- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Synology NAS
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen program, ami...?
- Microsoft Excel topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robert_F
tag
Ez így igaz. Egyben egy jó pilóta nyilván több müszert egyebet vizsgál ilyen esetekben és egyéb információk is a rendelkezésére állnak. (Sebességre pl. szélzaj akár, nem vicc! Még nagygépek esetében is.) Ezt a formulát át lehet(ne) ültetni az automatikus rendszerekbe is: különbözö szenzorok adatait összevetni, más szenzorok adatait konvertálva az elözöekkel összevetni. Ezek a fajta kritikus helyzetek a jövöben jobban lesznek kezelhetök. (Ez persze már régóta így müködik, jobb és baloldali, egyes és kettes, command és monitor rendszerek folyamatosan monitorozzák egymást és ezt nyilván tovább lehet mélyíteni egy technikailag ésszerüen megvalósítható határig.)
... minden reggel jusson eszedbe: ... ma van hátralévö életed elsö napja ... anonymous