Legfrissebb anyagok
IT café témák
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Mobilinternet
- Microsoft Excel topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
pelgrim_v1
tag
válasz Flashback #39 üzenetére
A wv kihátrálásának fő oka a keleti márkák térnyerése. Egész egyszerűen a belépő kategóriában ahol a legnagyob spórolás megy minden csavaron hogy haszon maradjon az autón, nem bírja a német márka már felvenni a versenyt a keleti vetélytársakkal és a preztizs miatt egy bizonyos szint alá nem adhatják mert a wv márka vásárlók nem ehhez szoktak. (Érdekesség hogy a wv group pár márkája továbbra is marad alsó kategóriában is pl SEAT, de ezeknél a márkáknál megszokták a vásárlók hogy wgy wolksvagen alá pozíciónált autót vesznek)
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések