Új hozzászólás Aktív témák
-
Coyot
őstag
válasz Tikakukac #44 üzenetére
A common-rail techonológia kb 20 éves, mostmár illene a sarki szerelőnek is érteni hozzá - de a mai alkatrészcserélő mesterek világában ugye ez nagy elvárás.
Mondjuk én kb mindig valami motor körüli eccségről hallok ami tönkremegy magáról a motor+üzemanyag rendszer + turbo és szarjai valahogy csak nem döglenek meg - normális olajcsereperiódust követve persze.
Má' nem
-
Tikakukac
titán
Pár száz autós a flotta. Itt konkrétan fő kábelkötegek mentek a lecsóba, teljes motorok és hátsó hidak stb. Nem volt olajcserével gond, mert volt, ami még odáig sem ért el Kedvencem mikor gariban megcsinálták az autókat és a kapun éppen ki tudtak jönni és aztán vissza. Amikor egyben van valami és mondjuk bonthatatlan, ott alkatrész csere lesz, mindegy ki mit akar.
Astra G. 1.4 szívó. Ugye abban egyetérthetünk, hogy ez aztán nem egy friss és nem is ördögi cucc, itt aztán mi mehet tönkre. Mondom:
- Vezérműlánc. Nem vicc, bringára raknak komolyabb cuccokat. Nem lenne nagy feladat megcsinálni. Mindegy milyen mester vagy, mint a szíj, úgy dobod ki.
-Szívósor. 760k, csak gyári van. A flepni mindegyikben eltörik. Ha nem lenne kisiparos felújító szaki, akkor a 600-700k-s autóra vehetnél egy 760k-s szívósort műanyagból
-az ilyen gyújtáskapcsoló, index-kar, lámpakapcsoló, tetőantenna-szigetelés meg ég tudja miket nem is hozom fel, külön oldalt lehetne belőlük írni, hogy mindegy mit veszel, ha még gyári van is belőlük, sz@rok.Mondjuk, hogy eltérnek a tapasztalataink
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Coyot
őstag
válasz Tikakukac #56 üzenetére
Csak Opel van vagy mi? a flotta miatt megértem a csak gyári alkatrészt, de pl most is van z14xe szívósor 15k ért racingbazáron, szóval erősnek érzem a 760k-t, nem kicsit, nagyon. Saját autón biztosan nem a gyárhoz mennék alkatrészért.
4 darab G-Astra van itt környezetben, a családiba belevertem én is vagy 50k km-t semmi baja, szerintem jó az az z14xe vagy ze a vége nem tudom. De ez mind még az első széria nem a classic2 érából van egyik sem. Viszont volt olyan ami az olajat kajálta, az generálos lett.
De van nekem egy fapad városi harcos Corsám is, 1.2 16V nagyon szuper, de hogy egy rendes olajgombát nem lehet venni bele az felháborít, a hella-t megeszi évente, a gm-et szintén..
Má' nem
-
8th
addikt
válasz Eugene Roe #52 üzenetére
Nálunk négy van. Ugyanúgy két ember hajtja mint amikor még csak kettő volt.
-
Eugene Roe
őstag
Nekünk meg nulla és senki se hajtja. Pedig 30 perc busz helyett 12 perc lenne autóval. (Mondjuk egy e-bike-on, vagy sima bike-on gondolkodom, azzal is 30 perc lenne, csak kacifántosan van megoldva a zuhanyzási lehetőség.) Családhoz hazamenni mondjuk már kezd terhessé válni a vonatozás + oszkár 200km-re.
[ Szerkesztve ]
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
haxiboy
veterán
Insigniám van, 2.0 CDTI. Nagyon változó hogy mennyit eszik, rendszerint 6.5 körül szokott megállni úgy hogy elég sportosan vezetek.
A rekordom főleg autópályán, kényelmes 110-120-as tempóval ~600km-en Székesfehérvár-Zadar vonalon 5.2, ennél lejebb azóta sem sikerült mennem.
De valóban, az Opelek nagyon elszálltak a súllyal, cserébe biztonságosak, nem véletlen kapta meg az 5 csillagotPremium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Tikakukac
titán
Z14XEP. Nem XE Mehetsz bárhova alaktrészért, ahova csak szeretnél. Nem lesz, nincs Amúgy tényleg erős.
Az XE totál más palacsintatészta, teljesen más buli.
Ez csak az otthoni móka, a cégben hát ne kérdezd mennyi autó van, ezres a szám összesen, ott Opel kb. nincs, minden más van. Rangerek annyira fosok voltak alapból, hogy a flottakezelő ledobta őket.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
siman csak kevesebbet eszik a kis turbo ugy, hogy jobban megy hasonlo meretu kasztniban.
jo, kicsi alatt azt ertem, amikor pl a volvo a regi 1.6-2.5 szivo helyett 1.5-2.0 turbokat hasznal ugyanabba a meret (es suly)kategoriaba amik erosebbek es legfokeppen nagyon erezhetoen kevesebbet esznek.
SUVnal mondjuk egy nagy porgos-jatszos motorral szerelve nem lesznek csodak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Dr. Akula
nagyúr
Már csak egy elektromosbotrány kéne, és teljes lenne a kör.
-
-
CharlieDrop
veterán
nem, tévedés, nem csak rájuk volt jellemző
és ne csak kategórián belül nézzük az értékeket, nézzük meg mennyi SUV van forgalomban. A legkisebbek is 1,5 tonnásak, de a közepesek már 2 körül vannak, a nagyok még ennél is többet nyomnak.
