- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Hát ez nem cikiség kérdése szerintem, hogy nem értenek hozzá. Egyszerűen nincs múltja az automatának nálunk és hozzáértést és technikai hátteret igényel.
Ma is pár nagyvárosban szervizelik az automatákat, van meg hozzá a megfelelő technikai hátterük,ők kapják az aktuális friss szoftvereket a gyártóktól.
Legtöbb szerelő lekapja az automatát és küldi fel nekik javításra és bevizsgálásra a vidéki szervizektől.Mint írtad egy rapid utodjának számító kocsinál ami olcsó lesz, valószínűleg 4 millió körüli alapárral mekkora tételt jelentene akár 3 évesen a garancias lejárta után egy WV automata javítás? a kocsi piaci értékének kb 30 % részét emésztené fel, ha súlyosabb probléma van.
Elhiszem, hogy egy 10 milliós kocsinál ez nem téma, de a Rapid/ Swift nem ez a kategória.Évek óta null kilométeres kocsijaim vannak, az Opeltől ez az 4 . céges Astrám.
A J astra 4 x volt tréleren a 3 év alatt amíg nálam volt, egy fullos felszereltségű, és 170 ezer kilométernél szakadt el a vezérműlánc(!!).
Ha ezt összeszámolom kb 3 év alatt a J Astrára rákölthettem volna 2 millió forintot, ha nincs garancia rá.
sajnálom azt, akihez került mondjuk tőlem 3 milliós árért.
Jelenleg ebben a K Astrában 53 ezer kilométer van 13 hónapos,, egyszer került trélerre, motorhibakódot dobott ki majd se előre se hátra, el sem indult. A szerviz felhívott hogy kicseréltem vagy esetleg hozzányúltam e a kocsiban lévő kábelköteghez( !!!) LOL ahhoz amit gyárilag szerelnek be, mert hogy az kontaktos és nem értik... Semmi máshoz nem értenek a hivatalos szervizekben csak a régi alkatrész újra cseréléséhez, 13 ezer+ áfa szerviz óradíjért. Javítás/ felújítás mint olyan már nem szerepel a repertoárban.6.5 millió volt ennek az Astrának az ára az extrákkal.
Szóval ezek után én biztos, hogy azt a kocsit veszem amiben a lehető legkevesebb extra hibaforrás van.A fent említett Vectrát anno 2 évesen vettem, nem 600 ezres kocsiról beszélünk( OPC felszereltség )és amikor beszart a váltó is csak 9 éves volt 227 ezer kilométerrel.
Azóta csak japán egyszerű megbízható autóim vannak.( de nem fapados ) A Honda Civicünkre 6 év alatt nem költöttem 300 ezer forintot, pedig 10 ezrenként/ évente olajcsere satöbbi. Csak megy és kész.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Drive
- DIGI kábel TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Politika
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care