Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz King Unique #48 üzenetére

    egyrészt az x értékű szoftvereinek és szolgáltatásainak a valós értéke vita tárgyát képezheti.
    mennyiért számolja el a saját irodáiban belsőleg használt szoftvereket az ms?
    miután a szoftverek határköltsége nulla, a szolgáltatások határköltsége se túl magas, ezért azon az áron lenne jogosult elszámolni az oktatásnak átadott szoftvereket.

    másrészt meg tekintsünk úgy a diákokra, mint egy szűkös erőforrásra, amit az állam felügyel, és kell a piaci tevékenységhez. a diákok beetetése az alapja annak, hogy pár év múlva piaca legyen az ms szoftvereinek. milyen hasonló erőforrás van még az országban? például a mobilfrekvencia. a mobil szolgáltatók milliárdokat fizetnek azért, hogy megszerezzenek egy erőforrást, amivel utána piacot kapnak. ők fizetnek érte egy rakás pénzt. fizessen az ms is.

    szerintem az, hogy egy halom pénzt fizet az állam azért, hogy bezárja egy gyártóhoz a leendő munkavállalókat, ezzel biztos piacot teremtve a gyártónak, amiből indokolatlanul magas vételár következik, közgazdaságilag nonszensz. ennek a verziónak csak akkor van értelme, ha egyébként tesszük a többi közé, abban az értelemben, ahogy #47-ben írtál az "egyéb milliárdokról".

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák