Új hozzászólás Aktív témák

  • auth.gabor

    tag

    válasz fodorzsolt #43 üzenetére

    "Azt hiszem alsósokról szól a téma ezen része, akik korábban még nem tanultak iskolai keretek között semmit. Olyannyira heterogén lehet a fejükben lévő "tudás", hogy nehéz eldönteni, kiket hova és miként kell felzárkóztatni. Én biztos nem mernék rá vállalkozni."

    Ne alacsonyodjunk le ilyen szintre, hogy egy 6 éves gyereknél egy tapasztalt tanító ne tudná egy-két hét alatt hozzávetőlegesen felmérni, hogy milyen szellemi tőkét hoz magával a gyerek otthonról és az óvodából...

    Az írástanítás is úgy kezdődik, hogy az első pár héten felmérik a gyerekek készségeit, mert ott is változatos tudással esnek be a gyerekek az óvodából: van, aki már egészen pontosan tud kis köröket rajzolni, mert az óvodában (vagy otthon) foglalkoztak vele és rajzoltattak apró cserepeket a házikó tetejére, majd mindegyik apró cserepet más színre színeztették, mások pedig még alig fogtak íróeszközt a kezükbe, mert az óvodában nem tudták lekötni őket egy papírral és zsírkrétával, otthon meg csak kardoztak és verekedtek, és ökölbe zárt ceruzával nem lehet kézzel írni...

    "Szóval gimnáziumba kerülvén legalább van egy előírt minimum, amihez adott esetben mérni lehet a diák tudását."

    Miért gondolod, hogy csak sztenderdizált tesztekhez lehet mérni a tudást?

    [ Szerkesztve ]

    https://iotguru.cloud

Új hozzászólás Aktív témák