Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
válasz
#06658560 #67 üzenetére
(66) Kopi31415
Igen problémám van veleItt a probléma oka:
2015-08-11 14:37:59
2015-08-11 14:36:05Tessenek hazsnálnia szerkesztés gombot illetve itt alul lent található 'OFF topic" gomb is amivel egy üzenetbe lehet ömleszteni akár 2-3 embernek való választ is
(67) Kopi31415
Túl drasztikusan fogod fel, ezen nem egy ember dolgozik akik nonstop a marketinges verésére gondolkodnak ha még ki lehet valamit csikarni belőle egy kis változtatással akkor azt meg is valósítják, én dolgoztam hasonló morálú fejlesztésben ezért nem is értem te mit nem értesz
-
#06658560
törölt tag
" Ez kell a gyorsuláshoz, nem tervezték a gyárban, később nézte meg valaki, hogy elbírja a hajtáslánc a módosítást (többletterhelést), és ezért tették elérhetővé. Vagy direkt így csinálták, hogy költsék a pénzt."
A gyorsulást a villanymotor szabja meg. Normális tervezéssel- tapasztalatból tudom, autóipar terén a Tesla ezzel hadilábon áll- az akkunak nem kéne beleszólnia a gyorsulásba. Mint ahogy írtam is korábban.
Amennyiben nem terveztek volna ilyen konfigot, akkor nem lenne az akkunak hely, nem lenne hozzá megfelelő hűtés, magyarul az autó kompletten áttervezést igényelne. Ahogy maximum az informatikában megy ad hoc a fejlesztés, mechanikai elemek fejlesztése esetén nem. -
#06658560
törölt tag
-
gerii
addikt
válasz
#06658560 #63 üzenetére
Pedig te nem érted.
80L vs 90L-es benzintank nem ugyanaz mint 80kWh vs 90kWh akku. Ez kell a gyorsuláshoz, nem tervezték a gyárban, később nézte meg valaki, hogy elbírja a hajtáslánc a módosítást (többletterhelést), és ezért tették elérhetővé. Vagy direkt így csinálták, hogy költsék a pénzt. -
#06658560
törölt tag
A nyilvánvaló kapitányt minimum nézd már meg, hogy mire van írva! Annak pont semmi köze ehhez, pláne az energiasűrűségnek.
Az, hogy a kocsit nem erre tervezték, az hülyeség. Ha nem erre tervezték volna, akkor a mostani upgrade nem a gyártól, hanem egy tuningműhelytől jönne, s akkor nem mondanám, hogy az akku alul van méretezve. Amihez szintén javasolnám, hogy olvasd már el a korábbi kommentjeimet, mielőtt beszólsz!
-
#16939776
törölt tag
Ez nagyon bizarr, egyénként lefejleszteni nem nagy cucc
-
nyunyu
félisten
válasz
#06658560 #58 üzenetére
Alapveto problema, hogy az akkuk teljesitmenysurusege sokkal kisebb, mint a hagyomanyos uzemanyagoke.
1 kilo benzinnek sokkal nagyobb energiatartalma van, mint amennyit 1 kilo akku tarolni tud.
-> nagy teljesitmenyhez tobb, bazinehez akku kell. -> meg erosebb motorok kellenek az akkupakk mozgatasahoz, kicsi hatotavolsag, stb. -
#06658560
törölt tag
Akkor a jelek szerint megint nem vagyok elég fillérbaszóra drótozva, hogy számomra egy ilyen rendszer alapvetése, hogy az akku képes legyen leadni tartósan annyit, amennyit a villanymotorok fel tudnak venni tartósan. És tartós a folyamatos padlógáz is. Magyarul az akkuk alul vannak méretezve, ahogy korábban írtam.
-
Kékes525
félisten
válasz
egyedülülő #56 üzenetére
Mennyi volt?
-
egyedülülő
őstag
A volt főnököm vett egy teslát és mindig az irodaházban töltette, így spórolt még ezen is. Ő maga sosem töltötte, mindig valamelyik karbantartót ugrasztotta, hogy menjen le tegye töltőre. Neki biztos tetszene egy ilyen automata berendezés.
-
KAMELOT
titán
Hát ezt marha nehéz volt megcsinálni!
Összes autógyárban ilyen robot működik már évek óta!
-
Tamás9x
őstag
Én még mindig a kivehető modulárisan cserélhető cellákat látom a legmegfelelőbbnek.
-
nyunyu
félisten
válasz
#06658560 #35 üzenetére
Nem igazán látom, hol a fizikai akadálya annak, hogy kisebb akkupakk esetén el lehessen érni a csúcssebességet, gyorsulást.
Akku terhelhetosege limitalt, nem tudsz vegtelen aramerosseget kivenni belole, kulonben tulmelegedne+felrobbanna. (Lasd Sony akkuk
)
Nagyobb akkubol tobb aramot tudsz kivenni.
Teljesitmeny meg feszultseg*aramerosseggel egyenlo. -
ƬΛЯΛ
senior tag
Érdekes kialakítása van a szerkezetnek
Inkább valami gerincre hasonlít. A tesla áttörni készül! Biztosan embereknek is importálják majd, ha már sajátjuk nincs
-
kpal
nagyúr
Mint egy hatalmas kukac
-
Kékes525
félisten
Szurkolok Musk-nak, hogy befusson az autója. Ideje lenne a benzint leváltani.
-
mikej95
aktív tag
34-es szabály, mese nincs, várható volt.
-
fornettisuti
veterán
Feltölti magát a Tesla -kit, engem?
-
laszlohu
addikt
Szerintem először a 4, 5 csillagos Hotelek fogják telepíteni, ugyanis ez vonzerő lehet a Tesla tulajdonosoknak,
hogy ott száljanak meg. -
gerii
addikt
Nagyon tetszetős, Musknak vannak jó ötletei - illetve csak azok vannak
-
#41133696
törölt tag
Mint valami mechanikus hernyó
-
válasz
#06658560 #35 üzenetére
"To date, the car’s acceleration has been capped by how much current can be safely drawn from the battery, about 1,300 amps. Go much higher than that, and the fuse can melt. Tesla’s developed a new fuse that uses electronics and its own tiny lithium ion battery to detect when it will melt, and cut power if necessary. That lets you build in less of a margin of error, and push the amps higher."
-
big-J
őstag
Ez egy oltári baromság a 10000 dodóban az akkumulátor csatlakozásainak kissebb ellenállásúra cserélése, valamint egy szoftver vezérelt smart biztosíték rendszer beszerelése van. 90kwh akksi NEM szükséges hozzá! Amúgy meg nem három hanem 2.8. Ennyi félreinformációt egy helyen.
-
big-J
őstag
Amúgy nem muszáj reggel előcsalogatni sem. Ha van naptár eseményed indulási idővel magától kijár előtte.
-
Rick4
félisten
Ehhez azonban a sebesség szerelmeseinek ki kell fizetniük a 10 000 dolláros frissítési opciót. Csak remélni tudjuk, hogy nem kerül fel a torrentoldalakra a kiegészítő.[/]
A frissítés nem csak szoftveres, egy 90KWh-s akkupakkra kiegészítés kell hozzá. Tehát torrentről nem fog lejönni, ahogy az esti pizza sem. Cikkírás + hozzá nem értés + utána nem olvasás rulz.
-
sztanozs
veterán
válasz
#06658560 #31 üzenetére
Itt sem arról van szó, hogy én tökéletesen, mindenre kiterjedően irányítanám, csak azt hogy átvenném az irányítást.
Szvsz a Lookout sem a kormány vezérlésére gondolt, hanem beleavatkozni valamely alrendszerbe (fék, motor, aku-szabályozás, világítás, stb) - az elektronikus buszhoz való közvetlen hozzáféréssel (azaz már bent vannak a motortérben vagy az utastérben). Ilyen fizikai hozzáféréssel bárki bele tud avatkozni akár analóg rendszerekbe is csak idő/pénz kérdése: a fékvezeték elvágásától, egyes típusokon a megfelelő odb csatlakozóval a motor leállításáig bármi megoldható.
-
Kékes525
félisten
válasz
Foglalt név #8 üzenetére
Pont ez jutott eszembe nekem is. Fizikai hozzáféréssel bármilyen kocsi irányítását át lehet venni.
-
sztanozs
veterán
válasz
Foglalt név #8 üzenetére
Ja, nekem is pont ez jutott az eszembe - engedjenek oda a kormányhoz, máris átveszem az irányítást
-
Feketelaszlo
senior tag
Azért ennél kicsit több kéne, ha meg akarják élni azt, hogy a cég profitot termeljen (ami ki tudja mikor jön össze).
-
#06658560
törölt tag
Pedig alapvetően logikus irány lenne, mondjuk valami helyi adó fejében egyszemélyes,maximum kettő, zárt kis elektromos lófüttyökkel telerakni a várost, egy központi parkolóval nekik, ahova lemerülés esetén mehetnének, és kvázi mint egy taxi lehetne használni őket. Nagyobb utakra, családi programokhoz lenne csak szükség nagyobb autókra, csomagtartóval, egyebekkel.
-
Jester01
veterán
-
#19617792
törölt tag
"Ahogy előttem is írták. Tovább gondolod, egy parkolóházban felső síneken tud végig futni az autók között, így mindig oda tud menni, ahol van is mit tölteni."
a töltőkígyó legyen benne egy golyóbisban, ami úgy néz ki, mint mondjuk Wheatley a Portal 2-ből és a "szeméből" jönne ki.
-
Gusztáv
addikt
Ez elég Alien-esre sikeredett
. Gondolom a Tesla tulajok között jópáran meg fogják venni, ezzel is lehet menőzni a szomszéd előtt.
@ntomka: és akkor fogja elveszteni az értelmét a saját autó fenntartása. Lesz egy városban x ezer autó, és ha valakinek kell egy, akkor hív egyet, használja, majd megy vissza a közösbe. De ez már súlyosan sci-fi.
-
ntomka
nagyúr
válasz
SunMount3r #20 üzenetére
Ahogy előttem is írták. Tovább gondolod, egy parkolóházban felső síneken tud végig futni az autók között, így mindig oda tud menni, ahol van is mit tölteni.
Továbbá csak arra gondolj milyen lesz, ha ezek az elektromos autók önvezérlők lesznek, mint a Google autója, és napi forgalomban használjuk. Kiszállsz a célállomásnál a kocsiból, a kocsi elviszi magát a garázsba és automatikusan tölteni kezd. Majd hívod magadhoz és mész. Be sem kell menned a garázsba/parkolóba.
(#8) Foglalt név: Igen, magas labda volt.
-
#06658560
törölt tag
válasz
SunMount3r #20 üzenetére
Amennyiben mobil a kar rendesen, akkor akár igen: komoly probléma lehet, hogy megérkezel a parkolóházba, leteszed az autód tölteni, aztán mivel elmész egész napos dolgodra, potenciálisan hosszabb ideig foglalod a töltőt, mint kéne. Megoldás: mobil a kar, x helyet képes lefedni, hirtelen több autó fér be.
Autósújságos példa: Frankfurt am Main reptéren két hétig foglalt egy elektromos autó sikeresen egy töltőt így. -
SunMount3r
nagyúr
Most de nem azért, de mennyi időbe/fáradságba telik kézzel rádugni a töltőre? Tényleg szükségesek ma az ilyen megoldások?
-
Fkris
őstag
válasz
horvathkrisz #13 üzenetére
Pont erre gondoltam enis!
Amugy en eddig 3db elektromos toltoallomast lattam, ebbol 2 volt a kiskoruton....
Egyszer egy Tazzari Zero-t is vezettem, elmeny volt, volt benne ero a 60ra gyorsulasnal, viszont egy szaguldo koporso az az auto.....es nem is olcso -
ALBY
senior tag
Remek ez a töltős ötlet, kellett is, meg is csinálják simán, kellemes tarozék lesz a Tesla tulajoknak.
De ne csináljunk úgy mintha nagy sci-fi lenne.
Két ügyes végzős hallgató szerintem összeüt egy alap megoldást erre is egy TDK dolgozat kaliberű munka keretében nulláról technic lego-ból is vagy ami van kéznél.
Gyakorlott robotokkal, szenzorokkal járatos mérnököknek meg tényleg nem nagy csodatétel.
Aztán futni kell még egy kört hogy tényleg termék legyen a termék. -
imibogyo
veterán
Bocsánat most olvastam újra.... Átlagos magyarországi szintűt akartam írni... Amúgy csak azért gondoltam ilyen irányból végig ezt, mert feleségem szociális szférában dolgozik és "lát" dolgokat, valamint munkájából adódó véleménye is az, hogy a társadalom egy igen nagy szelete bizony még ha szépen lassan is, de csúszik lefelé és itt nem csak a legszegényebb rétegre kell gondolni...
Amúgy félre értés ne essék, mint technikai érdekesség nagyon is érdekelnek az ilyen hírek. Magam is több egyedi gépet terveztem és építettem már (CNC marógép, egyedi 3d nyomtató, pneumatikus brikettprés stb.), így ilyenkor mindig megpróbálom "megfejteni", hogy hogyan is működhet egyáltalán. Szóval ezzel az oldalával semmi gond nincs. Nagyon érdekes kütyü.
-
-=MrLF=-
senior tag
Nagyon tetszik ez a töltőfej, tiszta sci-fi!
-
imibogyo
veterán
válasz
tothmaxy182 #12 üzenetére
Gondolom nem a Tesla hiány miatt indultak el. És ugye egyébként is kérdéses, hogy pontosan miért is indultak el (legalábbis egy elég nagy részük).
A nyugat pedig nem csak No... Nekem Svájcra, Kaliforniára és Torontóra van rálátásom családon keresztül és hidd el, nem átlagos EU-s szintű a megélhetés (ahogy te is írod). És igen itthon is meg lehet élni, én is elég jól megélek, ettől még nem csukom be a szemem, hogy az ország egy nagyon nagy százaléka mennyire küzd. De igazad van ez itt nagyon OFF!
-
tothmaxy182
őstag
Elgondolkodtak rajta, és elindultak ide, az EU-ba...
De ez már nagyon off, bocs!
Amúgy nekem meg amiatt van rálátásom, mert egy német illetőségű cégnél dolgozom, és gyakran kell kimennem Németországba 1-2 hétre. És ott sincs kolbászból a kerítés. Sokkal többet keresnek, de bizonyos dolgok sokkal többe is kerülnek. Persze a helyzet jobb, mint Magyarországon, de aki szerzett egy versenyképes szakmát, az itt is kényelmesen meg tud élni.
Nah, elég az offból.
-
rodrigez
senior tag
Én meg csak annyit boncolgattam, hogy kiépített hálózat híján, mennyire releváns egyáltalán a Tesláról beszélni Európában, mert ez a töltő is maximum az otthoni töltést hivatott elősegíteni (már amennyiben segítség, hogy 10 perc alatt beletalál az aljzatba
), de ettől még bárhol az országban meg vagy cseszve vele.
-
imibogyo
veterán
(#4) rodrigez: talán pont ezért írtam, hogy a mennyire releváns a kérdés és nem azt, hogy nem az.... Általánosítani meg amúgy sem lehet semmiben. De szerintem maximum 50-100-as nagyságrendű lehet azon emberek metszett halmaza (akiket érdekel ez a töltő, akik egyáltalán megengedhetnék maguknak, és akinek amúgy is van egy Tesla amihez tudnák is használni), csak erre akartam célozni. Ez pedig kimeríti a nagyon alacsony szintű relevancia fogalmának a tartalmát nálam. Bár ne így lenne, én is szívesen használnék egy ilyen töltőt, ha lenne mihez...
(#9) tothmaxy182: nem kell megnyugodnom, másrészt evidencia amit mondasz (amúgy rokoni kapcsolatok miatt van egy kis rálátásom a "nyugatra" és az arányok egy "picit" mások, mint itthon, még ha nem is kell sorban állnunk ebédjeggyel a kezünkben). Ettől függetlenül én itt élek, az itteni körülmények miatt aggódom. Etiópiában, Nigériában, Kazahsztánban, vagy Boliviában pedig gondolkodjanak el ezen az ott lakó emberek.
-
tothmaxy182
őstag
Nyugi, nyugaton sem szaladgál minden második ember Teslával, meg 30 millás Béemvével...
De ha már sajnáltatjuk magunkat, akkor inkább azt képzeld el, hogy ez Etiópiában, Nigériában, Kazahsztánban, vagy Boliviában mennyire releváns. Szóval azért Magyarországon nincs olyan rossz dolgunk...Nagyon durván néz ki ez a töltő. Mintha egy Matrix filmből lépett volna elő...
-
Foglalt név
addikt
Esetleg a cikkhez hozzá lehetne fűzni azon személygépjárművek rövid listáját, amelyek felett fizikai hozzáféréssel nem lehet átvenni az irányítást
-
rodrigez
senior tag
Szerintem sokan ismerik, inkább arról van szó, hogy aki megteheti, hogy 30 millióért luxusautót vesz magának, azért azt a nem apró dolgot figyelmbe veszik, hogy mennyi kell vele szopni. Mert lehet akármilyen menő, ha nem jutsz le vele az Isztriáig sem.
Majd ha kiépített hálózat lesz mindenhol, akkor sokan elgondolkoznak majd a tehetős emberek közül is, de addig meg, kb. csak a lakhelyedtől 2-300km-re virgonckodhatsz.
-
hemaka
nagyúr
Okos megoldás, így nem felejtődik el a feltöltés.
-
imibogyo
veterán
Belegondoltam, hogy ez (sajnos) mennyire releváns ma Magyarországon a legtöbb embernek. Már maga egy Tesla autó megvásárlása...
Új hozzászólás Aktív témák
it Az automatikusan csatlakozó kart a falba szerelnék. Jól jön majd, ha az autó üresen parkol be a garázsba.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Tőzsde és gazdaság
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Politika
- Elemlámpa, zseblámpa
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- LG 48C2 - 48" OLED EVO - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- BESZÁMÍTÁS! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- AKCIÓ! MSI B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB Rampage SHIVA FSP 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest