Új hozzászólás Aktív témák

  • Robert_F

    tag

    válasz gafz #69 üzenetére

    Ez így igaz. Egyben egy jó pilóta nyilván több müszert egyebet vizsgál ilyen esetekben és egyéb információk is a rendelkezésére állnak. (Sebességre pl. szélzaj akár, nem vicc! Még nagygépek esetében is.) Ezt a formulát át lehet(ne) ültetni az automatikus rendszerekbe is: különbözö szenzorok adatait összevetni, más szenzorok adatait konvertálva az elözöekkel összevetni. Ezek a fajta kritikus helyzetek a jövöben jobban lesznek kezelhetök. (Ez persze már régóta így müködik, jobb és baloldali, egyes és kettes, command és monitor rendszerek folyamatosan monitorozzák egymást és ezt nyilván tovább lehet mélyíteni egy technikailag ésszerüen megvalósítható határig.)

    ... minden reggel jusson eszedbe: ... ma van hátralévö életed elsö napja ... anonymous

Új hozzászólás Aktív témák