Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    120fps-nek 50+ms input lag mellett nem tudom, hogy mennyi ertelme van oszinten szolva.
    Marmint, az fps egyik fo lenyege elvileg pont az lenne, hogy gyorsabban tudj reagalni, ami (hirtelen mozdulatnal) gyorsan, precizen van megjelenitve. Az egesz fps-hajhaszas legfontosabb hozadeka az volt, hogy az input lagot csokkentse. Mert ugye az input lag abbol tevodik ossze, hogy megmozdul az eger, ez eljut az OS-ig, az OS atpasszolja a jateknak, a jatek b@szik vele valamit, a vga kiszamolja mi lett ebbol, aztan a monitoron ez megjelenik.
    Ennek a masodik fele az, ami miatt rengeteget szamit, hogy 30, 60, vagy 120fps.
    Igazabol ez az info, amit az NV kiadott, akkor lenne ertelmezheto, ha leirtak volna, hogy ugyanazon a gepen, ugyanazokkal a jatekokkal, dlss nelkul mekkora a kesleltetes. Mert ha sokkal kisebb, akkor feldughatod a szepen hangzo kepkockaszamot oda, ahova a nap se sut, mert a valosag meg az lesz, hogy igazabol N darab kepkockaval kesobb tudsz reagalni, mint az, aki nem hasznalja a csodatechnologiat.

    Es akkor a szamok:
    60fps az 16.6ms/kepkocka (tehat ennyi ideig latsz egy darab kepkockat).
    120fps az mar csak 8.3ms.
    55ms-es kesleltetes mellett ez azt jelenti, hogy 6.5 kepkockaval kesobb latod meg azt, amit csinalsz, mint a valosagban megcsinaltad. Erre meg rajon az, hogy igazabol csak minden masodik kepkocka valos, es szamomra az derul ki, hogy kompetitiv jatekra a dolog alkalmatlan, nem kompetitiv jatekra meg mi a f@sznak csillio fps? Semmi ertelme.

    De lehet csak En nem erzem at a hype-ot, meg hogy igazabol ez mennyire egy fasza dolog, es megint tultoltam a valosagot, ahelyett, hogy figyelnek a marketingre. :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák