Új hozzászólás Aktív témák
-
vitya2
csendes tag
Azért meghallgatnám az utazók véleményét a dologról.
-
togvau
senior tag
Igen? Újraindította a stratton oakmont-ot?
hitler, sztálin, micro usb
-
Formaster
addikt
Ehhez nem kéne gps-es kártya. Elég lenne egy chipkártya amit felszálláskor/leszálláskor érzékel, így követni lehetne a buszok kihasználtságát.
-
bdlackoo
tag
nincs a kartyaban gps. a kartya olvasoban van a buszokon. benne van a szovegben.
dinosaurs are jesus ponies
-
tatararpad
őstag
A megállók elhelyezése vagy a járatok sűrűsége szempontjából kevésbé érdekes, hogy hol szált fel és le, inkább hogy honnan hova megy, és meddig várakozott például. Ezt egy buszos kártyával nem lehetne nyomon követni. Szvsz egy ilyen projektben a legjobb lenne magukat a városlakókat nyomon követni, legyen akár autós is, de így egy PRISM után ez valószínűleg már kiverne néhány biztosítékot.
[ Szerkesztve ]
-
gyurkikrisz
őstag
Szerintem ennek sem lesz jó vége. Hackerek bármikor feltörhetik ezt a rendszert, és az emberek ellen fordíthatják. A felhő nem olyan biztonságos, mint aminek hiszik. Épp a napokban írtam erről a blogomon, olvassa el akit érdekel.
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
Fandango
veterán
válasz gyurkikrisz #9 üzenetére
Milyen rendszert törnek fel?
-
Polllen
nagyúr
Azt.
Viccet félretéve nem rossz rendszer. Budapesten nem tudom, hogy áll most a járatok GPS nyomkövetése, de Vitézy ezeket nagyon tolta anno. Metro-ban is kártyát akartak belépőnek - lehet már van is. Nálunk is lehetne idővel ilyen. Na jó, inkább az ágyamban álmodok, az kényelmesebb.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
#06658560
törölt tag
válasz gyurkikrisz #9 üzenetére
Köszönjük a spamet, de ha offba tetted volna, se érdekelne.
Vagy legalább kötötted volna minimálisan a témához. -
blash
tag
ebben az irasban szepen osszefoglaljak a bkv e-jegyes toketlenkedeset, nem sietik el: http://m.hvg.hu/itthon/20170119_tovabb_csuszik_az_elektronikus_jegyrendszer_bevezetese
-
gabor7th
addikt
válasz gyurkikrisz #9 üzenetére
Linket adsz?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
pampika
őstag
válasz tatararpad #8 üzenetére
nem feltétlenül kell a kártyába gps.
ha a kártyának van id-ja (márpedig van és egyedi), akkor lehet követni a mozgását:
- reggel felszállt a 3-as buszra, ment 2 megállót és leszállt
- 10 perccel később felszállt a 6-os buszra és ment 8 megállótdélután ugyanez vissza.
tehát valszeg gipszjakab(kártyája) A és B pont között ingázik napi szinten, 2 buszt használva.
innentől némi használat után felrajzolható "minden" kártya átlagos útvonala -> lehet rá optimalizálni.az autósokat követni egyesével neccesebb, mert ahhoz külön az engedélyük kell és nyilván önkéntes részvételt jelentene. így viszont nagyon pontatlanok lennének a számok.
sokkal egyszerűbb pl. a térfigyelő kamerákat felhasználva elemezni a tömeget, h melyik útvonalon van mindig torlódás, merre lehetne azt terelni, h segíthetne a tömegközlekedés az optimalizálásban.
ha kombinálod rendszám felismeréssel, akkor már konkrétabb útvonalakat is fel lehet rajzolni, de az már az általad is említett megfigyelési kérdéseket veti fel. de amíg csak a tömeg része vagy, addig sztem ez nem lenne akkor gond.