- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mesterséges intelligencia topik
- Mikrotik routerek
- Linux kezdőknek
- Videó stream letöltése
- Sweet.tv - internetes TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 gigabites hálózat USB4 Type-C kapuból a QNAP átalakítóival
- Programozás topic
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
return.value
tag
Van már ilyesmi Magyarországon, a TaxiMost: [link]
Ott is társaságoktól lehet rendelni, több magyarországi városban elérhetőek. Én Budapesten használtam már, gond nélkül működött. Az biztosan látszik, hogy mögöttük nincsenek dollár milliók, de szerintem életképes a dolog. -
matyiGo
aktív tag
A wundercar olcsóbb, és egy pillanatig sem akar hivatalos lenni, a wundercar-nál nem kell kifizetned az utat hanem szíved szerint jattolhatsz az utazásért.
(a program nagyon előzékenyen kiszámolja hogy mennyi lenne az utazás költségemikor jattolsz alapból ezt az összeget ajánlja fel)
az söför és az utas értékelik egymást az út végén.ez egy olyan modell amire konkrétan szerintem nem lehet szabályozást csinálni. igénybeveszel egy ingyenes szolgáltatást ami nem szolgáltatás.
-
Secunda
csendes tag
Mindegy, mit hív ki. Az Über példája jól mutatja, hogy a taxismaffia annyira erős, hogy simán lever bármit, ami be tudna törni a piacára. A taxisbűnözők matracra vonultak, és zajlik a háború.
btw ez sajnos nem újdonság, a Ferihegynél évekig fennállt / fennálló balkáni állapot a kubai verőemberes dél-amerikai feeling taxisofőrökkel / bizniszmenekkel, a kocsitól kocsiig rángatott, kvázi elrabolt turistákkal, 5x árú reptéri transzferekkel, mindez az ország kapujában, a rendőrség, a politika szeme előtt elég jól mutatja ennek a bűnözőcsoportnak a sérthetetlenségét.
Viribus Unitis -- Bernie says: "$$$$$ $$$$$$ $$$ $$$$$."
-
Gusztáv
addikt
Igen, ez csak egy plusz kényelmi szolgáltatás. Az áron változtatni nem tudnak, mivel az törvényileg szabályzott, sőt ez a társaságnak valószínűleg plusz költséget is jelent (de mivel árban nem tudnak különbözni a többi társaságtól, talán hajlandók ezt extra szolgáltatásként adni). Ha megoldanák az alkalmazáson belüli fizetést, egész jó dolog lenne.
Laci
-
-szp-
aktív tag
de a cég tudni fogja, kitalálhatnak ösztönzőket, vagy épp szankcionálhatják a lepontozódó sofőröket, stb. Szerintem még így is megéri pontozni a végén, annak ellenére, hogy nem választhatsz konkrét autót.
<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->
-
mepet
addikt
Hát nekem pl. a vidéki taxis operátor csajok mindig minden alkalommal azt mondják, hogy 5 perc múlva ér ide a taxi. Aztán vagy 5 perc, vagy 25. Ha esetleg GPS alapú rendszerben monitorozhatnám, hogy hol a taxim, akkor az egész értelmet nyerne, hiszen akkor, mikor látom, hogy az A taxitársaság autói sok kilóméterre bohóckodnak, akkor nem őket hívnám (vagy az app hívná), hanem a B társaságot.
Szóval szerintem van értelme, csak nem sok.
-
zseko
veterán
Tehát ugyanazt kapom, ugyanazoktól, ugyanolyan áron, és ugyanúgy nem tudom meg, hogy aki visz az milyen ember. Csak annyi változás, hogy nem telefonon rendelem meg a taxit hanem okostelefonon. Aztán ha nincs net, semmi előnye. Szvsz halott ötlet.
HR24.hu
-
matyiGo
aktív tag
el tudm képzelni hogy amíg nem tiltják le a wundecar szervereit magyarországon, addig nem fog rendesen működni sem az uber sem a taxify.
s annak is nagy a valószínűsége hogy 20-30 év múlva meg robot taxik fognak szállítani ide oda harmad áron.
http://hvg.hu/tudomany/20141223_Jovore_jon_a_Googleauto/ -
E770
aktív tag
ok, ok, ez is jó kezdeményezés, de
olyan jó lenne, ha városi telekocsit csinálna már valaki, olyan taxi(couch)surfing szerűen
Új hozzászólás Aktív témák
it Az észtek nem aprózzák el magukat sofőrök toborzásával, létező taxi társaságokra építenek. Több céggel tárgyalnak. Hamarosan indulhatnak Budapesten.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest