Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    Azért mielőtt mindenki 'lerondázza', tegyük hozzá, hogy a tervezők direkt kaptak szabadabb kezet. A PSA konszernél a konzervatívabb márka a Peugeot, a Citroen pedig fordul vissza (sajnos csak a design terén) a régi Citroenes hagyományokhoz, amely az egyediséget tükrözi. A régi DS, aztán a maga idejében a kocka BX vagy újabb korszakból a C6 egyedisége szerintem jól jellemzi ezt, és inkább örülni kéne - az Audi-k egyen-vasalt kinézete már szabályosan fájó dolog (oké, nem az Audi TT, hanem az A4-A6-A8 trió). Ne ezt semmivel nem kevered össze...

    Rondának már csak azért sem mondanám, mert aki találkozik az utakon Ssangyong Rodiusal, a Subaru Tribecával, az utána visszasírja a Cactus látványát. Izlések és pofonok, én örülök, hogy látni ilyen autókat is az utakon. Oké, kelleni nem kellene...

    Ezzel együtt nekem két méretes gondom van az autóval:
    -Nagyon kíváncsi leszek arra, hogy fognak a külső műanyag-betétek kinézni 5-10 év múlva.
    -Ha már kívül mertek nagyot gondolni, a belső miért ilyen 'maradi'? Amikor megszereztem a jogsit, a családi autónk egy Citroen BX volt. A hidrós rugózása, az iszonyú kényelmes ülései mellett a műszerfala miatt szerettem, annyira futurisztikus volt az elfordulós számokkal kijelzett sebesség, és a két előre nyúló konzolra elhelyezett index / ablaktörlő / világításkapcsoló / stb. miatt. A Cactus műszerfala sem sima kör alakú óra szerencsére, de ezzel együtt sincs olyan "WTF" érzés, mint anno amikor először beültem egy C4-be...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák