Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • csaba951

    addikt

    >vannak pénzintézetek akik már elkészültek, és vannak akik
    >még a kanyarban sincsenek, és mivel a rendszer csak teljes
    >egészében működőképes, mindenkit be kell várni.

    Nem, nem kell őket bevárni. Ott a határidő. Aki kész van az használhatja, aki nem, az meg nem. Utóbbiak majd magyarázkodhatnak az ügyfeleiknek, hogy számukra ez miért nem elérhető. Az ügyfelek meg eldöntik, hogy ez mennyire fontos nekik. Ha nagyon, akkor kihalnak azok akik nem képesek ezt szolgáltatni.

    #11 Pano
    Jó, jó. Szingapúrhoz képest az egész EU alaposan le van maradva! ;)

    [ Szerkesztve ]

  • csaba951

    addikt

    Adott példában a bank még házon belül leellenőrzi, hogy B bank IG3 képes-e. Ha nem, akkor eleve elutasítja a tranzakciót. Az ügyfélnek pedig küld azonnal egy tájékoztató SMS-t, hogy egy régi, elavult fizetési módot használó áruházban próbált meg vásárolni. Hidd el, ez pár hónap alatt meg fogja oldani a dolgot. Az ügyfelek elmennek oda, ahol van ilyen szolgáltatás.

    >Egyébként te (és mások) tényleg azt hiszed,
    >hogy azért tart ennyi ideig a megvalósítás,
    >mert a bankok a saját szórakozásukra szöszölnek
    >a megvalósítással?

    Nem. Szerintem azért, mert:
    1) Nagyon bonyolult problémáról van szó.

    2) Egyszerűen nincs megfelelő számú, megfelelően képzett szakember a piacon akik ezt a problémát ennyi pénzért, ennyi idő alatt meg tudják oldani.

    3) Irreálisan rövidnek tűnt a határidő már a kitűzéskor is. Fogalmam sincs miért erőltették ezt ennyire.

    4) Igen, az utólagos MNB módosítások sem jöttek jól.

    5) A telefonszámra/e-mailre utalás lehetősége még fog meglepetést okozni az ügyfeleknek. Szerintem ezt a részt egyáltalán nem is kellett volna engedni. De ugye az MNB ragaszkodott hozzá...

  • csaba951

    addikt

    Szerencsére erre egyszerű a válasz. Állandóan a bank. A görög válságban nyíltan is megmutatták, hogy a náluk nyilvántartott pénzedet akkor és úgy költheted el - ahogy ők azt megengedik neked. Persze azt nem vitatják, hogy ez a pénz a tiéd. Lásd: Dumb and Dumber.

  • csaba951

    addikt

    >lássa mire mennyit költött...mi szaladt el, hol kell
    >meghúzni a derékszíjat

    Ebben a fejlesztésben a bank teljesen ellenérdekelt. Ha mínuszban van hó végén az ügyfél, akkor majd vesz fel hitelt - a banktól! ;)

    >ha kártyás vásárlásnál, blokk helyett/mellett annak a tartalma
    >bekerülne az banki alkalmazásomba és kapnál róla üzenetet.

    Ezt adatvédelmi okokból nem tehetik meg. A pontgyűjtő kártyák viszont pont erre vannak. Csak annak a kiértékelését nem te kapod meg.

Hozzászólok Aktív témák