Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz Peter1918HUN #1 üzenetére

    Dehogy tudják. A userek 99%-ának nincs meg az alapvető ismerete ilyen téren. Én sokszor látok pl. random fb-hirdetéseknél olyan kommenteket, hogy "ki kérte ezt a reklámot", "reklám, jelentettem", "reklám, tiltom", "nem kérek reklámot", stb. Tehát a fb alapvető működésével nincsenek tisztában. Ugyan ez van a google-nél is. Sokat beszélek vállalkozókkal, mert weboldalkészítéssel és marketinggel foglalkozom. Számtalanszor előjön az, hogy oké, kell nekik egy weboldal, és elsők akarnak lenni pl. a "klímaszerelés" kulcsszóra. Mikor elmondom nekik, hogy az nem így működik, mert ilyen általános kulcsszóra ha elölre akarnak kerülni, akkor az hosszútávú stratégia, több év, rengeteg pénzt, folyamatosan kulcsszókeresés, cikkírás, tehát SEO, akkor meg jön az értetlenkedés, hogy hát akkor mi értelme a weboldalnak. Tehát azt gondolják, hogy ha van weboldal, akkor arra automatikusan lesz forgalom. Facebook hirdetéseknél dettó, 15X-ös ROI-t várnak el alapesetben, meg 50%-os konverziót. Totál nincsenek képben. De itt most átmentem már biznisz irányba...

  • waccamár

    senior tag

    válasz doeeg #3 üzenetére

    Teljesen egyetértek! Kedvencem mikor a beszélgetésünk szó szerint 10. másodpercében a bemutatkozása után egyből kérdezi, hogy oké, mennyibe kerül? Hát mondom mi mennyibe kerül? Mi kell, papírhajó, vagy csillagromboló? Jójó de nagyjából mennyibe kerül. Szerencsére az ilyenekkel nem szoktam időt tölteni, ilyenkor mondom, hogy valószínű nem én vagyok a megfelelő választás. Az ár prezentálása egy optimális ügyyfélnél a végén van, amikor tudom mire van szüksége, tudom, hogy tudok-e segíteni, tudja, hogy mit fog kapni... Na akkor tud megalapozottan dönteni az árról, és akkor lehet kezelni a felmerült kifogásait is.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés