Hozzászólok Aktív témák

  • Carasc0

    őstag

    Teljesen mind1 hogy Word vagy LibreOffice...Nem a céleszköz a probléma, hanem a tanuló és az idő! Saját magát és vele engem akadályoz meg abban, eljussunk oda, hogy készség szinte tudja használni a szövegszerkesztőt. Első probléma, hogy otthon nem tanul/gyakorol a gyerek. Oké a LibreOffice előnye, hogy otthon ingyen letöltheti és használhatja. Bravo, de nem fogja. Innentől kezdve a tanórákra van/vagyok utalva hogy tanuljon valamit. Az óraszám kevés, tehát inkább akkor Word-on tanuljunk 36*45 percig/tanév, mert tényleg előbb fog a Word-el találkozni mint a LibreOffice-al. Tehát megint egy általad felvetett tök jó dolgot kell ellapoznom, mert a mai gyerekgeneráció szó szerint mikkant egy jó nagyot az iskolára. Mivel a tehetségből kevés van, szeparált munkaforma kell. 45 perces órák/hét esetén ez még több idő ---> még lassabb haladás! :O

    A te javaslatod tényleg akkor lenne bazi jó, ha a tanuló venné a fáradtságot és otthon gyakorolna. Házi feladat informatikából számomra értelmetlen! Megcsináltatja mással. Szorgalmit papírformában hozzák be, én meg csak fogom a fejem, hogy otthon ez nem megy gépen! Kipróbáltam. Ő nem akar Office jellegű progikat használni csak ha az életében nagyon nagyon muszáj! Tojik rá!

    Véleményem, hogy jól seggbe kellene rúgni a tróger szülőket, gyerekeket és keményebb szankciókat alkalmazni mint régen lehetett. Most már ezek a kölykök semmitől nem riadnak vissza! Itt a probléma... Lassan ez a szó hogy tanítás, az inkább "próbálok tanítani" jelentést hordoz.

    Ha mondjuk heti 2 tanóra infóm lehetne minden osztályba, sokkal többre mennék! Sokkal!

    [ Szerkesztve ]

    Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!

Hozzászólok Aktív témák