- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Még több pénzt hozott a zeneiparnak a streaming
- Aliexpress tapasztalatok
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Ubiquiti hálózati eszközök
- A lengyelek szerint az Amazon félrevezette a vásárlókat
- Microsoft Excel topic
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Squirrel
őstag
Én is az elektromos autók terjedéséért szurkolok, ennek ellenére a tesla mellett megtartottuk a suv-ot. Egy évben 4x megyünk haza, nagyon nem mindegy, hogy az 1200 km-t 15 vagy 10 óra alatt toljuk le a kényelemről nem is beszélve. 7.5 litert eszik, kb csak erre maradt meg a dízelautó. Hétköznapi használatra ott a kistesla, tetőn a napelem, eleve próbálom hétvégén, napos időben tölteni. Esővizet gyűjtjük, abból locsolunk. Hulladékot szelektíven gyűjtjük, zöldszemét megy a komposztba, ásványvizet nem veszünk, nem iszok elvből, itthon vagy otthon Magyarországon, ahol ismerjük a vízminőséget. Csapot nem folyatjuk feleslegesen, gyerekeket is ebben a szellemben neveljük. Én jelenleg többet nem tudok életmódszerűen tenni a környezetemért, de hosszú távú utakra jelenleg az elektromos autózás csak igen kompromisszumos módon lehetséges. És korábban nem suv-val jártunk haza, alig bírtam kiszállni az 1200 km után az autóból, most meg simán. Azért kényelmesebb nem a földön ülve hanyattfekve vezetni.
-
k-adi
nagyúr
"halálfélelme volt benne a szerpentinen az imbolygástól"
Menjen lassabban mikor olyan durva szerpentinen van? az nem opció?
"Előbb a fejekben kellene rendet tenni, mert így az elektromos autózás is csak oda fog vezetni, hogy egyre nagyobb dögökben ül mindenki, hogy "ütközésnél biztonságban legyek", meg hogy "jobban rálássak a forgalomra a többiek felett" ha mindenki suvban ül ezek az érvet mit sem érnek."Nos, nem akarok nagyon beszállni ebbe a suv-hater vitába, hiszen mindkét oldalnak megvannak a saját érvei, de azért 1 megjegyzést idebiggyesztenék az idézett részhez, mert a megnövekedett fogyasztást lehet fikázni napestig felőlem (aminek talán még van is pl. aerodinamikai alapja), de ezt a részét nem, ugyanis:
Nem tudom van-e családod, vagy a saját/utasod (pl. párod) életed mennyire félted. De... tegyük fel, hogy beszélgetsz egy anyukával, apukával... Szerinted ha akár csak 1%-al több esély van a túlélésre, melyiket választanák? persze többi tényezőt nem nézve, stb. stb. stb.
És ezek nem olyan dolgok, mint a számok, hogy nagyobbat kamuzok és akkor jobb. Magasabban ülsz, többet látsz, vezetés biztonsága nő.. kész. ez egy igen/nem tény.
Én értem, hogy sokak számára ez bullshit érv, stb.. nagy dögök, fúj fúj.. és szerintem is vannak szép karcsú "igazi" autó formák... de ha választanom kéne, hogy szépség vagy élet, vagy szeretném jobban belátni a forgalmat, vagy talán jobban túlélek egy ütközést egy ilyen tankban (pl. mert ismerem a környékemet milyen fazonok rallyznak ott naponta), akkor nem biztos, hogy haterkedni kellene
+ Arról nem is beszélve, hogy a kényelem egy olyan megfoghatatlan dolog, amit szintén lehet köpködni, de napi használat során igenis nagy előny, ha nem befeküdni kell egy kocsiba beszálláskor és mondjuk a szülők/idősebb utasok/sérült utasok is rendesen ki tudnak lépni és nem kihajtogatják magukat a kocsiból.
Ja meg a padkák, esetleges off-road néha hétvégente túrázáskor, stb.Na de persze ebből mi következik? Mindenki ilyenbe ül idővel és akkor már eltűnnek az előnyök.. Jaj mi lesz? Akkor mi lesz a következő? Még nagyobb kocsik. Vagy addigra már tényleg lesz valami értelmes másik utazási mód.
-
k-adi
nagyúr
Lehet hülye kérdés de beírom azért: miért előnyös ha elől van a töltő?
pl. egy kis kocc után előlről, ha csak egy kicsit is behorpad ott akkor már meg a fejkavarás mi?
-
_flamer
aktív tag
Külsőre egész jól néz ki
“Innovation distinguishes between a leader and a follower”
-
Vajon mit tud 0..100-on?
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
doooo
veterán
Totalcar-on azét már egy hete írtak róla... minden infót nyilván nem tudtak, de azért az korántsem igaz, hogy szó szerint "semmit sem lehetett tudni róla".
Ja és egyébként ez el sem ment az SUV, de még a Crossover kategóriák mellett sem. 7 (!) centivel magasabb a jelenlegi Clio-nál. Ugyanakkor jóval keskenyebb, és rövidebb is. -
aujjobba
addikt
Egyetértek.
Nekem sem tetszik az egyre nagyobb autók tendenciája, ezekből a nagy dögökből egyre több van.
Három gyerekem van, így be fogok állni én is a sorba a következő autóval, mert elképzelni nem tudom mi maradna belőlünk és a normál autómból, ha egy ilyen böhömmel ütközünk.Már egy totál gyakori új Vitara is óriásnak tűnik az FR-V (Honda) mellett, pedig a Honda se kicsi.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Az autók növekedése régi dolog és nem a SUV-okkal kezdődött. Nézz meg egy Golf I-et meg a mostani Golf méretét. De az is sokat elárul, hogy a jelenlegi Polo sokkal nagyobb az említett első generációs Golfnál és ha jól rémlik a Golf III-nál is. Szóval a kényelem miatt amúgy is régóta növekedtek az autók méretei. De lehet is érezni, ha az ember beül egy régi kisautóba. Ahogy írtam előbbi hozzászólásban, a SUV-k a régi kombik, majd az azt váltó buszlimuzinok utódja. Azok sem voltak jobbak az általatok kifogásolt dolgokban. Mivel volt jobb egy első generációs Opel Zafira vagy egy VW Sharan vagy más buszlimuzin (Fiat Multipla ), mint egy jelenkori SUV? Légellenállás, fogyasztás stb. ugyanolyan szar volt.
[ Szerkesztve ]
-
David75
őstag
Tehát akkor érzelmi zsarolással vesz rá téged és másokat az autógyártó, hogy suv-ot vegyél, szerintem akkor lassan inkább a leselejtezett tigris tankokat kéne nézegetni biztos ami biztos alapon hiszen hiába ülsz be egy nissan juke-ba, mivan ha karambolozol egy merci g-osztályal vagy egy audi q8-al? Mivan ha q8-ad van és beléd megy a cybertruck vagy egy ford f150? Illetve a kényelem fontosabb mint a bolygó jövője, ez megmutatja mennyire nevetségesen gyengévé váltak az emberek, itt nyugaton a napi ~10-20km-re is hatalmas autók kellenek, fűtött-hűtött kipárnázott belsőtér, míg én ugyanezt az utat megteszem biciklivel akármilyen időben gond nélkül.
Viszont ez az autó 4 millióért nagyon jó ajánlat, de az hogy ilyen árkategóriájú elektromos autókból amit már tényleg megtudnának venni szélesebb rétegek(vegyük ide skoda citygo/seat/vw up-ot is) csak ilyen párszázas példányszámban elérhető, az megmutatja mennyire érdekli valójában az elektromos autó terjesztése a gyártókat. (Persze tudom vegyél id3-at 12 millióért az lesz a népautó )
iPhone 14 pro | Cube Acid 2020
-
addikt
válasz #89309696 #48 üzenetére
Én azt nem értem, hogy mit tudtok egy elektromos hajtású autónál az SUV → bolygó jövője dologról lamentálni? Egy bizonyos áramtöbblet ígyis-úgyis be van táplálva a hálózatba, ami napi szinten elvész, ha nem veszed ki. Az áram nagy része meg Paksról jön, akkor nem mindegy nekem, hogy most 13 Kwh-át eszik 100-on vagy 15-öt?
Amúgy meg amilyen árvizek vannak mostanában meg kiönt a vízelvezető rendszer a városokban is, én tuti biztosabban érezném magam egy magasabb padlós autóban.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
-
Végülis csak hetek óta van kint egy csomó weboldalon (akár autós oldal, akár bármi más), hogy jönni fog (+ az is, hogy mikor kezdik az előrendelést), leleplezik, és hogy csak 100db lesz, szóval sietni kell.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
moleculez
veterán
Ezt a SUV ellenességet nem értem, Nissan Pulsarom van, ami gyakorlatilag egy Quasqai minden dimenziójában, csak alacsonyabb. Most akkor kissebb a lábnyoma a városi forgalomban? Nem, de ha magasabban ülnék, azért könnyebb lenne az életem olykor, a fekvőrendőr nem kapná le lökhárító alját (mert itt Angliában a 20mph úton 2-vel kell átmenni a fekvőrendőrön ), meg ilyesmi. Légellenállás a városi forgalomban max 50-nél meg nem tényező a fogyasztás, károsanyag kibocsátás terén, ótópályán nyilván igen.
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
julius666
addikt
Eléggé OFF, úgyhogy röviden: a közlekedés CO2 környezetterhelése kis töredéke az emberiség teljes CO2 kibocsátásának. Ha tegyük fel teljesen átállunk az elektromos autózásra ami 50%-al kisebb (össz) kibocsátással jár (az optimistább becslések szerint, de normális méretű akkupakkal szerintem sokkal rosszabb lenne amúgy is az arány), azzal sem oldunk meg kb SEMMIT. Ehhez képest a SUV extra légellenállás miatti kibocsátás többlete az tényleg az aprópénz kategória az össz kibocsátáshoz képest.
Ha keresztes hadjáratot akartok intézni valami ellen a föld érdekében, akkor szerintem találjatok valami értelmesebb célt.
disclaimer: nincs SUV-om.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Hopkins95 #61 üzenetére
Engem az se érdekel, ha 30kW-ot fogyaszt százon vagy 20 litert. A nép hisztizik a zöldséggel, mert most ez trendi, féligmeddig valós probléma. Ehhez képest ugyanez a nép veszi ezeket, mint a cukrot.
Tisztában vagyok vele, hogy a közlekedés töredéke a környezetterhelésnek, a suvok terhelése meg majdnem kimutathatatlan. Abszolút nem is érdekel emiatt ki milyen kocsiban pöfög mert nincs különbség közöttük globálisan, az viszont érdekel, hogy kiszorítja az suv forma az összes többi alkalmasabb autóformát a kínálatból, a végén nem marad más csak ez. Van pár ember aki tényleg kihasználja, akinek tényleg szükséges, a többinek totál felesleges. A felhozott példák mellette meg sokszor a röhej kategória, mindenáron kapaszkodni akarnak bele. Van probléma az suv formával.
Már a kombik böszmülése is probléma amikké alakult nagy részük.A legolcsóbb autó és a böszme suv forma nem kompatibilis egymással. Az suv felár, helye nincs a legolcsóbb autók ligájában. Ezt régen tudta az autóipar nem véletlen voltak olyan alakúak amilyenek a legolcsóbb autók, voltak fontosabb dolgok a kis pénzből kihozott autónál, mint az, hogy egy felfújt lufi legyen sonkahálóban.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz #89309696 #66 üzenetére
Az igazság az, hogy a legtöbb gyártó leállt a kicsi és olcsó autók gyártásáról, mert legyártani drága a legújabb belerakott cuccokkal, de eladni meg nem lehet túl drágán. Erről a Speedzoneos videóban Pista beszélt a Peugeot 208 1.2 PureTech tesztjénél.
Amúgy azon nem kell csodálkozni, hogy az ember SUV-t vesz, ha a gyártó is folyamatosan azt reklámozza ill. pl. a kombikat is már úgy megdrágítják, hogy abból már SUV-t is vehetsz. De én azért nem félnék attól, hogy eltűnik a többi autófajta, egyszerűen csak kevesebb lesz bizonyos fajta autókból és más fajtából meg több.
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Ezekiell
veterán
válasz julius666 #65 üzenetére
Vajon miért is lenne mégis jó, ha a városokban nem mérgező gázt kibocsátó autók járnának, hanem elektromosak... Vegyél egy jó mély levegőt, és szerintem rájössz a válaszra
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
joghurt
addikt
Szerintem ez egy maximálisra tolt médiahack volt a Dacia (Renault) részéről, amit vidáman benyelt kb. az összes portál, és fizetett hirdetés helyett örömmel lehozta ingyen.
1. Akkor 4 millió, ha már ott a zsebedben a 2,5 milliós állami támogatásos szerződés - ami ugye egy nap alatt elfogyott anno.
2. Akkor 6,5 millió, ha benne vagy az első százban - na, ez meg már a cikkek megjelenésekor el volt fogyva.
Tehát az egyszerű zemberek számára 7-8 milliónál (a szenzációs ár duplájáért) lesz majd elérhető.Azt durvának tartom, hogy 100 eFt becsengetésével lehet sorbaállni(!) egy majd jövő tavasszal leszállított óccsóautóért - ez azért mégsem egy Tesla.
Ja, és kb. látatlanban, mert részletesebb adatlap, vagy rendes (belső) galéria nincs róla.
Mégjabb, úgy fizess be a sorállásra, hogy még azt sem tudhatod, akkor majd mennyibe is fog kerülni.Abba nem akarok belemenni, hogy abból az első 100-ból hány darab jutott a kereskedők jól értesült haverjaihoz. "Így megy ez."
A tej élet, erő, egészség.
-
1.: Aki nem lusta végigolvasni egy cikket, az tudja, hogy csak annak 4M, akinek van támogatása.
2.: Azt honnan tudod, hogy 7-8M lesz az autó? Mert árat sehol nem írnak a kocsiról, csak azt, hogy az előrendelésben 6,5. A szenzációs árat meg ne hasonlítsd már a teljes árral, nyilván akkor elég nagy különbség jön ki.
100k-ért sorba állhatsz, DE bármikor visszamondhatod, ha jól tudom. Innentől nem mindegy? Ha valakinek később nem tetszik az autó belseje, a színe, az ára, a mérete, stb., akkor visszamondja és csókolom.
Elvileg 4 óra alatt merült ki a készlet. Tudható volt hogy mikor indul a foglalás, aki csak sima híroldalakat olvas, még az is láthatta ezt az autót, hogy lesz. Innentől kezdve, ha valaki nagyon akarta, azért nem volt lehetetlen rárepülnie.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
van aki csak azért veszi, h eladja
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
joghurt
addikt
És azért is a csepeli Merkur telepre kell majd elmenni, és választhatok a bilikék vagy a narancssárga közül? Tényleg nem értem, amikor egy fogyasztói piacon pénzt kérnek azért, hogy majd vásárolhass tőlük. Az én világomban ki szokás nyalni a vevő fenekét (hiszen belőle élnek). Ha pedig nincs valami készen, azt nem kezdem el árusítani.
A tej élet, erő, egészség.
-
Éppenséggel ha egy új autót
megveszelmegrendelsz gyakorlatilag az sincs kész.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
moldovan
csendes tag
Előre is elnézést kérek, és nem akarlak leoltani, hiszen nem ismerlek, bár te ismeretlenül is belém kötöttél (belém is).
3 gyerekes apuka vagyok, erdőben lakom, elektromos SUV-ot hajtok, mert az előző 3 autónak leszakadt az alja... és nem vagyok 200 kiló, de éppen mostanában egy csipőideg gyulladás miatt nehezen ülök be szállok ki még a SUV-ból is. Ne vedd magadra, de nem te vagy a célközönség... -
mbotnd
tag
Kéne már egy elektromos Suzuki Swift. Még lehet meg is venném. Kicsi, kompakt, városba való és olcsó legyen.
-
cinemazealot
addikt
Szívemből szólsz. A baj az, hogy ők még a hibridbe is csak most kezdtek bele. Ráadásul az ő hibridjük is csupán arról szól, hogy az önindítót kikapták a motor mellől, a generátornak pedig lett motoros üzemmódja, ami a vezető segge alá bepakolt piciny akkupakkot tölti fékezéskor. Tehát elektromotoros üzemben is folyamatosan tekeri a főtengelyt.
-
sfefe
őstag
válasz julius666 #65 üzenetére
Így van... Az autók terhelése világ viszonylatban 8-10%.( Nem én találtam ki) Csak itt az EU-ban ezzel könnyű kampányolni.
Fő szennyező az energia ipar, ipar, hajók, repülők pl.
Nem suv-om van de szeretnék egyet mert mentem vele és tök jó és hát igen nem annak légellenállási mutatója teszi tönkre a környezetet.
Meg mint Göbi doki mondja amíg az elektromos autó töltése megy szénerőműből is addig felesleges környezetvédelemről beszélni..Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
DudeHUN
senior tag
válasz julius666 #65 üzenetére
Amúgy de megoldunk egy csomó mindent. Máris sokkal kevesebb lesz a CO2 kibocsátásunk. Minden számít.
"CO2 emissions from passenger transport vary significantly depending on the transport mode. Passenger cars are a major polluter, accounting for 60.7% of total CO2 emissions from road transport in Europe." - 2019-es hivatalos EU adat.
Ezek csak EU számok. Itt a transzport, több mint 30%-át ookozza csak a Co2-nek. Világszinten a transzport a CO2 kibocsátás több, mint felét okozza. A lakossági gépjárművek az üvegházhatású gázok több, mint harmadáért felelősek.Gamer for Life
-
veterán
Leoltani? Milyen hozzáállás ez? itt senki nem akar senkit "leoltani". Azt mi az általános iskola felső tagozatában csináltuk.
Itt vita ment érvekkel, ellenérvekkel.
Hogy on is legyek. Ha neked tényleg szükséged van terepjáróra akkor eddig is tudtál venni. Pár évtizede van a piacon ez a kategória. Úgyhogy még mindig nem győztél meg de mint írtam el tudom képzelni, hogy valakinek a kényelmen kívül tényleg kell a magas felfüggesztés, csak a többség nem ezért vesz hanem a már kitárgyalt szempontok miatt.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
HThomas
senior tag
Igazából nincs miről meggyőzni a másikat... pont ebből van a baj, hogy mindenki meg akarja mondani a másiknak, hogy szerinte mire van szüksége vagy miért csinál valamit rosszul... vagy éppen ő maga döntött rosszul és ezt vetíti ki másokra. (Lásd az instabil a szerpentinen érv: könyörgöm, akinek fontos az élményautózás a szerpentinen az miért vesz megemelt kocsit? De ha meg mégis vesz, akkor miért azt szűri le belőle, hogy az a kocsi rossz...)
Aztán meg van egy valós és meglehetősen komplex probléma, miszerint sokan vesznek divatból az igényeiknek nem megfelelő és pazarló kocsit, ami feleslegesen terheli a környezetet és erre az autógyárak is rájátszanak a marketingükkel, miközben meg megy az álszent duma a környezettudatosságról.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Így van. Vannak akik racionális érvek miatt vesznek nagy dög kocsikat, van aki divatból vagy státuszszimbólumnak. A gyártók teremtettek divatot vele, elég csak a prémium szegmensben megnézni a BMW X szériát. Fölösleges kategória, mert terepre van alkalmasabb, városba meg túl sok. Tipikus példa az X6. Nekem nem kéne, ha lenne rá pénzem se, de nem is érdekel ha vesz valaki SUV-t.
Vagy ott a Nissan akik dobta régi klasszikus szedánokat a crossover miatt. Például hol van a Nissan Almera? Sehol maximum a dél-amerikai kontinensen.
Mondjuk a prémium vonalon holt mindegy a SUV, mert egy A8 4,2 sem a környezetvédelem netovábbja, vagy az S600 AMG sem.
-
k-adi
nagyúr
sérülési esély szempontjából pl. úgy gondolom nagyobb esély van elölről / hátulról megtolni, koccolni valamivel, stb. és akkor így könnyebben megsérül? mintha pl. jobbhátul oldalt lenne talán jobb?
viszont ha elől van akkor jobban odaférsz a töltőoszlophoz ezt elhiszem[ Szerkesztve ]
-
Én mindenhova tolatva állok be, hogy menekülési irányba álljon az autó. Gyorsabb és egyszerűbb így elindulni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
gzbotii
veterán
válasz -Faceless- #2 üzenetére
Igen, lesz kishaszon kivitel.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Fall-N
veterán
Erre írhatnám azt, hogy béna feleség miatt aki nem tud tolatni. Viccet félretéve, szerintem is ésszerűbb orral beállni, de az tény hogy nem kell kitoltatni sötétben például.
Mondjuk engem nem érint, mert se kocsi, se garázs. Lakásban lakok és biciklivel járok. Persze néha jól jönne a kocsi, de a belváros közepén lakok és közel van minden. Még a munkahelyem is.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Luck Dragon #97 üzenetére
Nem mindegyik.
Amugy ez az első Kínai Dacia. Egy Dacia amit Kínában szerelnek össze. Nem tudom ez most jó hír vagy sem.
Samsung Galaxy S9 Plus & Xiaomi Mi 10T 8/128 GB 5G Cosmic Black & Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Statikus nyomásra kiélezett ventilátor jött az Arctictól
- Gyúrósok ide!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Futás, futópályák
- Autós topik
- A béka átlép a szarvasbogáron
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- További aktív témák...