- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- ASUS routerek
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #6 üzenetére
Az rendben van, hogy majd kiderül de jelenleg az akkus elektromos a jobb nem a hidrogén.
Gondolom egyikünk sem jósnô, a jövôt most engedjük el.
Ma ha kamion akarsz venni ami "keveset" szennyez az akkus elektromos lesz nem pedig hidrogén.Ha jók az értesüléseim decemberben még okosabbak leszünk a témában, mert akkor kezdôdik az elektromos Tesla Semi kiszállítás. Talán kapunk hiteles, új adatokat.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #6 üzenetére
A meccs még azelőtt le lett játszva, hogy elkezdődött volna! A hidrogénes kettővel több energiaátalakítást tesz a rendszerbe, ezért soha nem lesz olyan hatásfokú, mint az akkus. Olyan pedig, hogy hulladékenergia nem létezik, pláne ilyen mértéktelen mennyiségben. Én még nem hallottam olyat, hogy a megtermelt áramot ne lehetett volna eladni. Az EU hidrogénstartégiája egy jó dolog szerintem is, de nem autókban, hanem helyhez kötött energiatárolásban. Autókban már csak azért sem fog elterjedni, mivel még az elektromosoknál is drágább autókat eredményez!
"A végső döntést az ár fogja meghozni." Igen ezzel teljesen egyetértek, de ugyanannyi energiára számolva a zöld hidrogén mindig is drágább lesz, mint maga az áram. Hiszen a hatásfok ami a két átalakítással jár mindig meglesz.
energiahordozó --> áram --> akku --> motor
energiahordozó --> áram --> hidrogénbontás --> tüzelőanyagcella --> akku --> motor"Pár év múlva látni fogjuk hogy egy MWh akku vajon olcsóbb lesz-e mint egy kamionba való hidrogénes üzemanyagcella rendszer."
Meg a speckó tartályok, stb. gyakoribb szervizek, sokkal több alkatrész, drágább fenntartás. És persze, emellett ezekben is van akku is. És a tetejében még töltőinfrastruktúra sincs. Innen szép nyerni, de ez a hajó már elment, hamarabb kellett volna kapcsolni a gyártóknak. 10-15 évvel ezelőtt lett volna esélye az akkori akkuk ellen.Én szárnyalnék, de nem hagyják.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke