Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
A Loseless Scaling, meg az RSR vajon megkapja frissítésként az FSR 2.0??? Egyáltalán megoldható úgy ,hogy ez már nem spatiális eljárást használ?
[ Szerkesztve ]
"Hamarosan a hiányból is hiány lesz..." A privát üzeneteimre nem tilos válaszolni...
-
Kansas
addikt
Aligha, gyanús, hogy temporális eljárást macerás lehet a pipeline legvégére betenni...
Persze nem nagyon van mihez hasonlítani, mert az NVidia temporális cuccai más miatt sem kerülhettek bele... de nem rémlik, hogy lenne benne más temporális eljárás...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka...
-
Alogonomus
senior tag
Az RSR vonzereje nem igazán nőne meg tőle. Komoly gyorsulást nem hozna - sőt a teszteken az FSR 1.0 eredményezett általában nagyobb gyorsulást - , látványvilágban talán kicsit jobban NIS fölé emelkedhetne, de azt már csak direkt keresve lehetne észrevenni. Cserébe viszont az FSR 2.0 implementálása rengeteg erőforrást elvonna más olyan projektektől, amikkel az AMD célzottan az újabb kártyáit is támogathatja. Az FSR 1.0 és 2.0 között pont csak annyi a különbség látványvilágban, amennyivel eredetileg lemaradtak a DLSS 2.x mögött.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezzel kapcsolatban új adat, hogy a DirectX 11 miatt bugol a GoW-ban az FSR 2.0. A szellemképesség csak akkor jelenik meg, ha videót rögzít a VGA. Ha nem történik rögzítés, akkor nincs semmi szellemképesség. És maga a szellemkép is csak a rögzített videón jelenik meg valamiért, a kijelzőn magán nem.
Úgy néz ki, hogy a felvételeket is külső hardverrel kell végezni, mert amit a hardveres dekóder rögzít, az nem egyezik meg teljesen a megjelenített tartalommal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alogonomus
senior tag
Az AMD a közreadott ábrán a mozgásvektor biztosítását nem tette kötelezővé. Egy eredetileg mozgásvektorokat nélkülözőre tervezett grafikus motort egyébként sem a megjelölt 4+ hetes időtartam lenne felbővíteni mozgásvektorok szolgáltatásához. Az sokszorosan annyi időt venne igénybe, ha egyáltalán lehetőség lenne betenni a plusz képességet a grafikus motorba.
Abu? Ezzel kapcsolatban milyen információid vannak esetleg? Valóban kritikus és megkerülhetetlen feltétel a mozgásvektort magától biztosító grafikus motor, vagy van workaround a problémára az FSR 2.0 kódsoraiban?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Alogonomus #6 üzenetére
Az FSR 2.0-hoz kell a mozgásvektor. Anélkül nem működik. Ha nem támogatja a motor, akkor be kell építeni a futószalagba.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az AMD a bejelentéssel párhuzamosan az Unreal Engine támogatását is belengette.
- Autós topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Ukrajnai háború
- Prohardver topik figyelő Android alkalmazás
- [Re:] Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- [Re:] PlayStation Plus 2022 - Kiszivároghatott a júliusi lista
- Yettel topik
- [Re:] Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen routert?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Ryzen 1300X - RX 570 4GB - 12GB RAM - SSD POSTA AZ ÁRBAN
- MacBook Air 2020 RoseGold - i3/8 gb/265 ssd
- Lenovo System x3650 M5 Machine Type 8871 8SFF szerverek - 5 év garanciával - 168.457 Ft+ÁFA-tól
- Latitude 7480, 14" FHD IPS matt, i5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, magyar vilbill., gar
- Garis XFX Radeon Speedster SWFT 309 RX 6700 XT 12GB GDDR6 192bit eladó
Állásajánlatok
Cég: Visoft Kft.
Város: Budapest
Cég: Abesse Zrt.
Város: Budapest