- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Adobe Lightroom topic
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
Új hozzászólás Aktív témák
-
konzultáció
tag
Hát nekem csak a bal felső tetszik... Az összes többiben borzalmas lenne dolgozni.
-
sanzi89
addikt
válasz konzultáció #1 üzenetére
Pont ezt akartam én is írni.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
camillus
tag
Kíváncsi lennék a hatékonyságra, persze ha nem dumálnak az ember mikrofonjába 8 felől, akkor már jobb lehet 1 főre vetítve.
http://i.imgur.com/Ea58ASu.jpg
-
konzultáció
tag
És a baloldali a régi amit leváltanának. Azt is figyelembe vehetnék, vannak emberek akik úgymond introvertáltak, és az a kép a fiatalokról, hogy mind laza mint egy amerikai középiskolásokról szóló filmben hülyeség... Ez az iroda bizonyos vérmérsékletű nagyon kreatív embereknek esetleg jó, de az se biztos... Nem szimpatikus, hogy ahogy elnézem nincs fix terem ami csak az enyém.
-
konzultáció
tag
válasz konzultáció #4 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy van, hogy az emberek rühellik egymást és kell az a válaszfal...
-
Agostino
addikt
ezek az egyterű rémségek... nem tudnám elviselni, hogy ne legyen saját irodám...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
mert ha nem callcenternek látszik, akkor már nem kell hülye ügyfelek hívásait fogadni?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
NLZ
tag
Fura egy reklám, az egyszer bisztor.
-
hommeros
őstag
Bal oldal: hatékonyság, profitorientáció, Jobb oldal: ezmiez
bambano Pont erre gondoltam, a hely kis mértékben mérvadó egy ilyen munkakörnél. Engem a stresszmentesítő technikák és a fizetés jobban érdekelne.
[ Szerkesztve ]
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
|DavidWoody|
tag
válasz konzultáció #5 üzenetére
Ja mert a balfelson ahol egymas mellett van egy blokkon belul 4 "munkahely" ott olyan jujjdenagyon el vagy szeparalva az utalt kollegtol . Ja nem.
-woody-
-
mettyuz
tag
Nem call center, de:
Viacom 1
Viacom 2
Mondom ezt úgy, hogy dolgoztam már más, nagy multinál. Az open office a "divat", és a hatékonyabb dolog, mint a mindenkinek van egy "én váram az én házam" irodája...szerk.
nem válasz akarsz lenni, sry[ Szerkesztve ]
Beteg ez a világ, őrültnek titulálnak, ha nem állsz be a sorba, téged is kiutálnak
-
hommeros
őstag
Van még mit tanulnom.
Elképzelem, ahogy a fiókodból előrántod a fontos ... ja hogy nincs fiókod.
Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.
-
Shodan
addikt
Hát 2 hívásnál többet nem hiszem hogy többet felvesznek a jobb oldalon.
A bal oldali call center, a jobb oldali iroda.www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
mepet
addikt
Szerintem mind tévedtek. A jobb oldali képeken is call center van, csak ott már a dolgozók agyába van integrálva a mobiltelefon készülék headset-tel együtt.
De ha még így is van, akkor is igen szar lehet az öledben nyomatni a laptopot... Ha férfi vagy, fél év, és sosem lesz gyereked, az tuti.
-
-
-
nyunyu
félisten
Vajon ez a kornyezet megakadalyozza a 'sima' telefonos ugyintezoknel atlagosan fel ev lappangasi ido utan fellepo agyrakot?
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
gmaci78
tag
Ha magyarorszagon lenne, akkor a bal oldalira hasonlitana, megha ugyaneze a cege lenne akkor is.
Egyebkent aki meg nem dolgozott 1legteru "irodaban", annak csak kivanom, hogy soha ne is keruljon olyan helyre. szornyu, faraszto, idegolo, nem hatekony egy nagy marhasag, csak a profitorientalt cegek dolgoztatnak manapsag ugy "embereket", rabszolgakat.
Nyugaton mar szoknak le es ternek vissza az irodakra az 1 legterrol!
Geri
-
DesertDog
tag
Szépnek szép, de kíváncsi lennék, hogy:
- Ide hogy helyeznek el több száz operátort akikre a hívásvolumentől függően szükség lehet?
