Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz 7Heads Drago #19 üzenetére

    Ez nem szép és eléggé visszataszító magatartás, amit előadsz... :(((
    Ja, Te pont leszarod, hogy hány ember veszíti el a munkáját, ezek szerint. Az 50-100, az nem tétel nálad...hány "darabtól" számít? (azért írtam darabot, mert neked azok)
    Mikortól emeled meg a fejed a telefon nyomkodásából, a számok hallatán esetleg? Mikortól érdekel?

    Na, de megtudtuk, hol dolgozol. Szuper! Gondolom a Mercinél sem engedhetik meg maguknak az áramszünetet, ezért karbantartás idejére áramfejlesztőt kötnek be. Ebből Te semmit nem veszel észre ezek szerint...mert ott is volt áramszünet a környéken az 5 éved alatt, "ELMŰ" karbantartás miatt csak ugye a cégek megoldják, hogy ne legyen fennakadás a működésben. A cégeket külön értesíteni szokták az áramszolgáltatók, hogy fel tudjanak készülni.
    Ha nálunk, ahol én dolgozom(és nem akkora cég, mint a Merci gyár), ez a protokoll, akkor gondolom a Mercedes gyárban is így van.
    Csak ugye én tudom ez hogy megy, mert nem egyszer én intéztem, hogy a közel 3 tonnás aggregátort leemeljük a 7,5t.teherautó platójáról és a villanyszerelők rákössék a gyárat, raktárat és dolgozhasson megszakítás nélkül több száz ember, folyamatos legyen a termelés. És az adott környéken, a szomszédos cégek is ugyanígy járnak el, mint mi. Mindenki ipari áramfejlesztőt köt be ilyen esetre.

    [ Szerkesztve ]

    HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

Új hozzászólás Aktív témák