Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
"az orbitális méretű BMW-s márkajegy itt tényleg kizárólag a márkaidentitás megjelenése miatt van az autó elején, nulla funkcionális értelme van ugyanis. Ami abból is látszik, hogy ez valójában egy matrica"
Valójában nem matrica, hanem egy öngyógyító bevonat, kisebb karcok idővel begyògyulnak.
És van funkcionális értelme, mert az alatt vannak a radarok és néhány szenzor, emiatt fűtött is.
[link][ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Valójában van funkcionális értelme, mert első pillantásra fel lehet ismerni hogy ez egy BMW, még akkor is ha valaki soha nem látta korábban ezt a típust.
Hogy vannak egyéb funkciók is, az már csak hab a tortán. Lehetett volna valódi hűtőrács is, csak az ide nem kell.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz freeknight #32 üzenetére
Egyáltalán nem. Általában nézve egyenrangú a 3.
Az iXből eddig pl. a legtöbbet Európában adták el, második az USA jóval kevesebb darabbal, és Kína a sor végén van töredéke eladással. Persze ez a piaci bevezetések időpontjának is a függvénye.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"nagyon jo uton jar a BMW, csak a vezeto dizajnert kell kirugni de ASAP jelleggel"
Nem neked kell tetszeni a dizájnnak hanem a megcélzott vásárlói rétegnek.
Annak meg tetszik, a BMW rekordot rekordra halmoz, az autókat viszik mint a cukrot.Tudod, a kutya ugat, a karaván meg halad.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Állandóan ment a nyavajgás, gyakorlatilag az E60 óta, és mindig volt valami amin lehetett morogni. Az első X6 amikor kijött egy csomó ember agya ledobta a láncot. Aztán nem győzik azóta másolni.
i3 felzúdulásra sem emlékszel? Vagy amikor az első 1es kijött? Vagy az X7?A hiszti állandó. Aztán az elmúlt 20 évben csoportszinten évi egymillióról két és fél millióra nőttek az eladások, de a BMW márka is több mint duplázott, 900e-ről 2,2 millióra.
Nem úgy tűnik mintha nem tudnák mit csinálnak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"felzudulas? Tele volt vele a net, hogy mekkora zsenialis dizajn"
Hát nem egészen. Ugyanez ment. Hogy milyen ronda, ez nem is igazi BMW, az utolsó igazi BMW az Exx volt (mindig valami 10-15 évvel korábbi modell) megindult a BMW lefelé a lejtőn, kínai dizájn, ki kell rúgni a dizájnert, satöbbi. Lehet azért nem emlékszel mert már 10 éve volt.
Hogy mi a szép az relatív. Szerintem ez is tök jól néz ki bizonyos konfigurációkban. De az én véleményem irreleváns, nem vagyok a célcsoport, nem akarok ennyi pénzt költeni autóra.
Láttam élőben az új XM végleges változatát is, ültem is benne, na az überkompenzátor, ez ahhoz képest egy szolid autó. Aztán azért már most sorban állnak, pedig még csak a tanulmányt látták.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Squirrel #100 üzenetére
"látványához, de nem sikerült megszoknia. És az itteni vásárlói rétegnek sem szerintem"
Nehéz ezt így szubjektíven megítélni. Az biztos hogy európaszerte nagyon komoly érdeklődés van az autóra, Magyarországon is.
De nyilván nem tetszik mindenkinek, és ezzel nincs is gond.Norvégia, Hollandia, Spanyolország, Svédország piacokról van napi szintű adat, ezekben az országokban idén már 4.782 darabot eladtak belőle.
Nagy eTron: 4.308
ETron GT: 381
Taycan: 2.152Model Xet nem érdemes nézni, mert az kvázi nincs.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- -50% Lenovo ThinkPad T14 Gen 3: i5 1250P (12mag/16szál!!!),16GB,512GB,TOUCH,Win 11Pro,gari 2025.9.2.
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro