Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • goshtone

    csendes tag

    A saját tapasztalatom is ugyanez. Az elsők között kaptam meg a Kindle 3-at, és sajnos egy hónap utá nbehalt a kijelzője. Először beparáztam most mivan, de azt kell mondanom semmi zűr nem volt. Felhívtam őket, azonnal postára adták az újat, csak annyit kellett tennem, hogy 1 hónapon belül visszajuttatom hozzájuk a tönkrementet. Elküldtem, kézzel ráírtam mennyi volt a szállítás (mellesleg nem kevés 16 ezer valamennyi) és mikor megkapták a csomagot a szállítási díjat rögtön vissza is utalták. Azóta semmi gond.

    Másik ilyen történet, hogy ajándékba kaptam gyári covert, nem a világítással szereltet, de mint kiderült, meghűjíti a készüléket (az okát hosszú lenne leírni). Beszéltem velük, hogy most mi van. Azonnal jóváírtak a számlámon annyi összeget, amiből meglehet venni a világítással felszerelt darabot (ami mellessleg szignifikánsan többe került) és mondták, hogy ebből meg tudom venni a drágábbat, azt vegyem, vagy vehetek nyugodtan bármi mást.

    Még azóta sem hiszem el, hogy ilyen van :)

  • Wyll

    őstag

    Van egy könyv is az Amazon sikersztorijáról, az ügyfélszolágat profizmusa a cég egyik alappillére, anno kb erre építették fel a céget: egyszerűen szépen odagyűjtötték a legolvasottabb, legokosabb, könyvek és irodalom téren legtájékozottabb, legelismertebb emberkéket, és megspékelték az egészet ezzel az üzletpolitikával. Szóval - jah :R
    Megjegyzem, a Logitech háza tájáról is csupa hasonló történetet hallani

    (Igaz ami igaz, ez a "semmi nem érdekelte, csak hogy származott-e belőle valami károm. mikor mondtam hogy nem, hallhatóan megkönnyebbült" - na EZ tényleg überel mindent. itt látszik, hogy ők ezt milyen szinten komolyan gondolják :R )

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák