Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    2021-re nagyon sokat hozott a konkurencia a Teslán. Ezek a kúrva sokat csúszó ígéretek belefértek amig két utcahosszal vezetett Elon cége, 2022-ben úgy néz ki nem jön új Tesla modell, egyértelműen levannak maradva abban ami a régi gyártóknakk megvan: jó minőségű , gazdaságos/nagy volumenű gyártásban.
    Konkurencia idén is ontani fogja az új és egyre kiforrottabb modelleket, nem értem mire ilyen nagy a pofája Musk-nak, pláne önvezetésben amit 2016 óta mindig beígér a következő évre. Elvakult Tesla fanokon kívül mindenki látja hogy Musk FSD-vel kapcsolatos kijelentései sokadjára mennek szembe mérnöki valósággal, erre ez a hülye megint kiáll nagy pofával és belehazudja a világ szemébe hogy 1 év múlva itt a Level 5 FSD...
    Úgy csinál mint aki nem ígérté már ugyanezt meg fél tucat alkalommal, az sem zavarja hogy rohamtempóban olvad a Tesla fölénye...
    Nem elvitatható tőle hogy létrehozott olyan vállalati struktúrát és kultúrát aminek köszönhetően ilyen sikeresek a cégei, viszont kezdenek kibukni a hülyeségei. Fejébe szállt a népszerűség?

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz #54625216 #5 üzenetére

    ,,Ami a hatékonyságot illeti: a BMW 2.5 millió kocsit adott el 2021-ben, a Tesla 936000-et, viszont a BMW-nek ehhez 31 gyárra volt szüksége, a Tesla-nak meg 5-re, ez 6.2-ször több üzem a 2.67-szeres mennyiséghez képest."

    Abban a 31 üzemben csak elektromos autót gyártanak?Kétlem.
    Többi gyártó egy platformra több modellt is épít, és meg tudják oldani az új modellek sorozatgyártását is határidőre/pár hónap csúszással. Látjuk mekkora érdeklődés és TÉNYLEGES ELŐENDELÉS van Cybertruckra, mégsem képesek évek óta megoldani a sorozatgyártását, pedig evvel kapcsolatban is mondott forradalmi dolgokat Musk(csak préselni/hajtogatni kell a karosszéria vázat, valami hasonló,lányeg hogy egyszerű lesz gyártani).Vagy ott a Porsche Rycan verő Roadster, évek óta dumál róla, aztán idén se lesz belőle semmi. Level 5 FSD-vel kapcsolatban pedig vérlázitónak találom hogy ennyi kamu ígérgetés után van bőr a pofáján megint belehazudni mindenki képébe.2014 óta ott van a konfigurátorba az FSD hardver alatt hogy FSD Coming Soon...
    Mercedes-nek már van megkötésekkel engedélyezett Level 3-as önvezetése,Teslának nincs(Jó azok megkötések gyakorlatilag hazavágják az egészet, nevezzük jól Működő Level 2-nek, eddig ilyenje csak a Teslának volt, zárkózik fel a konkurencia Jó napot kivánok).
    Igen tudjuk, ők akkora királyok, hogy átugorják a 3-4 ét és egyből 5 lesz.Anyátok.

    Tudomásom szerint márkától függetlenül, ami elektromos autót legyártanak azt el is adják, hiszen hiány van, nem Tesla privilégium hogy nem győznek eleget gyártani...

    Az se semmi ami a Tesla Fumok lenyomnak az itteni vagy más fórumokon.
    Érdekes ha ezt a politika csinálja, kurvára felvagytok háborodva(Legyen az Rogánék uszító bullshit generátora vagy LMBTQ/PC árgus szemekkel figyeljük miért sértődhetünk meg hülyesége).
    Ha Elon csinálja ugyanezt azzal nincs probléma... Ne mondja nekem senki hogy ez a fanatikus tábor építés nem tudatos a kommunikációs tanácsadói részéről...
    Sokáig elnéztem neki ezeket a dolgokat mert voltak mellette olyan eredmények amiket más nem tudott utána csinálni, viszont mostanság nehéz nem észrevenni hogy a csávó olyan tollakkal ékeskedik amikhez kurvára semmi köze nincs. És ezek után képes megint belepisálni mindenki szájába ahelyett hogy kicsit visszább venne.

  • kikikirly

    senior tag

    válasz ddekany #8 üzenetére

    +1 :)
    Szerintem elszállt a hírnévtől, népszerűségtől...
    Eddig lehetett mondani hogy a befektetők,mérnökök ösztönzése stb miatt mond ilyeneket, meg amig a versenytársak utcahosszal voltak lemaradva az egész összkép máshogy festett. Jó néhányan nem értjük ez a mostani Mindenki hülye csak én vagyok Helikopter megnyilvánulása mire volt jó...

  • kikikirly

    senior tag

    válasz #54625216 #31 üzenetére

    Mi mond ellent? Egyértelműen látszik hogy az új modellek sorozatgyártását pokoli nehezen oldják meg. Alkatrész hiány ide vagy oda, szinte mindegyik gyártó dob új modelleket idén piacra. Teslanál a Plaid S és X modellek gyártásánál is fenn akadások vannak.

    Pl. : "vérlázitónak találom hogy ennyi kamu ígérgetés után van bőr a pofáján megint belehazudni mindenki képébe"
    "Igen tudjuk, ők akkora királyok, hogy átugorják a 3-4 ét és egyből 5 lesz.Anyátok."

