Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aljasvip

    senior tag

    Nem lesz nehéz sokat eladni belőle, mert nem lesz más.

    Rendes autókba a belépő szintén (9mFt alatt) már ma is csak a herélt 3 hengeres (turbós) motorok vannak, amit józan autós szerintem nem vesz. (Opel, Ford, VW csoport autói, rátok nézek)
    A kínálat fele már SUV vagy crossover, ezeket persze viszik mint a cukrot, aztán lehet feszíteni a zöld rendszámos X5 kormánya mögött. :W

  • Aljasvip

    senior tag

    válasz Hieronymus #27 üzenetére

    Épp autót nézünk, és volt szerencsém kipróbálni jó sok típust, bennük különböző motorokat, manuális és automata váltókról is friss az élmény.

    Egy 1L 3 hengeres motornak nincs ereje a turbó nélkül. Nem kell nagy dolgokra gondolni, csak hétköznapi esetekre, pl. ha hirtelen kell vele kiugrani (pl.: körforgalomba besorolni) vagy elkerülni egy balesetet egy gyorsítással, valamint előzésnél is mindig szöszmötölni kell a váltóval.

    Egy 20 éves 1,4L Megane-t vezetek most, amihez képest a legtöbb ilyen (1L, 3h) autó nem jobb. Pl. egy 2021-es 120LE-nek hazudott i30 volt nálam nemrég egy ~400km-es útra. Nem volt jó, az összes fentebb említett problémát megtapasztaltam.
    Na most, ha új autót vennék, akkor elvárnám, hogy az minden tekintetben jobb legyen mint a mostani.

    Továbbá, mérnökként az a véleményem, hogy egy kiegyensúlyozatlan a főtengelyű motorral max az ellenségeim közlekedjenek. Szép technikai bravúrok ezek a motorok, de a gyártásukkal egyidejűleg halálra is vannak ítélve.

    Szvsz, józan autós nem kellene vegyen ilyen motorral szerelt autókat.

Új hozzászólás Aktív témák