Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz Black Dragon #7 üzenetére

    Részemről sem tűnik nagy hibának hiszen mint a reklámban csak az hibázik aki dolgozik...Javitócsomag és minden ok.Ami zavart hogy amikor ez nyilvánvalóvá vált és több fórum is elkezdett foglalkozni vele az apple nem hitt nekik...Aztán egyszercsak láss csodát beismerték a dolgot. :)

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Black Dragon #7 üzenetére

    Szerintem azoknak joga van felfújni az dolgot, akik nem kevés pénzért vettek iphone-t és külön joguk van felfújni azt is, ahogy az Apple kezel minden olyan dolgot, ami megkérdőjelezi a termékeik tökéletességét. Ha kiderül valami probléma, az első reakció a nagy semmi, aztán jön a tagadás időszaka, aztán a félrebeszélés, és végül kiadnak valami javítást. Közben megpróbálják magára a vásárlóra is rákenni az egészet, miszerint nem jól használja és ő a hibás, nem a készülék.

    Ráadásul a prémiummárka imidzshez és az árcédulához képest elég gyakran ütnek be gikszerek. Ez történt a már a korábbi iOS verziókkal is és a mai napig meg van a hiba. Korábban a 2nd-s ipod touchom nyugodtan lehetett egész nap a wifin, aztán kijött egy új verzió az OS-ből és attól kezdve ha nem kapcsolok át airplane üzemmódra, fél nap alatt nullára esik az energiája. Ott volt az antennaprobléma az iphone 4-el, a különböző macbook tervezési és szériahibákról nem beszélve.

    Elvárják, hogy drága pénzért megvegyék a terméket, aztán az első probléma jelentésekor szembesül a kedves ügyfél a híres Apple supportal. Nem az a baj, hogy vannak meghibásodások, vagy széria és tervezési hibák, hanem az ahogy kezelik azt.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák