- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Milyen routert?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Shadowbull
addikt
"Mert a pontos számokat senki sem tudja, csak a twitter, és baromira sumákolnak."
Irrelevans. Muskot senki sem kenyszeritette hogy veteli ajanlatot tegyen a Twitterre, plane nem kenyszeritette senki hogy eloadja a vilagjobbito szandeku joakaratu embert. Ha a vilagot akarja jobbitani, meg a szolasszabadsagot tamogatni, akkor mit erdekli mennyi a bot a plattformon?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Mondjuk hengerfejet azt pont nem, azok jellemzően homokmagos acél kokillás gravitációs öntvények.
De kismillió alumínium alkatrészt használ az autóipar (is) ami nyomásos öntéssel készül, sőt nagyméretű karosszéria csomópontokat is, például rugótornyokat.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"hanem kényelemben, hatótávban, használhatóságban messze a konkurencia előtt jár,"
A teslafan párhuzamos valóságban biztos így van.
Egyébként meg komfortban messze el van maradva az árkategóriájától ( zajos belülről, szar a futóműve, ráz, igénytelen anyagok, kényelmetlen ülések, gagyi képernyő, vacak vezetéstámogató rendszer, stb). Hatótávban valóban jók, de a gyakorlatban már ott a konkurencia is. Használhatóságon nem tudom mit értesz, a Model 3 csomagtartója például elég rosszul pakolható. Viszont van frunk, az igaz."mostanában kezdenek használható elektromos autókat gyártani más gyártók, és ez gyakorlatilag kizárólag a teslának köszönhető"
Az EV hullám a Tesla nélkül is kialakult volna.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Model St nem lehet kapni Európában.
De ettől függetlenül ott a Merci EQS, vagy a BMW i7, Porsche Taycan, Audi eTron GT. Ezek mind sokkal jobb autók mint a Model S."egész biztos vagyok benne, hogy a Tesla nélkül messze nem tartana itt az elektromos autózás mint most"
Az EV hullám a CO2 emissziós flotta határértékek bevezetésének az egyenes következménye. A Teslának ehhez nem sok köze van, ők jó időben ültek fel rá.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"LOL Ezt honnan veszed?"
LOL, hát ennyit sem tudsz? 2020 vége óta, amikor abbahagyták az előző, nem faceliftes verzió gyártását, nem lehet sem S-t, sem X-et venni Európában. Hiába jelent meg pár hónappal később a Plaid az USAban, Európába a mai napig nem hozták el, ára sincs.
Teljesen mindegy mi volt 5-6 éve, az a lényeg hogy mi van ma.
"Nem, eszébe sem jutott volna EV-t fejleszteni egyik nagy gyárnak sem, még mindig a 3 hengeres vackokat reszelnék tovább, hogy beleférjenek az emissziós normákba..."
Hülyeség. Már a 2000es évek közepén nyilvánvaló volt, hogy az egyre szigorúbbak flottaemissziós korlátozások nem tarthatók PHEVek és BEVek nélkül. Gyakorlatilag az összes nagy cég elkezdett foglalkozni ezekkel már akkor, amikor a Tesla sehol sem volt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Bluesummers #115 üzenetére
Hmm, most összekeverted a dizelbotrányt a CO2 flottaemissziós szabályokkal....
Mellesleg nem volt minden német érintett. A BMW sem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Bluesummers #120 üzenetére
A kartellezéses sztori is megbukott.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.