Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbj19
csendes tag
Lehet érvelni pro-kontra a töltőállomások kialakításának lehetőségein, meg hogy mennyire tiszta is az elektromos hosszútávon, meg hogy mi lesz majd a városokban stb., de hogy miért marhaság ezektől függetlenül az, hogy a szállítmányozásban felvet kérdéseket az átállás, a töltés sebességének növelése sem triviális, és miért is jó (azon kívül hogy csökken az autók száma) az, hogy ennyire megnőnek a költségek, azt nem értem.
-
dbj19
csendes tag
Mi van ha azt mondom hogy menj végig a műegyetem rakparton amikor be van állva, és számold meg azokat, amik zöld rendszámosak és nem hibrid SUV-ok, meg a hibrid SUV-okat is. Tényleg ez volt a jó irány, hogy teletömtük a dugót ilyen autókkal? De az is elég ha megnézed mik parkolnak ingyen végig a városban. Pont a legkörnyezetkímélőbb és/vagy az ingyenességre leginkább rászorultak.
A szabályozások meg épp hogy a hibrid SUV-oknak és a kis benzinesnek kedveznek, látszik is, hogy ilyen irányba ment a kínálat a tisztán elektromos mellett (amit meg az ára miatt 5% tud megfizetni).
-
Foglalt név
addikt
Pár száz hsz után minden topik eljut arra szintre, ahol a 20 millió ellopás a téma 2 milliárddal szemben, mert a többség nem érti a nagyságrendeket.
Majd jön az is, hogy ugorjunk fel egyszerre és akkor megváltozik a föld pályája amitől lehűl. Azt mondjuk nem tudom, hogy ha a föld lapos, akkor mindkét oldalon élnek-e emberek -
Gargouille
őstag
"Ember, az én gyerekkorom, azaz a 80-as évek óta észrevehető a változás (ti. akkor még volt télen hó, most meg már elvétve, november végén bringázok még)."
Ezt csak megerősíteni tudom! Gyerekkoromban minden évben fellocsoltuk a játszóteret december elején, lefagyott és egész februárig koriztunk meg hokiztunk rajta. Tök standard volt, hogy szánkóztunk egész télen, törtek is a Dabas fa szánkók mint a ropi. Most meg képen mutogatom a gyerekeimnek, hogy milyen a tél, vagy max ha felmegyünk a Mátrába, akkor látnak rendes téli időt.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
8th
addikt
Mi bringával voltunk lent ma kutyát futtatni a Dunán olyan jó idő volt. Egy csomó ember sétálgatott a Duna parton meg voltak más kutyások is szóval inkább a kutya futtatott minket de azért jó volt.
Én is a nyolcvanas évek vége felé voltam gyerek akkor még téli szünetben hógolyózni meg szánkózni jártunk és nem emlékszem olyan télre, hogy egy szál pulóverben kint lehetett lenni a szabadban akár egész nap is. Ma ez már nem ritka. Nem azt mondom, hogy minden téli szünetben fagy és hó volt de mi még láttunk havat. A mai srácok max. akkor látnak havat ha felviszi őket az ember dobogókőre szánkózni. Az sem rémlik, hogy kis pöcs koromban egy héten át olyan hőség lett volna, hogy anyám nem engedett ki a szabadba minket. Vagy, hogy tornádót láttak volna Magyarországon bárhol is. Vagy, hogy ilyen özönvíz szerű esőzések lettek volna a semmiből. És nem évszázadokról beszélünk hanem ekkorát változtak a dolgok alig 30év alatt. Ha belegondolok ez azért elég szarul hangzik.
A megújulók mellé kisebb nagyobb atomerőművekkel kéne teleszórni a világot és villannyal megoldani a közlekedéstől a fűtésen át mindent. Azzal talán valamennyit lehetne lassítani ezt a visszafordíthatatlan folyamatot. Túl sokan vagyunk és nem bír már el ennyi hulladéktermelő fogyasztót a bolygó. -
dbj19
csendes tag
Jó, de te mondod mondod ki a szegények előtt hogy nem alanyi jog, a te hangod mélyebb
@Kasya
Én károsnak tartom a SUV-okat, az egész felfogást utálom, ami környezettudatosnak állítja be őket. Biztos jobb egy 2 tonnás zöld rendszámos SUV ami 15 km-t megy elektromosan aztán 8 litert fogyaszt, mint az én 15 éves 1,1 tonnás dízelem, ami 5 litert eszik. 0 létjogosultsága van a kategóriának, terepen nem megy el, városba meg minek? Hogy lehessen rongyrázni? Cserébe hatalmas parkolóhelyet foglal, baleset esetén pedig mennyi esélyed van egy normáls autóban vele szemben? Jóval magasabb, jóval nehezebb, de annyival megy, mint te.@berci
Hiába kicsi az EV-k aránya, mégis olyanok hangzanak el, hogy innen-onnan kitiltanak másokat. Ez nem parancsszó?[ Szerkesztve ]
-
Szepi11
újonc
Igazad van, csak vidéken van amikor nem lehet megoldani busszal a kérdést. Nekem pl a munkába járáshoz kell oda-vissza 180km/alkalom ezt máshogy nem tudom megoldani, de én is szívesebben járnék egy elektromos autóval. [A mai fiatalok meg inkább a home office pártiak (én is az lennék ha tehetném) és ahhoz nem kell saját autó. (Mondjuk mások a prioritások, mert még az én időmben csorgattuk a nyálunkat egy 15-20 éves sportkupé után, addig manapság az új mobil a divat ugyanannyiért.] Az itthoni adókból (a fizetéshez viszonyítva) mindenkinek alanyi jogon járhatna már egy elektromos autó, töltővel és úthálózattal együtt.
-
dbj19
csendes tag
Igen, kiépült, 3-4-5 évtized alatt, és nem parancsszóra.
@hunluki:
Vidéken egy munkábajárós ingázás simán lehet 50 km egy nap. Még elugrasz vásárolni, beleraksz 65 kmt egy nap. Ha most a tesco előtt mind a 300 autó elektromos lenne, akkor a 4 töltőhely halottnak a csók. Ha mindenki ott hagyja a kocsiját tölteni, mert miért állna mellette fél órát, akkor várhatom míg végez a postán/sparban/slozin, hogy sorra kerüljek. Ha nem jut hely, akkor állok és várok ki tudja meddig?A benzint tudod tárolni. A föld alatt nagy tartályban. Egyszer feltöltöd, és van időd pótolni tartálykocsiból, ha kell. Az elektromosságot jelenleg nem tudjuk elrakni napokra, hetekre megfelelő mértékben.
Önkiszolgáló kúton gyakran 5 percnél rövidebb idő is elég a tankolásra. De ha matatni akarok, akkor megtankolom és félreállok, más is használhatja a kutat.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
De, ha egyszer én "Balkán-alsón" élek? Ide nem korlátozás kell, hanem körgyűrű! Ha egy kamion jön az M1 -en és Észak-Budára szeretne eljutni, akkor vagy M1 - M0 (+75Km) - M3 bevezető - Róbert Károly krt. - Árpád híd, vagy Komáromnál leborít az 1 -esre, majd végig a falvakon (Lábatlan, Pilisvörösvár, stb.), aztán végigaraszol a Bécsi útig. Ez óriási szennyezés és forgalom terhelés.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Samsung LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- HP Elitebook Workstation 8560W laptop (15,6HD+/I7-G2/12GB/1TB/Magyar/Quadro/AkkuX)
- iPhone 15 128GB green 6 hónapos német ALZA vásárlás! Akku 100%! 2025 június 18-ig Apple garancia!
- Iphone 13 128GB Blue 84% Akku
- Xiaomi Amazfit Balance okosóra új állapotban
- Kicker Comp C 600W Subwoofer + Kenwood KAC-PS702EX 2ch 500W Erősítő
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest