Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
válasz
pusszycat #11 üzenetére
Igen, ugyanaz a cég, de teljesen független történet.
A StarShip esetén a legutóbbi két teszt a becsapódás ellenére "nagyobbrészt sikeres" és tudják ismételni hamarosan, mivel folyamatosan és párhuzamosan épülnek a prototípusok (azért kell ennyi, mert számolnak a robbanásokkal/becsapódásokkal!). Legalább még 2 (1 teljesen és 1 majdnem teljesen elkészült) csak annyi tesztre alkalmas, mint amivel az előző kettőnél is próbálkoztak. Ha ezekkel már sikerül leszállni, akkor a további (már javában épülő) példányokkal jöhetnek nagyobb, összetettebb tesztek is.
Az előbbivel ellentétben a Falcon 9 + Dragon vonalon hatalmas tapasztalatokkal rendelkeznek. A személyszállításra is alkalmas, viszonylag új Dragon 2 az előbbi továbbfejlesztésével, a NASA és FAA szigorú felügyeletével jött létre. A Dragon 2 elsődlegesen a NASA számára készült, a szervezet bő 70 éves történetében az első, valóban "(hu)man rated" űrhajó. Soha, egynek sem kellett még annyi biztonsági kritériumnak megfelelni mint ennek (és a Boeing Starlinrer-ének - de azzal ember egyelőre nem repülhet). (A vállalt kockázat így is sokszorosan nagyobb, mint a polgári repülésben!)
Új hozzászólás Aktív témák
it Még idén négy civilt visznek fel az űrbe, a bevételek egy részét a Szent Jude Gyermekkutató Kórház kapja.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- One mobilszolgáltatások
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Autós kamerák
- Netfone
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Futás, futópályák
- További aktív témák...