Új hozzászólás Aktív témák

  • borg25

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz Necroman_Mk2 #21 üzenetére

    TV-ben szerinted miért van reklám?
    Azért, mert a kutatások megállapították, hogy kellő mérvű sulykolás hatására az üzenet bevésődik az agyba, és mikor döntési helyzetbe kerül, akkor a termék mellett fog dönteni. Ez akkor is működik, ha tudatosan megpróbál ellenállni. Ilyen körülmények közt, az ellenállás komoly teljesítmény. Hagy kérdezzem meg, hogy milyen mosószert használsz? Miért?

    Szóval ne egyből a vásárlót hibáztasd, hogy bedőlt a reklámnak. Van az a manipulatív színt, mikor mezei embernek nem sok esélye van.

    Nem reklám szakma, de hallottam, hogy a Free to play játékoknál nagyobb adatelemző csapat dolgozik azon, hogy a játék pont annyira legyen nehéz, hogy vegyél segítséget, mint magán a játékon. Jó, baba tápszerről beszélünk, és nem játékról, de ha akarják, ott is ugyanúgy több embert állíthatnak rá a marketingre, mint magára a fejlesztésre, minőségbiztosításra. Ami azért ironikus.

    Szerintem kevésbé lenne aggályos, hogy mellette folyik az adatelemzés, hogy melyik reklámot tolják a szemed elé, ha minden reklám csak egy szövegből állna, hogy vegyél bikmakkot. És utána egy kép a bikkmakról. Csak az, szürke háttérrel, semmi hang. Mert a hangsúly azon van, hogy milyen tartalmat raknak köré. Ez kőkemény szakma. Ne nézd le a reklámszakembereket, komoly tudás van amögött, hogy nézzen ki a reklám, ahhoz hogy érzelmi reakciót váltson ki benned, és vásárolj.
    Az nem feltétlen az egyén hibája, hogyha nem tud ennek ellenállni. Nem kell Peggy Bundynak lenni a vásárláshoz.

Új hozzászólás Aktív témák