Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz RubbishBin #9 üzenetére

    A 7 éves UE4 demókban az volt a "csalás", hogy sz..rrá kellett optimalizálni a scene-t, hogy legalább a 24 fps-t tartani lehessen. Az ilyen szintű optimalizálást pedig a legtöbb játékfejlesztő egyszerűen nem engedhette meg magának.
    A játékfejlesztésben az az általános workflow, hogy asset szinten megcsinálnak mindent max. minőségben, azaz brutál polygonszám, textúraméret, shader komplexitás, aztán elkezdik a tartalmat a célplatformhoz reszelni, amíg elfogadható szinten nem fut a játék.
    Tehát a legtöbb játék mögött kreatív szempontból eddig is ott volt a tartalom, csak nem volt platform, ami képes lett volna normálisan megjeleníteni.
    Az UE5 (+nextgen) most pont azt igéri, hogy a jövőben kevesebb kompromisszumot kell vállalni a fejlesztői és a platformra optimalizált verzió között, ami nem csak a minőséget növeli, de fejlesztési költségeket is csökkenti.
    Ugyanakkor a realtime GI szerintem nem fog megjelenni (még) a játékokban, azt valószínűleg a cinematic készítőknek fejlesztik. Cinematicnál meg halál mindegy, hogy a 8K rendereket 3 fps-el vagy 1-el számolja-e az engine, mert legfejlebb nem 1 percet vár a user a végeredményre, hanem 3-at.

Új hozzászólás Aktív témák