Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Jakuu #21 üzenetére

    Nem a tőzsdékkel van az alapvető probléma, hanem a médiával.
    Ha egy a hitelességére minimálisan is adó oldal megszólaltat egy szakértőt és az durván mellé lő a jóslataival, akkor nem hívja meg többet, mert a nézőnek nem az jön le, hogy XY szakértő hülyeségeket beszélt, hanem hogy az oldal szalagcíme baromság. Így a szakértőknek nem éri meg hazudozni, mert egy idő után elveszítik a megélhetésüket.
    Igaz?
    Hát nem.
    Ma már szándékosan retardokat és/vagy saját zsebre játszó megmondóembereket hívnak az elemző műsorokba, mert minél nagyobb baromságokat beszélnek, annál nagyobb lesz rá a visszhang, azaz a kattintásszám.
    Pl. miért visszatérő vendég Gordon Johnson a CNBC-n, amikor a tipranks-en 7991-ből a 7616-on áll? Mert megszállott Tesla hater a csávó, így bármilyen Tesla hírnél őt a legkönnyebb szembeállítani más elemzői véleményekkel. (Nem akarom Tesla pro/kontra elvinni a topikot, csak ő az egyik legjellemzőbb példa.)
    Minél szélsőségesebb álláspontok csapnak össze, annál nagyobb a dráma, minél nagyobb a dráma, annál nagyobb a nézettség. Közben persze a CNBC leküzdi magát a komolyan vehető csatornák közül a gagyi kategóriába, de a tulajok keresnek rajta, így kit érdekel ugye. A CNBC híreit meg átveszik mások, így azok is szügyig merülnek a bulvár-szennybe és így tovább.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák