Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Számomra az elmúlt 2 évben lett unszimpatikus.
Nincs azzal gond ha valaki rajong a Tesláért és Elon Muskért, Teslások.hu-tól Attila visszatérő vendég Horváth Andrásnál, azt a palit kifejezetten bírom.
Vérfanokkal van probléma, őket Musk tudatosan manipulálja.
Urban Legendek: Teslának jobb hatásfokú a hajtáslánca, mindenféle gyártástechnológiák, amit külsös cégtől rendelnek és a konkurencia is ugyanúgy megrendelhetné ha úgy akarja(ki van zárva hogy az előnyök mellett jelentkező hátrányok miatt, vagy problémás lenne beilleszteni a saját gyártósorukba stb csak jó 50 éve gyártanak kocsikat, nem értenek ezek semmihez).
És akkor ott vannak azok amikről Shadowbull fórumtárs beszél.2014-óta ott van a Tesla konfigurátornál hogy Level 5 FSD Coming Soon.. .Nálam legfeljebb 2 évet jelent, és nagyon úgy néz ki hogy 5 éven belül nem lesz Level 5 egyik gyártónál sem, önvezetés meg úgy ám blokk az elektromos autók terén elfogyott a Tesla előnye, régi/hagyományos gyártók gyakorlatilag felzárkóztak mostanra. Mégis van bőr a képén minden évben beígérni hogy idén most már aztán tényleg jön az FSD...Nem kell lidar elég a kamera hisz az ember is a szemével tájékozódik, közben leforgattak kamu FSD reklámot amihez forgatás előtt jó alaposan letérképezték az útvonalat LIDAR-ral...
Elon kiváló cég vezető, 2 új gigafactory átadása nem piskóta, vannak itt eredmények, csak ne dugná állandóan az ember képébe azt a k*rva nagy egoját. Amig két utcahosszal vezetett a Tesla szódával elment, 2022-ben egyszerűen erőltetett.[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Teljesen egyértelmű hogy Budapest belvárosi forgalomban a Tesla Autopilot többet hibázna mint az ember. New York Times le is tesztelte Tesla Level 5 beta-t, jóval többet hibázott mint egy emberi sofőr tette volna. Itt Horváth András beszél erről.
8 hónappal ezelőtti videó, azóta kapott Update-et az Autopilot, kétlem hogy ennyi idő alatt megtanult forgalmas várásokban is legalább úgy közlekedni mint egy ember.
Nekem sajnos nem sikerült a konkrét cikket megtalálni mert néhány rákeresés után kiírta a NYT hogy fizessek elő vagy nem tudom elolvasni a cikkeiket. -
kikikirly
senior tag
Idézet a 41-es kommentedből:
,,Tehát amíg az emberek évente 5426453 balesetet okoznak, 34134 embert ölnek meg és nekimennek hídlábaknak, teherautóknak addig a Tesla FSD önvezetés kevesebb balesetet okoz és máris jobb mint az ember. ( a számértékek nem pontos adatok )"
Erre reagáltam. -
kikikirly
senior tag
válasz #54625216 #60 üzenetére
Nagyvárosban rosszabbul vezet mint az ember, ezt szerintem te sem vitatod.
Bugok: Tegyük fel, átlagban jobban vezet. Viszont van nem kevés olyan konkrét szituáció amikor nagy valószínűséggel nem tud értelmezni minden körülötte zajló eseményt( mondjuk 10 alkalomból 7-szer), ilyenkor fennáll a baleset okozás veszélye.
Emberi sofőrként nem vagyok kiszolgáltatva egy rajtam kívül álló rendszernek, ha figyelmetlen vagyok és baleset a vége azt csakis magamnak köszönhetem. Másik eset hogy vétlen vagy mégis részese vagy egy balesetnek. Oké de a Tesla Level 2 sem vezet hibátlanul, szóval ugyanúgy hibázhat mint egy ember, lehet hogy az hajt belém.
Átlagot nézve kétlem hogy jobban vezet mint az ember. Hajlamosak vagytok démonizálni az emberi sofőröket, persze vannak agresszív barmok az utakon(ők nagy valószínűséggel mikor kiszállnak a volán mögül hasonlóan viselkednek embertársaikkal), véleményem szerint az emberek többsége nem ámokfutó pszichopata.
Persze konkrét számok nélkül csak találgathatunk.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- LEGO klub
- Autós topik
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- E-roller topik
- További aktív témák...