Új hozzászólás Aktív témák

  • Penge_4

    veterán

    válasz |DavidWoody| #6 üzenetére

    "Nekem nem kell hirdetes hozza, hogy tudjam mit akarok venni. Neked igen?"

    És ezzel a társadalom 0.1%-ába soroltad magad, akik rezisztensek a reklámokra és racionális, tudatos vásárlók.

    Ez egyfajta fordított közteherviselés. A társadalomban a magas fizetésű réteg (most tekintsünk el az egykulcsos adótól és vegyünk alapul normális társadalmakat) fizet többet azért, hogy az alacsonyabb fizetésűeket kevésbé sarcolják.

    Itt pedig a sok Mancika meg Átlag Józsi "tartja fenn" a szolgáltatást azáltal, hogy betegesen, személyi kölcsönökből vásárol, mint egy fogyasztásra programozott droid és a racionálisabb, reklámokra rezisztensebb réteg élvezi ennek áldásait (avagy az ingyenes szolgáltatást).

    (#12) bambano: "arról pedig nem szóltak, soha nem is fognak szólni, hogy mi egyéb disznóságra használják az adataimat."

    Ez az egész üzleti modellnek a hibája. De lássuk be, amíg nem alapítjuk meg a Vulkáni Köztársaságot itt a Föld nevű bolygón, addig teljesen felesleges azt várni, hogy majd az átlagemberek tudatossá fejlődnek és a kiterjedt és széleskörű felhasználói bázis (mindez úgy, hogy ne legyen se monopólium, se kvázi-monopólium, se oligopólium) lehetővé teszi az adott szolgáltató számára, hogy alacsony árakon kínálja a szolgáltatását, reklámok nélkül. Bár ha ennyi tudatos ember lenne, akkor feleslegessé tennék az egész reklámozást, mert mindenki (vagy legalábbis az emberek döntő hányada) alapos kutatás alapján, egyéni preferenciák alapján választana bármit is, hosszas mérlegelés és kutatómunka után.

Új hozzászólás Aktív témák