    Anyátok rész a Tesla propagandájának szólt, nem neked. Nem dobáltam sarat senkire, elmondtam a véleményemet. Cáfold meg ha tudod.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz #54625216 #35 üzenetére

    Tegyük fel nincsenek gyártási problémáik. Akkor minek dumál évek óta a Roadsterről, Cybertruckról(ami után kifejetten nagy az érdeklődés)?Cég CEO-jaként akkor kellene bejelenteni új modelleket ha már nagy vonalakban tudjuk mikor kerül gyártásba. Mindkét modellnél bőségesen túl vagyunk ezen.

    ,,Egyebkent ezert sincs meg Roadster meg Cybertruck. Nem eri meg nekik +2 modellt gyartani, amikor a meglevoekbol sem tudnak eleget gyartani. Tok feleslegesen nehezitenek a sajat dolgukat."

    Ez nem Tesla privilégium, többi gyártó is elad mindent ami lejön a gyártósorról, mégis dobnak piacra új modelleket idén is, alkatrész hány ide vagy oda.

    FSD-vel kapcsolatban azt hiszem nem kell elnézést kérnem.2014 óta ott van a konfigurátorban az FSD hardver alatt hogy FSD Cooming Soon.
    Ráadásul nemrég deritette ki a NYT(nem épp egy zug lap) hogy 2016-ban leforgattak egy FSD promó videót, LIDAR segitségével, holott Musk szerint a Lidar az hülyeség, szemünk is olyan mint 2 db kamera...
    Kezd ráégni a körmére a valóság, erre megint előadja hogy jövőre itt a Level 5, amivel a saját mérnökei sem értenek egyet.
    Mindezt sikerült avval megfejelni hogy dolgoznak egy humanoid robot jövőre történő piacra dobásán. Hirtelen jobban értenek a robotok tervezéséhez mint a Boston Dynamics.
    Fogadok veled egy sörben, jövőre vagy fél év múlva ebből a határidöből is ki fog tolatni...
    Ezek után nem érzem túlzásnak azokat a jelzőket a miket használtam(nem káromkodtam, erős jelzőket használtam ez minden).

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz emvy #41 üzenetére

    Roadstert mág 2018-ban jelentette, Cybertruck-ot 2019 Novemberében és legkorábban 2023-ban kerülhet gyártásba.
    Értem amit mondotok, meglévő modellekből sem tudják kielégíteni az igényeket, ez nem új keletű dolog, Teslánál ez van a fennállása óta.
    Ha nem akarnak új modelleket gyártani, miért mutatják be őket és vetetnek fel előrendelést, ezt magyarázza el valaki.
    Többi gyártónak miért éri meg minden évbe új modelleket bemutatni és gyártani?

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz #54625216 #46 üzenetére

    FSD-vel kapcsolatban sokadjára téved.2020-ra 1 millió robottaxit favorizált a fószer.
    Mercedes utolérte őket(FSD-ben), valszeg több másik gyártónak is van közel kész korlátozott Level 3-as önvezetése(Tesla szintű Level 2).
    Lidar elvetéséről annyit hogy a saját mérnökeinek sem tetszik a dolog. Szerinted Elon mérnökként kiveszi a részét az FSD fejlesztésében? Szerintem nem, többször tanúbizonyságot tett róla hogy mérnöki és műszaki kérdésekben annyira van otthon amennyire a mérnöki gárdája tanácsokkal látja el(ha épp nem dönt úgy hogy okosabbnak képzeli magát). Legtöbb cégvezetőre igaz, nincs ezen mit szégyellni, mérnökök 99% meg nem Tudna Tesla,Space X színvonalú céget felépíteni.
    Nem tudom hány kommentben keresztül soroltam Elon FSD-vel kapcsolatos elég dúrva csúsztatásait, te ezek ellenére képes vagy őt védeni. Napnál világosabb, nemhogy 2022-ben de 2025-ben sem lesz Level 5-ös önvezetése a Teslának,
    ahogy másnak sem. Nem értem mi szükség volt arra hogy megint segget csináljon a szájából totál megalapozatlanul. Robotos bejelentés csak hab a tortán, életszerűtlen hogy 2022-re legyen is belőle piacképes termék, seggünket csapkodhatjuk a földhöz ha 2025-re lesz is belőle valami, ha egyáltalán lesz.
    Számomra fura az a mentalitás hogy az EV iparban Tesla/Elon Musk az isten az összes többi gyártó meg tehetségtelen kóklerek gyülekezete(Elég gyakori pl hogy a Tesla hívők úgy csinálnak mintha a belső égésű autók nem is számitanának, Tesla sokkal tapasztaltabb az autó gyártásban mert ők gyártották eddig a legtöbb elektromos autót, belső design-al hasonló a helyzet).2021 végére ez baromira nem igaz, nem piskóta amit az elmúlt 3 évben minőség javulásban és hozzáállásban hagyományos autógyártók felmutattak. Az is látszik hogy ez a javulás folytatódni fog. Musk-nak ez a mindenki hülye csak én vagy helikopáter mentalitása jól állt amig a többiek a sötétben tapogatóztak,
    most ki állni ugyanakkora faccal és bekiabálni hogy jövőre itt a Level 5 ami fontosabb mint az EV gyártás ja és mellesleg 1 év múlva piacra dobunk humanoid robotot, számomra visszatetsző. Hogy joga van-e ezt csinálni? Naná bazmeg, hisz szólás szabadság van, ahogy te is mondtad:,,Egy cég CEO-jaként (törvényes keretek között) azt mond, amit akar". Nekem ugyanígy jogom van véleményt formálni róla és ennek a véleményemnek hangot adni. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák