Új hozzászólás Aktív témák

  • zsigus

    őstag

    Üdv, nagyon jó cikk, egy részét már összeszedtem különböző helyekről, de volt egy pár újdonság is amit köszönök. :R

    Első sorban ez érdekelne:
    "Így ha vásárláskor valamilyen okból kifolyólag nem kaptunk jótállási jegyet, vagy az hibásan, esetleg egyáltalán nem volt kitöltve, ettől még ugyanúgy érvényesíthetjük jogainkat."

    Az odáig rendben van, hogy csak a jótállási jegy szükséges a javításhoz/cseréhez, de egy teljesen kitöltetlen garancialevéllel hogyan lehet érvényesíteni a garit mondjuk ~8 hónap után, ha még a vásárlás időpontja sem szerepel rajta?

    Nem ezért szoktak blokkot adni? És nem ezért mondják azt, hogy a blokkot/számlát is meg kell őrizni, mert azon szerepel a vásárlás dátuma?

    Persze ettől még hanyagság/lustaság a garanciajegyet nem kitölteni, de sajnos ez a legtöbbször így van...

    Én legutoljára egy HDD-vel jártam pórul, Novembertől Márciusig tartott az ügy. Szerencsére a bolt hozzáállására nem panaszkodhatom mert szó nélkül cserélték kétszer is, aztán kértem a cserét egy másik modellre az is megoldott volt, viszont ahogy a cikkben is írva vagyon: sajnos nagyon lassú volt a folyamat.

    A másik dolog amiről kérdeznék és ehhez kapcsolódik az a GaranciaFutár (és más boltokban más fantázianevű dolgok). Ezeknél kell e a boltnak más kötelezettséget vállalnia mint ami az oldalukon szerepel (tehát van e erre valami törvényi szabályozás)?

    És ha pl. elállok 8 munkanapon belül a vásárlástól, de kértem ezt a szolgáltatást, akkor is nekem kell a szállítást kifizetni? Úgy, hogy a termék nem kerül garanciális javításra (és plusz szállítási költséget sem kell fizetni a garanciális javításhoz való szállítás miatt), viszont többet fizettem a termékért, pont azért, hogy a későbbi költségeket megelőzzem.

    Köszönöm a választ.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák