Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz Zozzy94 #31 üzenetére

    "Persze van 1 kisebb réteg, aki azért veszi meg a legújabb iPhone/Samu modelleket, mert tudja, hogy akkor évekre le van tudva a mobilvásárlás -többek között- a frissítések miatt."

    Mondjuk én olyat még nem sokat hallottam, hogy valaki a szoftveres support-a hivatkozva vesz Samsungot, pláne úgy, hogy a Samsung csak mostanában kezdett el ( legalábbis ígéretekben ) rápörögni erre a témakörre, korábban nem volt ritka náluk a 2 éves szoftveres fícsör upgrade, és utána már csak a random érkező patch-ek maradtak. Tablet, és mobil vonalon is az volt a JELLEMZŐBB a Samsungra, hogy szereti hamar elfeljteni a dolgait. Aztán hogy miként alakul ez, és tartják-e a beígérteket, azt majd az idő fogja visszaigazolni. :R

  • Essentials

    aktív tag

    válasz troller #33 üzenetére

    Pláne hogy iPhone-t sem csak "rajongók" vesznek. A márkahűség megint egy másik asztal, de rajongás, és a márkahűség között van egy olyan különbség, hogy míg egy márkarajongó a lehetőségeihez mérten próbál mindent a cégtől beszerezni, ( sok esetben azt is, ami nem kell neki... ) addig egy márkahű felhasználó tudatosabban dönt, adott esetben körülnéz a kategória kínálatában, és nem is feltétlen törekszik az újdonságok miatti cserékre. Csak használja az adott cuccot, akár 4-5 évig is, és vélhetően az újabbat is ugyanonnan szerzi be. Ebben az esetben az Apple-től ugye. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az Apple fele vásárlásokban folyamatosan megmutatkozó lojalitás nem csak a rajongók eredménye, hanem több összetevőből áll.

  • Essentials

    aktív tag

    válasz Zozzy94 #39 üzenetére

    Én csak azt nem értem ezt, mármint azért tettem szóvá, mert fentebb is írtam, hogy a teljeskörű support a Samsungnak nem igazán ment mostanáig. :D Ez alól a Note sorozat sem volt kivétel, ha jó emlékszem a 8-as is 2 éves teljeskörűt kapott, utána már csak patchek voltak. Az utóbbi 1-2 évig bezárólag a Samu az egyik leggyengébb volt szoftveres terméktámogatás terén android oldalon, még csúcs szériákban is. Tablet vonalon is teljesen természetes volt hogy 2 év kap+patch a csúcs szériában is. Mostanra más a helyzet, mert megígértek mindent, de meglátjuk, hogy megvalósul-e ez a jövőben. :R

    [ Szerkesztve ]

  • Essentials

    aktív tag

    válasz pajorgergo #41 üzenetére

    Az Apple dupla árfolyamkockázattal árulja itthon a holmikat, aminek az a lényege hogy a készülékek saját ciklusukban ( tehát amíg meg nem érkezik a következő generáció, ez telefonoknál általában 1 év, kivéve SE ) tartják az árukat. Se felfele, se lefele nem változnak. A dupla árfolyamkockázatba bele van kalkulálva a pénzromlás is. Ha olyan eset előfordul mint például a törököknél legutóbb, hogy pillanatok alatt omlik össze a helyi valuta, akkor időlegesen felfüggesztik a kereskedést, bezárják a fizikai, és online üzleteket. Nézelődni lehet, de vásárolni nem.
    Az idei szériában viszont már benne lesz a világ minden jelenlegi fájdalma, ha hihető a pletyka, akkor +$100 körüli áremeléssel kell számolni típusonként, ami itthon 50K felett is lehet. :C

    [ Szerkesztve ]

  • Essentials

    aktív tag

    válasz LosBlancosRM #69 üzenetére

    Te tulajdonképpen egy fakír vagy? :DD

    Vagy hogy definiálnád magad ebben az ájfón-android párharc kérdésben, mert azt tisztán látni hogy az egyik fő hangadó vagy a témakörben. Lehet, hogy nem azt szeretnéd láttatni magadból, de ami lejön a mezei olvasónak az aktivításaidból, az a következő:
    Két telefont használsz, de már az iPhone vásárlásod előtt is ugyanúgy megvolt a karcos véleményed a telefonról, és a gyártóról, ennek ellenére mégis megvetted. Itt máris felmerül ilyen negatív megítélés kérdésében a vásárlásod miért, de tudjuk be annak, hogy végül mégiscsak "kiváncsivá lettél". :) Nyilván ez lenne a válaszod neked is.

    Az Apple-lel kapcsolatos kommentjeid évek óta vagy a szerinted vélt "ellenbázisoddal" szembeni kötekedésről szólnak, tehát próbálsz odaszúrogatni veled ellentétes véleményen lévő embereknek, vagy ha jobb kedved van akkor csak a gyártót és a termékeit marasztalod el, húzod le, adott témakörökben újra és újra. Amúgy a céggel, vagy a termékekkel kapcsolatban semmi gond nem lenne ezzel, ha 99,9%-ban nem erről szólnának a megjegyzéseid.

    Azt nem tudom ez valami pszichés dolog lehet-e nálad, nyilván tőled sosem fog kiderülni, de van annak valami bája az olvasók szemében annak hogy az Apple-fosfolyamot évek óta nyomatod, android, és Samsungos kritikát, hozzászólást, vagy Samsung rajongókhoz intézett pikírt megjegyzéseket viszont aligha lehet olvasni tőled.

    Most is nagy erőkkel kiérkeztél a helyszínre kiválasztani azokat az alanyokat, akiken le akarod verni ezt a pszichés becsipődésed, és megint odáig jutottál hogy egy billentyűzetes megjegyzésből sikerült úgy felcsipedni a veled egyet nem értőket, hogy a komment cunamid végére a konklúziód ismét az hogy az Apple rÓÓsz, elmaradott, android LYÓ.

    Semmi gond nincs azzal ha állást foglalsz, és megvéded a saját álláspontod, az viszont már hatalmas kérdőjel itt többek számára, hogy ha valóban annyira érdemes a szemedben az Apple hogy évek óta tartó megvetésed egy fél milliós telefonba oltod náluk, majd a fosfolyamot folytatva 100 oldalakat írsz arról hogy szerinted mi ROSSZ náluk, és "bezzeg android", akkor óhatatlanul felmerül a kérdés:

    Sok éves a céget, és a termékeit érintő negatív vélemény után, MIÉRT írod azt hogy így is jobb mint az android, amikor alig várod minden Apple tartalom alatt ahol megjelensz hogy leírd hogy mi miért rossz, vagy rosszabb Apple-éknél, és kikezdj pár veled egyet nem értővel?

    Komolyan azt akarod elhitetni ezek után bárkivel is, hogy a +2 óra ScreenTime akkora varázsfaktor számodra, hogy az általad folyamatosan szídott rendszer és a folyamatosan elmarasztalt készüléke lenyomja használhatóságban, és user experiencben az általad folyamatosan a "JÓ" oldalon tartott rendszer összes itthon kapható csúcsmobilját, és user experience-ét? Na... Gondoltam valamit! :DD

    Mindenki használja azt, ami neki a legjobb vétel. Olyan szenvedéseket viszont senki sem akar átélni, amikkel te sanyargatod magad fél millióért. Sok évnyi utálkozás után beálltál a sorba, és ki is mondod a folyamatos foscunami mellett, hogy számodra ez a legjobb vétel most.

    Az Apple pont ilyen ügyfeleket keres, és szeretne elcsípni a márkahű, vagy márkarajongó ügyfelei mellé, mint te. A folyamatos elégedetleneket, akik hajlandóak kinyitni a bukszájukat a legdrágább modellekhez fordulva is! Attól viszont hogy a "mivannekem" sávba berögzíted hogy neked ájfónod is van ám, és így ekézed tovább a gyártót, a termékeit, még egy fikarsznyival sem leszel hitelesebb, hitelrontó meg pláne. Vajon ki a nagyobb madár a kalitkában? Az, aki elégedett ügyfélként kifizeti a méregdrága vételárat, vagy az, aki sok évnyi iOS-Apple-iPhone kritika után fizeti ki, hogy utána személyesen élhesse át azázezrekért cserébe minden vélt és valós fájdalmát? Na ugye... :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák