- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- DIGI internet
- Facebook és Messenger
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- XPEnology
- Starlink
- Sweet.tv - internetes TV
- Asustor NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
louiswu
újonc
Sziasztok!
Most találtam ezt a fórumot, mert kíváncsi voltam másnak is jelentkezett-e a "Nem engedélyezett eszköz (17)" hiba. Látom, hogy igen. Nekem is Xperia L telefonom van (Telenortól), és most frissítettem 4.2.2-re a rendszert. Azóta a Mobiltárca programba való belépésnél ezt az üzenetet kapom. Gondoltam ki-bekapcsolom a telefont, na erre elkezdte dobálni az üzenetet néhány percenként. Aztán egy idő után megnyugodott.
Szerencsére a fizetés működik, bár azóta két helyen sem sikerült fizetnem, de lehet, hogy az a terminállal volt összefüggésben. Egyik az OBI, a másik egy Libri. A Spar és a Tesco eddig még mindig működött.
Egyébként az egész történet nem indult valami jól. Az első Xperia L, amit kaptam el sem indult, szerencsére ez már az üzletben kiderült, kaptam egy másikat. Rendeltem bankkártyát, feltelepítettem a szoftvert, nem működött a fizetés. Felhívtam a Telenor ügyfélszolgálatot, szinte arról sem tudtak, hogy létezik Mobiltárca teszt. Azért mintegy 20 perces várakozás és a "műszakiakkal" való konzultáció után megígérték, hogy utánanéznek. Adtak egy két tippet, hogy miket kell kipróbálni. Kipróbáltam, minden ment, csak a fizetés nem. Újra hívtam az ügyfélszolgálatot, ismét előadtam a helyzetet. Ismét hosszas várakozás után megígérték, hogy megvizsgálják a problémát. Két hét múlva hívtak fel, hogy nem felejtettek el, de még nincs eredmény. Újabb két hét után felhívtak, hogy megvan a megoldás. Az Xperia L készülékek hibája, újra kell telepíteni a szoftvert, de előtte a gyári beállítások visszaállítását lefuttatni. Ami ugye mindent letöröl a telefonról. Kicsit szkeptikus voltam, hogy ez működik-e, de megcsináltam és működött. Azóta gond nélkül működött, a rendszer frissítésig. Azóta hibaüzenetek, bár a fizetés többnyire működik, de nem minden terminálon. Viszont mivel a most nem működő terminálokon nem vásároltam a szoftver frissítés előtt, ezért nem tudom megítélni, hogy azzal van-e összefüggésben, vagy a terminállal magával.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- DIGI internet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Facebook és Messenger
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!
- LG UltraWide UltraGear 34GN850-B Monitor
- Asus RTX Dual ventilátor 95mm