár 20km-t is meg tud tenni.
    az EUR6 se javít semmit se, mivel az EUR4 és EUR6 közt ugyanannyi trágya jön ki, csak az irreális mérési ciklus és a hozzá jobb, a mérési ciklusra optimalizálz software hozza az ereményt, persze valójában nem a NECD szabvány szerint közlekedünk, tehát semmit se ér az egész. (most meg nem keresem neked az egyetemi tanulmányt, de a lényeg, hogy az EUR6 semmivel se jobb a valóságban, csak jobban mutat papíron). Ugye milyen érdekes, hogy a károsanyagot a NECD alapján számolják, a fogyasztást és a hatótávot mostanában már WLTP alapján adják meg? :) és a WLTP is sokszor még messze van a valóságtól, de azt legalább egy tojással a lábad alatt talán elérheted.
    A robogók előbb lesznek villanyosak, mint az autók, ezt bármibe lefogadom. Már 7 éve is olyat vettünk használtan ami simán elment 40-50km-t egy töltéssel 40km/h-val és összesen 50.000 pénzbe fájt. Azóta 1x volt akku csere ami kb 25.000be fájt.

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák