Új hozzászólás Aktív témák

  • sbazsi

    veterán

    válasz P00By #14 üzenetére

    nekem konkrétan az a bajom, ahogy az egészhez a bankok viszonyulnak.
    amikor panaszt tettem, akkor a bank elhajtott. eddig azt hittem, hogy a bank vigyáz a pénzemre, és ha valami gondom van, akkor fordulhatok hozzájuk.
    Több éve ott vagyok náluk. egyszercsak gondom akad. és nem egy százezres tételről beszélünk, hanem 2490 hufról, de a panaszt még csak fel sem vették, kb közölték, hogy hülye vagyok (biztos nem olvastam el), és intézzem el a szolgáltatóval.
    ez a magyarisztáni hozzáállás.
    ami ehhez még hozzájön, az az, hogy fogalmuk sincs a chargeback fogalmáról, folyamatáról.
    Mi is elfogadunk kártyát, és időnként megpróbálkoznak a chargeback-kel, ilyenkor nekem kell igazolni a saját bankom felé, hogy a terhelés jogos volt.
    és ezt nem ismerik a magyar bankok?! nem tehetek panaszt?

    nem bűzlik senkinek, hogy sok ezer ügyfél, akinél több éve nem volt semmi gond, az mind egyszerre kezdett reklamálni egy bizonyos tranzakciót, ami ráadásul nem is nagy összeg?
    nem, itt rögtön az ügyfél a hülye. az megintcsak külön hab, hogy próbálnak még extra költséget verni az ügyfelekre kártyaletiltás címen. bár van ahol ezt díjmentesen csinálják, ez tény.

    remélem a pszáf megbünteti az összeset, az lótépé-vel az élen. és az egész költségét verjék rá a popóra. mert azért az is biztos, hogy a lótépé is vastagon benne van....

Új hozzászólás Aktív témák