- Miután elhelyezték őket, a nyitott légtérben paravánok nélkül mit kezdenek a keletkező zajjal amit az több száz folyamatosan beszélő operátor generál?Vagy ez talán mégsem egy igazi contact center, merthát néhány lézengő embert nem nevezhetünk annak, hiszen pont a dolog lényege veszne el: koncentráltan egy ügyfélközpontba érkezik be a céghez az összes ügyfélkapcsolat. (ami az Airbnb esetében feltételezem, hogy nagyon-nagyon sok egyidejű megkeresést, tehát nagyon-nagyon sok operátort jelent.)
[ Szerkesztve ]
-
petipetya
nagyúr
Részemről halott ötlet. Én szeretem kijelölni a területemet mint a kutyák, ebben a modern környezetben pedig ez lehetetlen.
"nincs rá lezsóidő"
-
EmberXY
addikt
"...de kíváncsiak lennénk erre az irodára két hónappal később, egy olyan hétköznap is, amikor a 250 alkalmazott közül nem csak heten mennek be dolgozni."
Ott a pont, szerintem ugyanolyan tömegnyomor lesz, mint egy átlagos "klasszikus" irodában, lehet, hogy még a WC-n is dolgoznak majd...
Up the Irons!
-
KTTech
veterán
válasz konzultáció #1 üzenetére
Nekem egyik se tetszik (most is CC-ben dolgozok...) Jelenleg saját munkaállomáson - vastagkliensen -, több monitoros rendszerben, de a csoportom a kívülállóktól jól el van kerítve, sőt, még az én munkaállomásom is a közvetlen kollégákétól.
A nagy közös légtér lehetetlenné teszi a koncentrációt szerintem, ahogy az osztott munkaállomások is (bizonyos szint után).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
[link] "Az kérdés, hogy nem mészárolják-e le egymást egy hónapon belül szamurájkarddal, köszönhetően a "desk sharing" rendszernek, aminek az a lényege, hogy kevesebb íróasztal van, mint munkatárs - de nem, nem szól a zene, és amikor hirtelen leáll, nem kell mindenkinek gyorsan leülnie egy szabad helyre "
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
EmberXY
addikt
"Mivel elkötelezettjei vagyunk annak, hogy az Olvasó az Indexen csak releváns információkkal találkozzon..."
Itt egy kicsit pörögtem a hátamon, de elolvastam a cikket. Nem ma volt, de ezek szerint az ötlet nem újkeletű. Kíváncsi lennék, mennyire vált be... Ha csak egy laptop kell a munkához, akkor sok lim-lom nem keletkezik, viszont ugyanúgy egymás aurájában vannak a kollégák, gondolom.
[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
nem arra hoztam példának, hogy egymás aurájában dolgoznak, hanem arra, hogyha tervezés szerűen kevesebb asztal van, mint dolgozó, akkor törvényszerű, hogy előbb-utóbb a wc-ben is dolgozni fognak.
vagyis a tipped már megvalósult.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
KTTech
veterán
Nem tudom, hol dolgozol, de nálunk jóval kisebb a fluktuáció. Én pl. több, mint 4 éve gyűröm az ipart (volt még 5 évnyi WIO-s tapasztalat is, az keményebb)... és fél év csak ahhoz kell, hogy átlássa nagyjából az ember, amit csinál (legalábbis itt), és legyen valami elképzelése az összefüggésekről.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz konzultáció #38 üzenetére
Biztos van akinek tetszik, én személy szerint nem szeretem.
Több mint 5 éve csinálom. Szörnyű bunkó és neveletlen a társadalom azt kell mondjam. Nem tudom milyen nevelésben részesült a sok ember....
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz #93448704 #44 üzenetére
én nem mondtam olyat, hogy a szolgáltató bunkó.
azt mondtam, hogy béna és ostoba. persze tudom, hogy a szövegértés problémás lehet sokaknak.ha egy szolgáltató kompetens és jól szolgáltat, akkor az első, hogy nem kerülök vele kapcsolatba. megkötöm a szerződést, fizetem a számlát, szolgáltat, oszt jónapot. nincs okom felhívni, nincs min veszekedni, nem fogok bunkózni vele.
a másik véglet, ha sorozatosan bénázik, a szolgáltatásában inkompetens, ekkor fel kell hívjam, be kell menjek az ügyfélszolgálatra, foglalkoznom kell vele, időt kell pazarolnom rá. és akkor sok szolgáltató először a lerázós taktikát alkalmazza, majd átmegy passzív agresszívbe. ilyenkor elszakad a cérna és az ügyfél is lejjebb ad a szintből. sok szolgáltatónál látok olyan folyamatokat, amiket nem gondoltak végig és ezért rossz, vagy szándékosan rossz. számtalanszor látom, hogy nem megoldani akarja a problémát, hanem szabadulni tőle. mvp. másvalaki problémája.
legutóbb pl. azzal találkoztam, hogy bementem az otp bank irodájába, mert csak a banknak van ügyfélszolgálata, hogy felmondjam az önkéntes manyupomat. nem lehet. mert ők bank, nem manyup. új szerződést lehet kötni, mert az nekik fontos, régi szerződést felbontani nem lehet, mert ezzel is akadályozni akarják, hogy elveszítsenek egy ügyfelet. ilyenkor ne csodálkozzanak, ha beszólok.
nagyon gyakori, hogy az ügyfélszolgálatos összekeveri a hülyét meg a laikust. ilyenkor kicsit küzdeni kell velük, hogy rájöjjenek, nem vagyok hülye. ezt persze sérelmezik, mert mindent sérelmeznek, ami az ő alkalmatlanságukat vagy tévedésüket világítja meg.
ha egy szolgáltatóval már sokadjára kell vitatkozni, akkor ne lepődjön meg, ha az ügyfél morcos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tomazin
veterán
Ez egy fényképen (sem) jól mutató vicc. Ergonómia 0, az open office is egy nagy baromság még irodai környezetben is, nemhogy egy CC-n. Pláne, hogy egy asztalnál ülnek egymást mellett. Baromi izgi lehet ahogy fogod az egeret és a másik gépének a ventije fújja rád a levegőt...
-
7
addikt
Én open office környzetben, kvázi ügyfélszolgálaton dolgozom (nem az én csapatom végzi az ügyfélszolgálat érdemi részét, de mindkét csapat nagymértékben támaszkodik egymásra). Ehhez a munkához kifejezetten előnyös az, hogy nincs mindenki külön irodában, mert szoros csapaton belüli és csapatközi kommunikációra van szükség a munkavégzéshez és az ügyfél problémájának minél hatékonyabb megoldásához. Ezt nem tudnánk jól csinálni úgy, hogy el vagyunk egymástól szigetelve.
Arról nem is beszélve, hogy mivel mocskosul nagy nálunk a pörgés, ezért nagyon sok információt nem az emailezésekből tudok meg -- mert sokszor nincs idő/kapacitás megírni minden apró dolgot -- hanem abból, hogy fél füllel mindig hallgatom, a többiek mit csinálnak körülöttem. Mivel egyrészt reportolnak is nekem, másrészt a saját munkámhoz is jól jönnek ezek az elcsípett információmorzsák, ezt is áldásos dolognak tartom.Persze, back office-os munkakörhöz jobb, ha az emberek el vannak szigetelve (legalább a csapatok egymástól), de ügyfélfronton a saját tapasztalataim szerint egyáltalán nem hamvába holt ötlet a közös légtér, sőt...
[ Szerkesztve ]
-
nyunyu
félisten
Ebben van valami, nekem is jol jott parszor, hogy a regularis supportosokkal voltam egy legterben, aztan egyszer-egyszer elejtettek valami regebbi storyt valami orbitalis szivasrol, ami pont valamelyik vasarnap delutan ismetlodott meg, amikorra en voltam ugyeletesnek beosztva. (Pl. miert akar a mobilszolgaltato CCje folyamatosan faxot kuldeni a Providentnek, blokkolva annak az ugyfelszolgalatat. )
De azt nem birtam, hogy a 15-20 fos csapatbol mindig volt 3, akinek be nem allt a szaja, igy erdemi munkaval csak delutan 4 utan tudtam foglalkozni, amikor a csapat fele hazament.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
dabadab
titán
Azt vajon mennyire gondoltak komolyan, hogy a nepek napi nyolc oraban egy laptopot fognak nyomkodni meg annak a kepernyojet nezni? Mer tha mar ergonomia, meg ilyenek, akkor egy rendes asztali bill+eger meg monitor mindenkeppen kellene.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Konteó topic
- Politika
- További aktív témák...