- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Synology NAS
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubuntu Linux
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter1918HUN
tag
Igazából hasznos, de szerintem sokan tudják mi alapján működik a google
-
waccamár
senior tag
válasz Peter1918HUN #1 üzenetére
Dehogy tudják. A userek 99%-ának nincs meg az alapvető ismerete ilyen téren. Én sokszor látok pl. random fb-hirdetéseknél olyan kommenteket, hogy "ki kérte ezt a reklámot", "reklám, jelentettem", "reklám, tiltom", "nem kérek reklámot", stb. Tehát a fb alapvető működésével nincsenek tisztában. Ugyan ez van a google-nél is. Sokat beszélek vállalkozókkal, mert weboldalkészítéssel és marketinggel foglalkozom. Számtalanszor előjön az, hogy oké, kell nekik egy weboldal, és elsők akarnak lenni pl. a "klímaszerelés" kulcsszóra. Mikor elmondom nekik, hogy az nem így működik, mert ilyen általános kulcsszóra ha elölre akarnak kerülni, akkor az hosszútávú stratégia, több év, rengeteg pénzt, folyamatosan kulcsszókeresés, cikkírás, tehát SEO, akkor meg jön az értetlenkedés, hogy hát akkor mi értelme a weboldalnak. Tehát azt gondolják, hogy ha van weboldal, akkor arra automatikusan lesz forgalom. Facebook hirdetéseknél dettó, 15X-ös ROI-t várnak el alapesetben, meg 50%-os konverziót. Totál nincsenek képben. De itt most átmentem már biznisz irányba...
-
updog
senior tag
Nem is ez a szomorú, hanem hogy vígan fenn tudnak maradni, megvan a közönségük, az ilyen 2003 óta változatlan honlapokkal, meg a kizárólag lopott, 16x átkompresszált jpg formátumú vicces képeket posztoló közösségi oldalakkal, elérhetetlen/fogalmatlan telefonos ügyfélszolgálattal, természetesen színvonalhoz képest túlárazott szolgáltatásokkal/termékekkel... ja és amikor megkapják tőlem az ajánlatot ami mondjuk nagyából annyi, hogy ha 2 normálisan fizető ügyfelet behoz akkor már pluszban lenne vele, úgy kerekedik a szeme, hogy már visszakérdeznem se érdemes.
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
waccamár
senior tag
Teljesen egyetértek! Kedvencem mikor a beszélgetésünk szó szerint 10. másodpercében a bemutatkozása után egyből kérdezi, hogy oké, mennyibe kerül? Hát mondom mi mennyibe kerül? Mi kell, papírhajó, vagy csillagromboló? Jójó de nagyjából mennyibe kerül. Szerencsére az ilyenekkel nem szoktam időt tölteni, ilyenkor mondom, hogy valószínű nem én vagyok a megfelelő választás. Az ár prezentálása egy optimális ügyyfélnél a végén van, amikor tudom mire van szüksége, tudom, hogy tudok-e segíteni, tudja, hogy mit fog kapni... Na akkor tud megalapozottan dönteni az árról, és akkor lehet kezelni a felmerült kifogásait is.
-
aktív tag
Hát problémás ügyfelek/userek minden IT-s üzletágban vannak szép számban, az a legrosszabb amikor azt se tudják koherensen elmondani mit szeretnének, de nekik a legjobb és a legolcsóbb megoldás kell, és magyarázza a bizonyítványát, hogy az 5 perces research amit beleölt a témába, ami nem ér semmit, de az alapján már kompetensnek tartja magát a témában és azt akarja, hogy az általa felvázolt hosszútávon fenttarthatatlan megoldást adjuk el neki, kb. ekkor szoktuk azt mondani hogy nem tudunk ebben segíteni..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
- Azonnali fotós kérdések órája
- Synology NAS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...