Az első BMW-m, egy hármas volt (e36 ha úgy tetszik), 2.5-ös motor, automata 1475kg, a mostani egyes (F20) meg 1480... ok a mostani hármas nemcsak nehezebb, hanem nagyobb is mint az...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Coyot
őstag
válasz CharlieDrop #71 üzenetére
Erről beszéltem én is, azonos autók nagyobbak és könnyebbek lettek 20 év alatt. Az hogy új kategória jött be mint SUV meg crossover az más tészta.
Má' nem
-
Tikakukac
titán
-
Ezekiell
veterán
-
#06658560
törölt tag
Mint járműfejlesztő mérnök tizenöt év tapasztalattal mondom, ez nem így van. A tömeg eleve nem definiál autóméretet, ahogy a gyűrődőzóna minőségét sem a méret és a tömeg határozza meg, hanem egy rakat egyéb paraméter.
"sok gyűrődési zóna ami távol tartja tőled a rosszat"
Pláne, hogy a csillagos értékelés a téma. -
haxiboy
veterán
Ha csak az elmúlt 5-6 évet nézem akkor is az azonos kategóriába sorolt legtöbb jármű tömegileg hízott. A rengeteg kötelező biztonsági elem sokat nyom. Az új elemek nyilván plusz tömeg, néhol meg kellett erősíteni vagy áttervezni a már meglévő technológiát hogy megfeleljen a standardnek. A komfort elemekről meg ne is beszéljünk.
Így bátran lehet állítani hogy a mai modern autók azért olyan rohadt nehezek az elődeikhez képest mert tele vannak rakva mindenféle jóval.(#83) Kopi31415 : Bocsánat ha nem voltam egyértelmű, az én fejem most mindenhol van csak nem az értelmes komment írásokon
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Auratech
őstag
Emlékszem gyerekkoromban az autóskártyára. Renault 25 2.0l, benzines 100le,(1983). 90-nél a fogyasztása 5.3 l/100km
Auratech Field Recording
-
Graphics
Jómunkásember
Az EU itt a probléma, olyan motorokat vár el, ami teljesíthetetlen...
Bezzeg a pakurával üzemelő X mennyiségű tankerhajókat és egyéb luxusszörnyeket nem nézik... Azoknak több a kibocsátása, mint az össze EU autómennyiség... ja meg kén-dioxidból is eregetnek rendesen..
Vicc ez kérem, vicc.
Látom a hajós dolog még nem merült fel... Érdekes, hogy arra nem merevedik az EU-nak...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Noukoum
veterán
Co2-ben relatív keveset bocsát ki, ott a kén-dioxid a legnagyobb gond. És azt is nézd hogy egy személyautó mit szállít meg a hajó mit számít. Tankerhajó is kevesebb kéne ha nem lenne benzin/dízel autó.
És az átlagember nem vesz tankerhajót meg luxushajót, de személygépkocsit igen. Ja meg a tankerhajó nem füstöl a gyereked alá, az autód meg igen.
De igen a hajó is probléma, de a mutogatással sosem leszünk előrébb.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Graphics
Jómunkásember
Én rámutattam, hogy a tankerhajó igenis jóval károsabb.. És arra nincs szabályozás...
És az autókat akarják megfogni, ez így logikátlan..
A légkörbe pöfög mindkettő...
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
nagyúr
Alapvetően ha nem gyalog közlekedünk (esetleg lovon), akkor akkor (is) szennyezünk, és innentől gyakorlatilag.
A villanyautó nem közvetlenül, hanem közvetve.
A benzines is, csak másképp. A dízel is, megint másképp.
Valamilyen botránynak meg mindenképp lennie kell, különben nem lenne miről csámcsogni.Nem az olaj/olajszármazék lesz a gond, hanem a víz; az ivóvíz.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
martonx
veterán
Az a gond, hogy autókból is a minél nagyobbakat dotálják minél jobban. Lassan ott tartunk, hogy minden kis pöcsű, 2 tonnás, zöld rendszámos szarral közlekedik. Pedig nem nehéz belátni, hogy vajon egy 2 tonnás 3 literes hibrid, vagy egy 900 kilós 1.2-es hibrid autó fog kevesebb Co2-t a légkörbe juttatni.
Én kérek elnézést!
-
egy Földünk van. nincs olyan, hogy nem a városban termeli.
alapvetően hülye ötlet elsavasítani a víztárolónkat.a tankereket azért nem szabályozzák rendesen, mert útjuk nagy részén egyik állam felségterületéhez sem tartozó helyen közlekednek. nincs fennhatóság.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
8th
addikt
válasz Eugene Roe #60 üzenetére
Aha, költözz le az alföldre kis zsákfaluba. Itt nem opció a busz mert napi öt busz megy befelé és kifelé is a közeli városba aztán szevasz. Míg pesten éltem és percenként jött valami tömegközlekedési eszköz nekem sem volt autóm. Ez gyorsan megváltozott itt a vadregényes vidéken.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
“egy Földünk van. nincs olyan, hogy nem a városban termeli.“
Tényleg? Végülis teljesen mindegy hogy a kisgyerek alá puffogtatsz vagy a semmi közepén teszed ugyanezt. Biztos nem káros az egészségünkre, légúti betegségről még nem is hallottam.. Szmog meg a világon nincs.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD
- GAMER PC - GTX 1080 8GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 240GB SSD - 1TB HDD
- IPhone 12 128GB 100% hibátlan gyári független akku 97%
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával