Új hozzászólás Aktív témák
-
Z10N
veterán
Kezdik felshasznalni a megszerzett adatokat egyenre szabott reklammal. Undorito...
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Fecogame
veterán
Már várom, hogy X bolt küldjön nekem üzenetet arról, hogy vegyek meg valamit...
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
L3zl13
nagyúr
Nem akarják még feldarabolni ezt a sz@rt?
Aki hülye, haljon meg!
-
fairi
addikt
Facebook nélkül is érhet ilyen. Online elkezdek valamit rendelni, kitöltöm az adatokat, de abbahagyom mert szállítási költségeket sokallom, és annyira mégse kell.
Erre pár nap múlva telefonhívás és érdeklődnek miért hagytam abba a rendelést. Vazze.
Alapvetően mindegy, ha már cégnek megadod adataidat, elkezdi használni sokszor.
-
Keem1
addikt
-
Fecogame
veterán
Lehet, hogy idegesítő, viszont hatékony újabb vásárlások generálására
Szerk.: Ráadásul ingyen van, hiszen az adataid már megadtad, nem kellett nekik ez miatt pluszban reklámozni.
[ Szerkesztve ]
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
fairi
addikt
"Gyakrabban emailt küldenek, hogy a kosárban lévő termékeket nem rendeltem még meg."
kb ez automatikusan sok weblapnál, ha abahagyod akkor regisztrált címedre küldenek spamot. Fb is kinálja ezt a funkciót oldalán levő boltoknak. USA-ba mükődik, az biztos.
Telefonhívás azért ritka, mert az erőforrásban kerül, ám ritkán megteszik. Kisebb webshopok szokták ahol minden ügyfél életbevágó (van egy kis extra idő, és elakadt rendeléseket végigzongorázzák), vagy ha valami igazán nagy érték után érdeklődsz.[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
Megoldás: blokkolod a boltot. Ha felhívnak, akkor közlöd az NPC-vel, hogy eddig még volt rá esély, hogy egyszer valamikor vásárolj tőlük, de ezt most el is bukták.
Én a hírleveleknél is ezt szoktam csinálni: elsőre unsubscribe, ha ebből nem ért, akkor spamszűrő. Ha az unsubscribe-nál bullshitel, hogy kell neki x hét, mire leszednek a listájukról, akkor azonnal megy a tiltólistára.
Ha elég sokan így csinálják, akkor a boltok idővel rájönnek, hogy kontraproduktív a gyakorlatuk és leállnak vele. -
-
Keem1
addikt
Egy üzlet ne az ügyfeleli zaklatásával bírja rá a vevőket hogy ismét náluk vásároljon, hanem az ügyfélbarát magatartással, a színvonalas kiszolgálással és a minőségi termékekkel csábítson.
Hogy HA a termék életciklusa LEJÁRT, akkor ismét azt az üzletet válasszam, és ne úgy próbáljanak újra vásárlásra bírni, mintha a libákat tömnék.Ha tényleg a fentiek szerint járnak el, a termék évekig kiszolgál engem, és az üzlet ügyfélbarát, a következő alkalommal biztosan újra őket választom.
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
Valódi probléma, hogy vevő véletlenül hagyja abba a vásárlást (elnyomja, rányit valamit), és elfelejti vagy utána mással törödik, mert csak impulziv vásárlás lett volna. First world problem.
Összeségében segít, ha abbahagyott vásárlást, jelzi valahogy. E-mail küldés alap, de Fb chat, ha fel van jelentkezve náluk.
telefon max ritkán fordul elő, kb kérdőre vonod mit bénázol.Ügyfélbarát magatartás része ez is, figyelsz ügyfeledire, és gondoskodsz róla ha elfelejti emékeztesd.
-
#54625216
törölt tag
Gyakran nem kapod meg a teljes vételárat, ha nem játszod végig a vásárlást a legutolsó pontig, mert nem közli a szállítás és az utánvét összegét, rárak valami biztosítást, amit külön ki kell kapcsolnod, külföldi céges vásárlásnál nem vonja le az ÁFA-t, stb.
Ez nem mindegy, mert sokszor trükköznek a webshopok "alacsonyabb ár + magasabb szállítási költség" kombóval, ráadásul a "raktáron, másnapra kézbesítjük" akciókról is csak a legvégén derül ki, hogy két hét a szállítási idő.Ügyfélbarát megoldás az lenne, ha akkor kérné az adataimat, ha már tényleg csak véglegesíteni kell a vásárlást, nem a folyamat elején. (Max a cél településre kérdezzen rá korábban, ha kell a szállítási költség kiszámításához.)
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz #54625216 #12 üzenetére
"Ügyfélbarát megoldás az lenne, ha akkor kérné az adataimat, ha már tényleg csak véglegesíteni kell a vásárlást, nem a folyamat elején"
Ez lenne a legjobb, meg átlathatóbb árazás. Ám úgy tűnik, hogy a tiszességtelen viselkedés kifizetődik. Egy adott trükk akkor tűnik el, ha hatóságok ráunnak a panaszokra.
Szürkébb trükköknek külön irodalma van: [link]
Egyik trükk amire panaszkodtál: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Hobby elektronika
- Autóhifi
- Telekom mobilszolgáltatások
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Luck Dragon: MárkaLánc
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!
- RaidSonic IB-2914MSCL-C31 NVMe SSD / HDD dokkoló és klónozó - Dobozos, újszerű
- LINDY USB3.0 43138 Optical Drive Enclosure BD/DVD/CD külső ház - OEM, újszerű
- IcyBox IB-1824ML-C31 RGB Illuminated NVMe SSD ház - Dobozos, újszerű