- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
freeknight
őstag
válasz #16820480 #42 üzenetére
Azért ebből a balesetből ne hagyjuk ki, hogy itt is bőségesen történt emberi hiba és mulasztás, a kapitány sokkal alacsonyabban hajtotta végre az átrepülést, mint az előre megbeszélt, alacsonyabban, mint a környéken lévő tereptárgyak magassága, illetve a pilóták nem ismerték a repteret.
Ez egyébként is egy hihetetlenül veszélyes manőver volt egy légiparádé részeként, jóval a minimum sebesség alatt, alapvetően nagy felelőtlenség volt utasokat felengedni a gépre.És ugye a mai napig nem sikerült bebizonyítani, hogy valóban a repülőgép rendszerei avatkoztak-e be, mindenesetre a fekete dobozon ennek nem volt nyoma, és a bíróság se így látta a tárgyaláson.
Nagyon érdekes légiszerencsétlenség egyébként, durva, de magát a balesetet mindenki túlélte(!), csak ketten haltak meg, azért mert nem tudták kicsatolni az öveiket.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #16820480 #42 üzenetére
Nem irtam ezeket, teljesen mashonnan indult a tema (legalabb 5 hszt olvass vissza) es tisztaban vagyok hogy mennyivel osszetettebb egy auto onvezeto modja. Csak az elnevezessel nem ertettem egyet, a legtobb halalt az okozza nem az elektronika. Egy repulogeoen sem mehetnek hatta a pilotak kvaterkazni pedig a repulesi magassagban megtehetnek.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...