- Mobilinternet
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
válasz Tigerclaw #19 üzenetére
Azért ennyire nem tragikus a helyzet...
Azzal egyetértek, hogy az esélyegyenlőség piszkosul felborul... De nem is árt ha végre valami észhez téríti az idióta szabályozási rendszert...Mert érdekes módon az autósok többsége rendszeresen "szállít" valakit / valakiket még maga mellett. Család, munkatársak stb.. Mégsem kell nekik PÁV II meg emelt eü alkalmassági.
Szal érted... Most mi különbség van aközött, hogy én fogom magam és elviszem a családot egy pesti kirándulásra meg aközött, hogy kovács pista az UBER-en keresztül elvisz valakit 5 utcával odébb vagy aközött, hogy kovács pista2 taxis elvisz valakit 5 utcával odébb... ?
Szal érted... Az adózás / számla adás rész rendben... De nem értem mi szükség van PÁV II.-re, mikor nekem sem kell ahhoz, hogy akárkit is furikáztassak a kocsimban...
Na meg hány és hány melós csinálja azt, hogy összeállnak 4-5en és egy kocsival mennek dolgozni minden nap. 5-en összedobják a benzinpénzt és kész... Most akkor ehhez is PÁV II, kellene? Valamint a sofőrnek is adóznia kéne a megosztott benzinpénz után?
Nyilván igen, kiindulva a taxis feltételekből.
Szóval szvsz baromság, túlszabályzott, fölösleges bürokrácia és arra megy ki az egész, hogy a taxisokról mégtöbb pénzt húzzanak le. Ugyanez a kötelező fóliázással - attól függetlenül, hogy szvsz jól néznek ki a taxik ezzel a sárga fóliával -. És az Uber erre igen jól rámutat.
Hasonlóan, mint a zeneiparban, itt sincs már szükség "kiadóra". Zenét meglehet venni iTune-son letölthetővé lehet tenni paypal-os fizetés mellett, promotálni lehet stb... mindent lehet lehúzós kiadók nélkül. Na az Uber hasonló a taxis oldalon. Nincs szükség taxis cégre, mert egy szaros APP és a közösség meg az internet segítségével kb pont ugyanazt a szolgáltatást - vagy még jobbat - el lehet érni taxis társaság nélkül is.Az már persze más tészta ha busz / villamos / metró / troli vezetőről van szó. Ott már a sofőr egymaga felel több tucat ember életéért... Ott érthető az emelt alkalmassági és mindenféle plusz vizsga...
Szerk.:
Ja és azért a taxizást a polgári repüléshez hasonlítani eléggé furcsa... Azon kívül, hogy mindegyik személyszállítás kb semmi köze egymáshoz... teljesen más szinten mozog a kettő. Kb a felmászok a szomszéd szemétdomb tetejére vagy megmászom a Mount everestet a különbség...
[ Szerkesztve ]