- Starlink
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- Videó stream letöltése
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- XPEnology
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
"Mert a pontos számokat senki sem tudja, csak a twitter, és baromira sumákolnak."
Irrelevans. Muskot senki sem kenyszeritette hogy veteli ajanlatot tegyen a Twitterre, plane nem kenyszeritette senki hogy eloadja a vilagjobbito szandeku joakaratu embert. Ha a vilagot akarja jobbitani, meg a szolasszabadsagot tamogatni, akkor mit erdekli mennyi a bot a plattformon?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Ezekiell
veterán
Ezen hamarabb kellett volna gondolkozni. Ez a "mi nnyi bot van" dolog full kamu, hogy kitancolhasson. Ezt a vételi ajánlat előtt már tudnia kellett volna, hogy megalapozott ajánlatot tehessen. Leszarta, járt egy nagyot a szája (szokás szerint), most meg hisztizik.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
L3zl13
nagyúr
1. Nem tudni, hogy tényleg valótlan-e az adat amit megadtak
2. Ha valótlan is az adat, nem jelenti azt, hogy hazudtak. Lehet, hogy rossz a módszer amit a botok számának kalkulációjára használtak és ekkor Musknak kell bizonyítania, hogy szándékosan át akarták verni.Aki hülye, haljon meg!
-
nagyúr
Saját tervezésű motorok, saját tervezésű központi számítógép és saját tervezésű (és mindez nagyrészt saját gyártású) akkucellák vannak egy olyan kocsiszekrényben, amilyet senki más nem csinál a világon (présöntvény). Ha ez nem innováció, akkor nem tudom, hogy mi lenne az...
Talán félreérthető volt az alaptétel, ez kétségkívül az én hibám...
A Tesla első Roadster és Model S tényleg nem volt más, mint meglévő technológiák összelapátolása. Innen indultak, ehhez jöttek a marketing szövegek (pl. "Autopilot") és Musk kétség kívül hatásos prezentációja.
Nem azt írtam ugyanakkor, hogy nincs semmi innováció a Tesla berkeiben, mert azért akad, lásd Plaid motorok, de hogy pl. 18650-es akkumulátorcellákból épít fel egy akkupakkot, azt én például nem nevezném innovációnak...Márpedig a mai napig ez megy, az említett Tesla présöntvényeit egy olasz beszállító cég, az Idra Group által készített gép készíti, tehát hogy "senki más nem csinál" rajta kívül a világon, az legalább ilyen barokkos túlzás...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Pontosan ez a helyzet.
A gond ráadásul az, hogy a felvásárlási szerződést aláírták, tehát onnan visszatáncolni csak nagyon alátámasztott indokkal lehet. Ha lenne Musknak kézzel fogható ténye a témában, akkor azt osztaná meg és azzal támadná meg a szerződést, nem pedig azzal próbálna mentegetőzni, hogy egy bírósági tárgyaláson akkor a Twitternek kell bevallania, hogy a felhasználók hány százaléka bot.Egyébként pedig Musk január végén kezdett el Twitter részvényeket vásárolni, de áprilisig ezt nem hangoztatta, miközben nekiállt olyan Tweeteket posztolni, hogy "szakad forrású legyen a Twitter kódja?". Itt egyébként már eleve megszegte a szabályozást, mert be kellett volna jelentenie a SEC-nek, hogy 5% fölötti a részesedése a cégben (utólag derült ki, hogy már márciusban elérte ezt a szintet).
Április 3.-án volt egy tárgyalás arról, hogy Musk bekerülne a Twitter felügyelőbizottságába, majd másnap közzé tette Musk, hogy egyébként már 9%-os részesedése van a cégben (ezzel a fenti okokból eleve hibázott).
Ekkor jött egy olyan verzió, hogy Musk csatlakozik a felügyelőbizottságba, de emiatt 14.9%-os részesedési limit lép életbe. Majd röviddel ez után ezen limit okán mégse akart a felügyelőbizottságba beülni Musk.Ez után jött a 44 milliárdos felvásárlási ajánlat, amit a Twitter felügyelőbizottság el is fogadott. Majd utána rá a pörgés a botok körül, amivel megint az a probléma, hogy korábban meg pont azt állította, hogy meg akarja tisztítani a Twittert a botoktól. Tehát tudta, hogy sok bot van a Twitteren...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nozs23
addikt
Ahham. Mar ev eleje ota aktiv befekteto. Aztan kesobb joval aron felul tesz egy abszurd ajanlatot, alair egy 1milliard dollaros kotberes veteli szerzodest de elotte nem nyalazta at a dokumentaciot, nem jutott eszebe a bot problema melyere asbi, csak most. Egy cimeres seggfej a csavo, de hulyenek nem gondolnam.
-
janeszgol
félisten
Te annyira szűklátókörű vagy. (Igen, gondolkodás helyett támadj.)
Nem volt célja sosem megvásárolni a Twittert. Musk célja az, hogy felfedje a Twitter a működését.
Floatr jól írja. Az FB régen mázsaszámra törölte az accokat, mondván nem valós. Ma meg eljutottunk a multi accokhoz. Nem nevetséges ez? -
janeszgol
félisten
válasz Shadowbull #54 üzenetére
Látom te sem értettél meg semmit Musk cselekedetéből. Itt nem a felvásárláson van a hangsúly, hanem a valós vagy valótlan számokon.
-
Ezekiell
veterán
válasz janeszgol #63 üzenetére
Egy valami egészen biztos: nem ez Musk célja. Ezt a muskfanokon kívül senki se hiszi el.
Piacmanipulacio, reszvenymanipulacio már sokkal inkább.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
-
janeszgol
félisten
Mondjuk én örülnék annak is, ha valaki Muskot meg a cégeit perelné be. Látnánk az ő lapjait is.
-
L3zl13
nagyúr
válasz janeszgol #64 üzenetére
Musk akarja bebizonyítani? Nem ő ment bíróságra, hanem oda citálták. Nem Musk akart bíróságra menni, hanem a Twitter.
Ahogy Cifu is írta, Musk már év eleje óta rendelkezik egy rakás Twitter részvénnyel és lett volna lehetősége bekerülni a cég felügyelőbizottságába. Nem tudom pontosan milyen jogai vannak egy felügyelőbizottsági tagnak, de furcsálnám, ha nem férne hozzá a felhasználói statisztikákhoz. Tehát az, hogy az egész felvásárlási ajánlat csak arra ment ki, hogy nyílvánosságra kerüljenek a felhasználói statisztikák, legalábbis gyanús.
Én úgy általában elég nagy Musk fan vagyok, becsülöm amit a Teslaval meg a SpaceX-el elért, de vannak baromságai, és ez a Twitteres ügy nagyon ez utóbbinak tűnik.Aki hülye, haljon meg!
-
#56573440
törölt tag
válasz Shadowbull #77 üzenetére
Az a baj hogy te nem érted a gigapress miért forradalmi. 70 külön alkatrész egyben gyártható. Gyorsabb, olcsóbb, és ha bármilyen apró sérülés éri bárhol pl az alvázat, az egész autót lehet kidobni a pcsába, mert huzatni nem fogod az alu ötvözetet, csere meg nincs... Muski szerint ki lehet vágni a sérült részt és csavarozni oda másikat, bár ha az autó alváz egyben öntve készül szét fog vágni a gyár komplett alvázat egy jobbos küszöbért? A maradékot meg majd tárolja hogy hátha valakinek kell majd balos is... És hogy csavarozod oda hogy az biztonságos legyen a következő ütközés során is? De nyilván szerinte a Mars is triviális, meg a hyperloop is, meg minden is, szóval meg lesz oldva...
-
L3zl13
nagyúr
válasz janeszgol #81 üzenetére
Pont fordítva, Musknak kell bizonyítania, hogy az elállása indokolt volt ÉS hogy szándékosan vezették félre.
Ha csak kiderül, hogy a számok nem voltak pontosak, még mindig kötelezhetik rá, hogy megtörténjen a felvásárlás vagy hogy megfizesse az 1 milliárdos elállási díjat.Mindezt úgy, hogy ugyanezen adatokhoz ingyen és bérmentve, kockázat nélkül is hozzájuthatott volna felügyelőbizottsági tagként.
Valóban, igazi mestertervnak tűnik részéről...
Aki hülye, haljon meg!
-
#56573440
törölt tag
válasz Shadowbull #80 üzenetére
"Vannak előnyei és hátrányai a gigacast alkalmazásának,"
Nyilván ha értenéd nem írnál ilyet... Nincs hátránya amíg te vagy a gyártó. Olcsóbb, gyorsabb, jobban skálázható, rugalmas, javíthatatlan megoldás. Tökéletes.
Tudod, van az a másik, sose érik utol innovátor az IT szektorban, aki mindig a trendeket diktálta. Ők is beadták a usernek hogy butaság a sok port a laptop oldalán, a cserélhető aksi, a bővíthető hattértár, etc, és a nép őrült hogy ez mekkora jó.
Hogy userként mondjuk nem épp boldogság az egybe öntött , javíthatatlan óriáselemek használata, az egyre kevésbé hozzáférhető es javítható akku pakk, a modulokba szerveződő alkatrész csomagok, az egyébként se túl nagy third party szervizek ellehetetlenítése, az kit érdekel, apple belebukott a húzásaiba? Dehogy... Az innováció az igy néz ki, és tény hogy ebben messze a konkurensek előtt járnak. A fanok tapsolnak, és az a fontos.
-
#56573440
törölt tag
válasz Shadowbull #86 üzenetére
De.
-
nagyúr
A VW csoporttól kezdve a Yamaháig kismillió autógyártó használ "présöntvény" hengerfejet, nem mostanában, hanem lassan két évtizede...
Kezded érteni, hogy miért gondolom azt, hogy amiben a Tesla a legjobb, az a marketing?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Shadowbull
addikt
Mondjuk hengerfejet azt pont nem, azok jellemzően homokmagos acél kokillás gravitációs öntvények.
De kismillió alumínium alkatrészt használ az autóipar (is) ami nyomásos öntéssel készül, sőt nagyméretű karosszéria csomópontokat is, például rugótornyokat.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
nagyúr
-
#56573440
törölt tag
ja a különbség az, hogy az egyik koccanás után javítható, a tesla három darabos öntvénye meg nem. De ezt is eladja neked úgy, hogy állva tapsolj neki, hisz mekkora fejlődés. Ha kihoznak egy egyszer tölthető elemes valtozatot te azt is meg akarnád magyarázni hogy miért a legjobb valaha, 100 évvel a konkurencia előtt jár...
-
dabadab
titán
válasz #56573440 #93 üzenetére
Jó, azért nem kell fullba nyomni: koccanás után struktúrális elemeket nem kell javítani.
Ha meg már azok is sérülnek, akkor rendesebb helyeken leírják azt az autót.
Egyébként gondolom neked már a chipek is túl sokak voltak, az igazi számítógép diszkrét alkatrészekből áll[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#56573440
törölt tag
"Ha meg már azok is sérülnek, akkor rendesebb helyeken leírják azt az autót."
Jaja mindet is leírnak, úgyse használja senki az utp csatit vagy a fülhallgatót, meg amire már akkut kéne cserélni eleve régi az a macbook... Nem kell ezeket javítani. Abból csak a baj van. Csak olyan nagy ütközés során deformalodik ahol már úgyse éri meg javítani, potom 30 millás cucc az y, sima GTK valóban. Mondom én, feláll, tapsol. 20-al meglöki a kereked oldalról mert nem adja meg az elsőbbséget, és kidobod az egész autót miatta. Úgyis csak az számít hogy amikor megveszed zöld vagy, a biztosító úgyis fizet, ha azt megint teslára költöd javitod a statokat, és tamogatod a Szent Célt.
"Egyébként gondolom neked már a chipek is túl sokak voltak"
A tesla által sunyiban beszerelt engineering sample chipekre gondolsz? Azon inkább csak sírtam... -
nagyúr
válasz Shadowbull #90 üzenetére
Ott vannak a linkek, hogy a VW csoport V12 48V TDI diesel motorjának hengerfeje is például "low-pressure die cast aluminium alloy"-al készül, ami ugyebár nem gravitációs öntvény. A Yamaha hengerfeje dettó.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
"Felsorolnál pár másik autógyárat, ahol présöntvényeket használnak sorozatgyártott autókban?"
Ez volt a kérdés, amire válaszoltam, tényekkel és linkekkel, nem hasracsapásból.
Most akkor mi a probléma? Hogy az adott módon még nem gyártott senki ilyet?
Shadowbull és Blackrulz rávilágított arra, hogy mi a probléma ezzel...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Pavilion 15-cx0023nf 15.6" FHD IPS i5-8300H GTX 1050 16GB 500GB NVMe gar
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- 10.gen PC , i5 10400F , RX 6600 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Aerocool PC , i5 7500 , RX 590 8GB , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Latitude 7430 14" FHD IPS i7-1265U Irix Xe G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar