Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz adamssss #124 üzenetére

    Ilyen mértékben nincs fizetőképes kereslet az önvezető autókra, ahogy az elektromos autókra sem. Persze vannak olyan tervek, hogy a hagyományos autókra és üzemanyagra akarnak tenni új adókat, amikből az e-autók támogatását fizetnék, de amiatt parasztlázadás törne ki egész Európában, nem csak nálunk. Az elektromos autók száma se jutott el sehova, óriási támogatásokkal.

    Emellett nagyon kicsi az esélye, hogy 5-ös szintű önvezető autók kapjanak használati engedélyt itthon, miközben nincs semmilyen engedélyezett teszt közúton...tehát eleve többéves lemaradásban vagyunk a törvényi elfogadás és a közvélemény általi elfogadást tekintve. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy mi a vaskalaposabb országok közé tartozunk, nem az innovatív liberális szemléletűek közé, szóval sok sok évvel később lesz nálunk elfogadva a dolog, mint máshol. A zalaegerszegi tesztpálya is csak azért épül, amiért a focistadionok is, vagy a Paks 2, mert ezekből el lehet lopni sok sok milliárdot. Az osztrákok hasonló teszpályát töredék pénzből építettek ehhez képest. Szóval ez nem jelenti azt hogy mi ennyire támogatnánk az innovációt.

    Egyébként egy rendes önvezető autó nem igényel se 4G-t, s 5G-t, max előnye származik belőle amikor már sok ilyen autó van az utakon. Az 5G távvezetéses promónak annyi értelme volt mint egy okoshűtőnek. Nem jutott eszükbe más felhasználás, így ezt a baromságot találták ki.
    Ipari felhasználásra értelme lenne, pl. bányákban, veszélyes, egészségre ártalmas helyeken lehetne járműveket vezetni, gépeket kezelni távolról, de ezek nem olyan jól eladható story-k, amivel elérhető az átlag Blikk olvasó.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák