Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz asdf_ #34 üzenetére

    Miért, van ilyen hatóság?

    A múltkor a banki applikációmat szerettem volna másik telefonra átrakni, de akárhányszor próbáltam, nem jött meg az SMS az aktiváló kóddal.

    Gondoltam, hogy felhívom a bank ügyfélszolgálatát. Hiába hívtam reggel, délben, délután, este, késő este, sőt hajnali 3 órakor, mindig azt mondták be, hogy a vonalak túlterheltek, ismételjem meg a hívást később :U

    Vagy kétszer megpróbáltam, hogy kivárom a soromat és várok a kapcsolásra, de egyszer 90 perc, másodszor meg 110 perc zenehallgatás után feladtam a várakozást.

    Ha tényleg van hatóság a telefonos ügyfélszolgálat ellenőrzésére, akkor nyomjuk fel a szolgáltatókat, mert különben sosem fejlesztik az ügyfélszolgálatot :(

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák