- Tele van a sötét web koronavírus elleni vakcinákkal, bitcoinért lehet vásárolni
- Texasban nyithat Starlink-gyárat a SpaceX, újat épít a Samsung is
- A Microsoft Exchange szoftverhibáit használták ki kínai hackerek
- A használt berendezések felvásárlásával kerülgeti az USA korlátozásait Kína
- Ujjlenyomattal működő kártyán dolgozik a Samsung és a Mastercard
- Banggood
- Alternatív kriptopénzek (altcoin-ok) és bányászatuk
- Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] WhatsApp: százmilliárd üzenet naponta
- Kriptovaluták és az adózás
- Microsoft Outlook topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Crypto Trade
- Milyen program, ami...?
- Játékfejlesztés
Hozzászólok Aktív témák
-
gabor7th
addikt
"Ezek a visszajelzések is azt bizonyítják számunkra, hogy egy olyan nagyvárosban, mint Budapest, az emberek igénylik és szívesen fogadják a mikromobilitási megoldásokat."
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
oriic
HÁZIGAZDA
Mindeközben a 7. kerület:
Nekem amúgy nagy általánosságban nincs gondom a rollerezés témájával, de meló közben már én is találkoztam nem kevés alkalommal azzal, hogy simán az út közepére lett lerakva a cucc, sok-sok bonyodalmat okozva...
Live-Die-Respawn
-
KRi2
aktív tag
Mennyit adózik a Lime magyarországon?
Mennyiért bérli a rollerek által elfoglalt közterületet?
Én nyithatok egy magánvállalkozást a nyugati tér közepén?||| | || ||||| | ||| ||
-
samujózsi
tag
Azon túl, hogy egyébként is utálom a lime-nak köszönhetően, immár tömegesen megjelenő e-rollereket, jól értem? Ezek még annál is pofátlanabbak, mint gondoltam? Nem csak a használatért (50Ft/perc szerintem nagyon sok) kell horribilis pénzeket fizetni, hanem már a feloldást is külön kifizettetik???
Próbáltam keresni erre vonatkozó hivatalos forrást, de a google-n csak a lime indulásával/tesztelésével foglalkozó hírek, cikkek jöttek elő, meg egy az árakról mélyen hallgató oldal a li.me oldalán...[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Hasonló a helyzet a narancssárga bringák kölcsönzőjével is, akik az amúgy is szűkös bringatartókat tartják megszállva.
A VII. kerület megoldása szerintem követendő. Elszállít, talált tárgyként kezel, a tulajdonossal kifizetteti az elszállítást és a tárolást.A tej élet, erő, egészség.
-
infeeeee
csendes tag
350 forint a feloldás, kb ~50 forint per perc, majdnem taxi ár.
Ezzel az előfizetéssel akkor éri meg ha ember egy hét alatt több mint 5x utazna vele.Én blinkee robogót szoktam használni, ott a percdíj ugyanennyi, de nincs feloldás, meg 50-el lehet vele menni nem 20-szal. Cserébe rolleren lehet közlekedni részegen
-
válasz
Juhaszatti #7 üzenetére
Nálam XI.ben le....va hevernek minden reggel a társasház előtt
-
hunluki
senior tag
M365 tulajként utálom a lime-ot.
1. A szanaszéthagyott rollerek idegesítőek és nekem is kerülgetni kell őket
2. Akik többnyire a lime-ot használják iszonyat paraszt módon közlekednek vele amiből fakadóan én is automatikusan a gyökér kategóriába sorolódok
3. Múltkor az orrom előtt szedegette össze a srác egy olyan füstokádó passat kombival őket amivel az egész elképzelést kb nekifutásból két lábbal gyomorszájon rúgják. Ráadásul nem is sajnálta az öreg gépet, egyes padló, kettes padló, satufék, kanyar közelekedéskultúrával. -
cocka
addikt
Pestről el lehet lopni?
felteszem a vonatra és jön velem hazáig.
Itt egy sincs, titeket meg csak idegesít, így mindenki jól jár.
[ Szerkesztve ]
-
Narxis
nagyúr
Gyerekek megfogjátok az útban lévő rollereket és arréb rakjátok. Problem solved!
-
Gdi
senior tag
Én ma 3-at arrébb raktam a Podmanickyn reggel melóba jövet.
Egy picit már zavart, de előtte eljöttem olyan mellett ami eldőlve feküdt a fél jártát elfoglalva, volt ahol a járda két oldalára tettek le 1-1et.
Ez az állapot nem a lime hibája, hanem a trehány embereké.
Egyébként ebben az a rossz hogy szűk járdán nincs hova tenni, ha az épület falához teszed, akkor a gyalogosoknak rossz, ha a fák közé, akkor meg a parkoló autóknak dőlhet neki.Volt róla szó, hogy zónákat kell kialakítani, pl ahol 4m+ széles a járda, meg aki máshol teszi le extra díj fizetése, stb...
@10:
GPS-t árnyékold.''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''
-
cocka
addikt
Mondjuk ha kialakítanának valamiféle tárolót ezeknek, ahova vissza lehet őket vinni, mondjuk a MOL Bubi mintájára, akkor ez nem lenne probléma. Meg akkor nem lenne az, hogy random kéne keresgélni, ha igénybe akarod venni, hanem fixen lehetne tudni, hogy hol vannak. Meg a hányódás probléma is meg lenne oldva. Ez a parlagonheverés elég gáz. Az Aréna plázánál is láttam egyet hányódni. Hol a lejtő aljánál, hol a bejárattól nem messze. (nyugati bejárat)
-
Írtam cikket a Telegramon erről még január elején. Elemezve benne a jelenlegi helyzetet. t.me/crossnordic oldalon olvasható.
Akit érdekel, azt meg tudja nézni. Én ezt az egészet így nem hagynám, de kedves törvényalkotókat is addig kellene rugdosni, míg meg nem oldják. Se időtávot ne adtak meg a rendezésre, azt sem tudjuk, hogy foglalkozik-e vele valaki? Nem nagyon kommunikálnak, és az is elégtelen. (A biciklis miniszter most hagyjuk...)Akkor egy kép, hogy mi is az az ok ami miatt kegyetlenül utálják ezt az egészet. Mondanom sem kell, a másik oldal is hasonló volt. Mégis mi veszi rá ezeket az embereket, hogy az út kellős közepére, vonulási útvonalba pakolják le a ....jaikat?
Karóra és formatervező projekt + egy asztali AMD szörnyeteg
-
gabor7th
addikt
válasz
Polarstar #16 üzenetére
Elolvastam. Kicsit fura, hogy egyrészről azt írod, hogy hasztalan, unatkozó külföldiek és hazaiak használják csak brahiból, másrészről viszont megzuhant a bicikliárusok forgalma... Akkor talán valakik komolyan is használnák, ha kivált egy alternatívát, nem pedig csak impulzusszerűen "poénból"... elég drága poén lenne.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
Tudod, sokat közlekedek gyalog. Ha azt látom, hogy három utca kereszteződést gyalogolsz egy szakaszon és ugyan azok az arcok jönnek oda-vissza rollerrel, akkor valszeg csupán száguldozni akarnak.
Nem kizárt, hogy más ezt használja. Több mint valószínű azok nem bérelnek.
Tegye fel az az ember a kezét aki a kocsiját ezzel az egy indokkal adta el, hogy "rollerezzen" .Karóra és formatervező projekt + egy asztali AMD szörnyeteg
-
Amit leírtam nagy része személyes megfigyelés. A kerékpár használat sokaknál csökken, a bubi is kínlódik. Mondjuk az igaz, hogy a sok narancs bérbiciklit miért is kellett beengedni - aki ráadásul a közpénzen, közösségnek szánt bicaj tárolókat használják ingyen, azok helyét elvéve. Ez sem tett jót anno a bubinak.
Nem tudom meddig megy a bubi szekere, biztos veszteséges az egész. Én magam alig látok használót.
A Telegramos cikkemben ugye nem tértem ki arra hogy mi lett a biciklis kereskedővel.
Nos, akkor elmondom: Nem fog becsődölni, mert a lustuló vagy idősödő, ámde pénzes budai polgárok szépen felpattannak a Bosch és Panasonic-os darabonként 750ezres-másfél milliós bringákra. Így nem lesz gond, hogy csak pár Meridát adnak el. Azok akik meg eddig is oda jártak, nem veszik zokon, hogy a remek és nagyon profi, minden tekintetben figyelmes és népszerű szerviz díjai és alkatrész árai kb 100% megnőttek. Nekem sem gond, hogy kifizessem a szervizt, vigyázok a dolgaimra.
A francokat fogom vinni a bicajom a tőlem 250 méterre található pesti bicaj szervízbe, ha a budaisok örömmel, mosolyogva fogadnak. (tényleg a szomszéd utcában van a szerviz, ahol lakom.) De ott még a budainál is magasabb árakat, soha rá nem érő embert(hagyja itt egy hétre), és szájszél húzogatást kaphatsz.Karóra és formatervező projekt + egy asztali AMD szörnyeteg
-
Hi!King
aktív tag
Nem, a Lime is tehet róla, az állomás nélküli modell alapvetően elhibázott, több okból is. Egyrészt így gyakorlatilag a közterületen élősködik a Lime, hiszen nem kell fenntartania dokkoló állomásokat. Másrészt komoly, napi szintű közlekedésre a Bubival szemben így nem használható, hiszen nem lehetsz egy-egy adott útvonal áthidalásában biztos, bizonytalan, hogy lesz-e a közelben aznap, mikor arra mész. Harmadrészt nem alapozhatsz a userek jóindulatára, ha már ilyen a modell, akkor valamiféle garanciát be kellene vezetni, pl. a trehány userek büntetésével, hogy megfelelő helyre kerülnek a járművek.
Egyébként az is kamu, mikor zöldnek adják be az ilyesmit. Ez valójában épp hogy arra lett kitalálva, hogy a gyalogolni lusta userek kombinálják a tömegközlekedéssel, amit korábban gyalogoltak, ott e-rollereznek. Vagy mondjuk mechanikus roller, kerékpár helyett, nagyon ritka, hogy valaki autózás helyett használja.
@Polarstar:
A Bubi azért haldoklik, mivel a kezdeti hype után basztak fejleszteni. Pl. Kelenföld felé egy rakás irodaház van, meg ugye ott a vasútállomás is, és mégsem létesültek új dokkolóállomások. Én fél évig használtam, azóta munkahelyváltás miatt nem. Saját bringával viszont gyakran járok, pedig nekem egyszerűbb lenne a Bubi.[ Szerkesztve ]
-
Szerintem egyértelmű miért nem fejlesztenek. Ott sok a busz, sztráda felé úgy sem mehetsz fel, a felette lévő részek meg dombosak. Ezek a bicajok meg alkalmatlanok arra.
Csökkenő forgalom mellett ebből nem lesz fejlesztés.
Nézem az iskolásokat, egy rohadt megállóra is megvárják a busz,villamost, trolit, földalattit! Nyomkodják a mobilt addig is.Nem belőlük lesz a potenciális bubi felhasználó.
Karóra és formatervező projekt + egy asztali AMD szörnyeteg
-
Hi!King
aktív tag
válasz
Polarstar #26 üzenetére
Kelenföld felé úgy értem, hogy a Rakóczi hídtól délnyugatra Kelenföld pályaudvar felé húzott egyenes környezetében. A Szerémi, Budafoki, Fehérvári úton itt egy rakás irodaház, utána lakótelep, végig sík terület egy rakás kerékpárúttal és sávval. De más irányokba, pl. Óbudán is lehetett volna fejleszteni vagy a Váci út környezetében. Nem mikor elkezdett haldokolni, ez már következmény. Közben meg adtak át állomásokat, de nagyrészt olyan övezetekben, ahol már volt, csak sűrűsítettek.
-
Értem. Érdekes. Etele téren én sem látok, illetve Bikás parknál sem emlékszem van-e?
Mindeközben a Ferdinánd híd alatt a Podmanczkyn megduplázták a helyeket.
Szépen ott rohadnak az otthagyott bicajok. Csak megismeri az ember az egy hónapos port.Karóra és formatervező projekt + egy asztali AMD szörnyeteg
-
-
Necroman_Mk2
senior tag
Aki sokat használja, annak megérheti egy ilyen előfizetés. Bár az árát én is sokallom, igaz, a BKK jegyeivel kb. egy súlycsoportba van.
(#7) Juhaszatti Amikor itt nálunk, külföldön bevezették, akkor eleinte itt is ez volt a helyzet. De egy évvel később normalizálódott a dolog, azaz már nem lehetett a sétálló utca közepén hagyott rollereket látni, hanem szépen beállították őket a falhoz. (Hogy ebben mennyi része volt a városvezetésnek, azt nem tudom.)
Egyébként meg a koncepciónak pont az a lényege, hogy bárhol otthagyhatod, nem kell tárolót keresned.(#13) Narxis Egyszer-kétszer még oké, de húsz alkalommal már te is besokallnál
(#20) Narxis Inkább arról van szó, hogy a roller (ismét) divat lett. Sőt, nem emlékszem, hogy 10-15 éve lettek volna már e-rollerek (vagy csak nagyon kicsi elterjedtségben).
(#10) cocka Valószínűleg sípolni fog egész úton, de egy próbát megér
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
Hozzászólok Aktív témák
Hirdetés
it A LimePass a Lime mobil applikációján keresztül igényelhető.
- ÚJ/ÚJSZERŰ SZÁMÍTÓGÉPEK GARANCIÁVAL ÉS SZÁMLÁVAL MÁR 119,999 FT-TÓL! [GÉPGYILKOS KOLINK TÁP NINCS!]
- HP ENVY 13-AQ090NZ - 13,3" FHD 120Hz / i7-8565U / 16GB RAM / 512GB SSD / NVIDIA GeForce MX250
- Apple Watch Series 4 Space Gray 44MM Garanciával Számlával
- HP 15-DB0011NP - AMD Ryzen™ 3 2200U / 4GB RAM / 1TB HDD / AMD Radeon Vega 3 Graphics + RADEON 530
- Apple Watch Series 3 Space Gray 38MM Garanciával Számlával
Állásajánlatok
Cég: ELPRO Systems Kft.
Város: Budapest
Cég: Core Systems Informatikai Kft.
Város: Debrecen