Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Psych0 #32 üzenetére

    A tesztméréseket elvileg előfizetői végponton kellene végezni, ami műszakilag indokolatlan, jogilag kivitelezhetetlen (egy hatóság nem írhatja elő, hogy az előfizető beengedjen az otthonába). Normálisan ott mérik, ami a legközelebb van az előfizetőhöz és még hozzáférhető, tehát pl. panelház központi elektromos elosztójában. de ez is indokolatlan, legalábbis kábeltv-nél biztosan az. Akkor szoktak ügyfélnél mérni, ha hibát jelentett be és azt elhárították.

    a méréseket előre elkészített mérési terv alapján kell végezni, ahol utcaházszám szinten előre megmondod, hol fogsz mérni és mikor. a jogszabály előfizető létszám alapján meghatározza, hogy évi hány mérést kell csinálnod, milyen eloszlásban, stb. a mérési jegyzőkönyveket és az abból összesített jelentéseket nagyon komolyan ellenőrzik.

    "Szerintem azzal, hogy nem javították meg a beázó valamit, korlátozták az internet hozzáférésem": senki nem vállal 100%-os rendelkezésre állást, a 95% már elég jó, főleg vidéken, ahol áram se mindig van, kábelkereső gépek és személyek is gyakoribbak, stb. 5% kiesés 365 napnál pedig 18.25 nap, tehát ebbe belefér 18 teljes napnyi 100%-os leállás. Ha volt mondjuk 22 alkalommal egy teljes éjszakányi kiesés, az nincs 10 nap se. Itt pedig az a hivatalos szabály, hogy az számít rendelkezésre állás szempontjából kiesésnek, ami az előfizetők legalább 10%-át érinti. alatta egyedi hiba.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák