Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Szóval, az nem lényeges, hogy azt állítják egy termékről, hogy van nekik, miközben pontosan tudják, hogy nincs nekik. Gondolom, ismered a viccet:
"Ja, kérem, amikor épp nincs, akkor nálunk is csak 5Ft egy kiló alma."
Na, ez tökéletesen kimeríti a fogyasztó megtévesztésének a fogalmát.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dabadab
titán
Nézd, te is teljesen tisztában vagy azon, hogy hülyeségen pörögsz. Valójában nem az a kérdés, hogy van-e raktáron, hanem az, hogy milyen határidővel szállítanak.
Azt meg szerintem te sem szeretnéd, ha két év börtönt érne az, ha valami árut késve szállítasz le (és ez szerencsére nincs is így).DRM is theft
-
Televan74
nagyúr
Csak akkor számít vásárlásnak,ha a bolt visszaigazolja,addig csak ajánlatétel.Bármi is szerepeljen a weboldalon. Ha elfogyott a nagykereskedésből, akkor a bolt állhat el a teljesítéstől, ha az ár akkor a vásárló a vételtől.
Csak hogy legyen egy újabb opció a csámcsogásra!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
BloodyEddie
őstag
Az Alza minden esetben a legátláthatóbb módon kommunikál a fogyasztóval. E célból az Alza belső adatrendszere alapján a maximum elérhető és releváns termékinformációkat nyújtja, s így a fogyasztó megalapozott döntést tud hozni, vásároljon, vagy pedig sem.
Nemrég törölték egy tavaly leadott előrendelésem, mert "sorry, mégsem kapunk belőle". Ja, oké. -
atok666
őstag
En is a webshop miatt vasarolok naluk, popecul mukodik. Gyakorlatilag csak naluk szoktam vasarolni, meg a picit magasabb arak ellenere is.
Atok
@44 Akkor mekkora makom volt a ket egymas utani rendelesemmel :) 2 het mindketto, de legalabb as egyik esetben megjottek a cuccaim. Ha egy lettem volna as ezerbol, nem lenne tele as osszes forum a panaszokkal. Ez a covid betett a flottul mukodo rendszeruknek.
@63 Nalam azt irtak ket het utan, hogy nem talaljak a csomagom, mert "elveszett" :)
[ Szerkesztve ]
-
eszim
csendes tag
Nekem az a tapasztalat, hogy mindig korrektek voltak.
A linkelt történet azért sok helyen sántít:
"a Jack csatlakozója megadta magát, semmi előjel semmi, egyszer kihúztam a dugót és kész utána már minden csatlakozó kiesett belőle"
jack csatlakozó csak úgy magától nem szokott kitörni
"Soft update nincs a telefonra ez egy nagy fekete pont a Sonynak...
Tehát a hibák jórészével nem hiszem hogy tudnának bármit is csinálni."
Mivan? Most is árult telefon, nem is olyan régi szoftverrel (Security patch: 1 November 2019)[ Szerkesztve ]
-
aginor
addikt
Valóban borzasztó jó lehet a rendszerük, ennek igazolására elmesélek egy sztorit.
Tavaly év elején rendeltem tőlük egy telefont, ami bontott darab volt, de elvileg hibátlan és erősen nyomott áron kínálták. Rendelés után pár nappal jött a levél, hogy összekészítették és átadják a futárnak. Majd jött a következő, hogy átadták, de nem volt benne csomagszám. Teltek a napok, semmi, majd udvariasan elkezdtem érdeklődni, amikor is azt a választ kaptam, hogy a termék a futárnál van, nem tudnak mit tenni, várjak türelemmel, persze csomagszám most sem volt. Így telt el egy hónap, közben a fenti levélváltást minden héten megejtettük, mire egyszercsak kapok egy levelet, hogy adjak bank számlaszámot, visszautalják a termék árát. Ez tök jó volt, csakhogy utánvéttel rendeltem, így nem volt kifizetve a motyó. Egy pillanatra elgondolkodtam, hogy megérdemelnék, hogy visszautaltassam azt a pénzt, amit ki sem fizettem, de ehelyett természetesen inkább megírtam nekik, hogy nem volt fizetés, így ne utalgassanak semmi sem. Azt mondanom sem kell, hogy az első hét után már lemondtam a telefonról, de kíváncsi voltam, hogy mi lesz a vége. Hát az extra csavarra én sem számítottam.
Azt mondtam, hogy csak egy történetet mesélek, de kikívánkozik a második is. Vettem egy akciós táskát, amit kártyával kifizettem az átvételkor (előre nem fizettem nekik a fenti sztori után). Megérkezett a táska rendben, bár a csomagolás szerintem kissé gyenge volt, de nem történt baj. Viszont a termék hibásan volt megvarrva, ami mondjuk nem az ő hibájuk, de emiatt és kézbe fogva a terméket, rájöttem, hogy nem kell ez nekem. Jeleztem, hogy a a termék hibás, és el szeretnék állni a vásárlástól, küldjenek érte futárt. Tök készségesek voltak, a megbeszélt napon megjelent a futár és elvitte a táskát -amit megjegyzek, jobban becsomagoltam mint anno ők. Eltelt egy kb. hét semmi reakció. Írtam nekik, hogy mi van már, erre azt a választ kaptam, hogy küldjem vissza a terméket utána azonnal visszautalják az árát. Udvariasan közöltem, hogy ez már megtörtént, mitöbb, a futárt ők maguk küldték. Pár nap után jön a válasz, hogy megérkezett hozzájuk a termék, rövidesen jóváírják. Ez ugye közel másfél héttel a feladást követően volt, miközben a GLS Csehországba egy napra vállalja a fuvart. Újabb egy hét semmi. Ekkor megint rájuk írtam, akkor IBAN számlaszámot kértek, ez volt május 31-én (ezek a levelek még megvannak , így innentől pontos dátumokat tudok mondani), még aznap elküldtem, megint semmi. Június 4-én írtam egy már kevésbé türelmes levelet amire 10-én!!!! válaszoltak, hogy további 3-5 napba telik az utalás a pénzügyi osztályuk részéről. Nem tetszett, de nem volt mit tenni, így hát vártam. További majd egy hetet követően, amikor az utolsó a békéltető testületnek is elküldendő levelemet fogalmaztam érkezett meg a pénz, ez olyan 20-a körül volt. Majdnem egy hónapig húztak egy egyszerű utalást, no comment.
A fenti két példából nekem nem az jön le, hogy milyen fene jó a rendszerük, sokkal inkább az, hogy igazi balkáni káosz van náluk. Összesen két vásárlásom volt náluk, mindkettővel rendesen pórul jártam, és itt nem is azzal van a baj igazán, hanem azzal, hogy mindkét esetben milyen macera volt az ügymenet, mennyi energiát kellett befektetnem a levelezésekbe. Innentől nálam a tiltott kategóriába kerültek, és azóta sem vásároltam náluk semmit, és nem is tervezem, hiába van akármilyen jó akciójuk.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
bkercso
nagyúr
Nekem is simán ment a vásárlás náluk Karácsonykor.
Ez az agresszív értékesítősdi meg szerintem hasonló, mint pl. a bicikliversenyeken a vázmotor használata. Mindenki csinálja, senki sem sejti, aztán egyszer csak kibukik szépen, hogy nem kéne.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Apollyon
Korrektor
Ebben a mi van a raktárkészleten sztoriban érdekes már maga az indíték is, hogy miért gondolták, hogy akkor majd az jó lesz, ha tájékoztatjuk a vásárlóinkat ezekről az adatokról.
Ha van egy bizniszből fakadó raktárad megtöltve cuccal, akkor mi az elsődleges célod? Nyilván nem jótékonykodni, hanem eladni a raktár tartalmát.
Ebből kiindulva nem gondolnám, hogy az alza ezekkel az adatokkal a vásárlókon akarna segíteni, inkább a saját teli raktárkészletén.
Arról nem beszélve, hogy egy ilyen adat ellenőrizhetetlen.Hasonló eset, ebay. Jó pár éve volt egy olcsó ebook olvasó a .com-os oldalon, és ki volt írva, hogy már csak 7 darab van belőle. Ehhez képest az egész e-book olvasó topik bevásárolt belőle, és ugyanúgy maradt az az adat.
Szerintem ez az alzás dolog is olyan, hogy egy pszichológustól kértek tanácsot, hogy mégis hogyan lehetne a webshop látogatókat még jobban vásárlásra ösztönözni, bármi áron.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Hi!King
őstag
Az Iponnál a legtöbb termék gyártói garanciás, ha nem az, akkor külön feltüntetik. Ezért jó esetben fel sem merül olyan, mint garanciális ügyintézés. Az Alzánál meg a legtöbb termék webshop garanciás, ezért úgy érdemes tekinteni rá, hogy nincs, ha baj van a termékkel, bebuktad, ehhez képest pozitív csalódás, ha mégis megoldják. És ennek megfelelően érdemes mérlegelni, hogy max. mennyit érdemes költeni és mekkora kedvezmény esetén érdemes megvenni valamit egy ilyen nagyra nőtt sufniwebshopban (a másik ilyen az Emag).
-
dabadab
titán
Ha ez így lenne, akkor a tápokra nem röhejesen rövid garanciát adnának az Iponnal és nem normálisat az Alzánál.
Egyébként elég nagy merítésem van iponos garanciaügyintézésből, egyetlen egy alkalommal se sikerült nekik normálisan megoldani, ellenben olyan volt, hogy egy elállás után már tényleg ott tartottam, hogy küldöm az ügyvédi felszólítást és akkor voltak hajlandóak nagy kegyesen cselekedni, de addig pl. nem létező törvényekre is hivatkoztak
DRM is theft
-
konzumpro
senior tag
Nálam rendben volt minden, kétszer vettem meg ugyanazt a kávégép típust, de másodszorra is ugyanolyan fura összeszerelésű volt mint ami az elsőnél, ami gyártási hibának tűnt. Így kétszer is elálltam a vásárlástól, igaz hogy gyári állapotban kapták vissza, de egy felbontás akkor is veszteség, ha sértetlen marad. Ingyen vitték el, visszakaptam az árát, pár nap volt az utalás tényleg, de nem azok utalnak akik bevételeznek, külön van pénzügyi osztály, már kis cégnél is így mennek a dolgok.
Kár hogy baszogatják őket, de nem baj, majd lesz jó kis Lölő Elektro Shop, minden dupla áron, a Lölő Hotel szállodalánc mellé. -
Syl
nagyúr
Szerencsére nincs sok garanciális / elállási tapasztalatom, de ezeket az Ipon korrektül és hiszti nélkül intézte.
Alzától egyszer rendeltem nagyobb értékű terméket, de bankkártyás fizetés után jött rájuk a nyekergőroham. A kiírt Alzabox-os szállítási határidőt két nap plusszal sem tudták teljesíteni, ezért lemondtam a megrendelést.
Ha kiírják, hogy például szerdán átvehető a termék, akkor ne kelljen már pénteken telefonálgatnom, hogy miafakszvanmán?! Alza fekete pont a szememben.Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
aginor
addikt
válasz Televan74 #70 üzenetére
Szerencse. Igazából nem az minősít egy céget, hogy milyen az ügymenet, amikor minden rendben van, hanem az, hogy akkor milyen amikor valami gebasz van. Akkor milyen a hozzáállásuk, segítőszándékuk, ügymenetük, stb.
konzumpro: én nem mondom, hogy kár, hogy baszogatják őket, de azt sem hogy nem. Ha ludasak, akkor repüljön a milliárdos bírság, ha pedig nem, akkor még nyerhetnek is az üggyel, mivel jól lehet kommunikálni, hogy akkora faszagyerekek, hogy egy kiemelt ellenőrzésen nem találtak rajtuk fogást.
Hi!King: ez manapság a nagyobb láncoknál nem ilyen egyszerű, mivel nem közvetlenül a gyártótól vásárolnak. Ha jobban megfigyeled, akkor az Iponon is több terméknél vannak eltérő garancia idők. Az egyik jellemzően egy év (amit a törvény előír), a másik pedig amit a gyártók adnak. Az utóbbi termékek hivatalos disztribútoroktól származnak ezért jellemzően drágábban beszerezhetőek, viszont élvezik a hivatalos támogatást. A másik út kissé rögösebb, ált. jóval olcsóbbak a termékek, viszont a támogatást teljes egészében a kereskedő biztosítja hozzá (jelen esetben az Ipon). Ezekben az esetekben a meghibásodást nem fedezi a gyártó, azt a kereskedő saját költségén cseréli, javíttatja. Emiatt adnak rájuk rövidebb garidőt ill. itt jobban elképzelhető az is, hogy kötekedés van garanciáztatáskor.
Az informatikában/elektronikában régóta bevett gyakorlat a "szürkézés" az alacsony haszonrés miatt és ez nem csak az Iponra jellemző, hanem sok jóáras webshopra, pláne a ha külföldi az anyacég.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Qkackca
őstag
Majdnem talált, a rendszerükön belül, valószínűleg a régióban, van készlet egy raktár(on)ban, de az nem biztos, hogy a hozzád legközelebb eső raktár/üzlet.
Kb 1 hónapja futottam bele ilyenbe (Mondjuk nem ez a bolt volt, de gondolom az elv hasonló). Nézem a honlapot, ár, elérhetőség, szállítás, távolság alapon keresgéltem, mert sürgősen kellett a termék, 2 napon belül. Találtam egy boltot a közelbe, ár korrekt volt, közel volt, raktáron is volt. Elmentem a boltba és ott mondták, hogy igen a rendszer jelzi, hogy van, mert van, csak az a raktár helyileg az ország másik felében van, kell 2-3 nap míg ideszállítják... Szóval a végén vettem mást, mert most sürgős volt a dolog.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
Dißnäëß
veterán
Nem az a lényeg, hogy hány darab van raktáron, hanem ha "RAKTÁRON" akkor ne az n+1-edik al-beszállítónál legyen az, mert annyit még én is kiokoskodok, hogy az idő lesz, mire megjön, hanem igenis legyen az adott boltban, ahol épp járok, raktáron. Raktár = polc, fiók, egyéb, feltehetően egy vagy több lokációján a boltnak, de nekem az sem gond, ha minden alkatrészt a központból küld fizikailag, csak a "raktáron" legyen egyenlő azzal, hogy "azonnal kiküldjük".
Lehet ezt cizellálni még jobbrabalra meg félremagyarázni, meg joggal jönni meg anyámkínjával, de azért az emberek (jó esetben) a józan paraszt ész elve mentén működnek a mindennapokban és deriválva a céges vudut kettővel, oda lyukadunk, hogy "kitől vásárlok ? Akinél van!" - a többi engem szimplán nem érdekel !!! Tehát mint vevő, nem gondolnám fogyasztóbarát magatartásnak azt, amikor "raktáron" a kütyü és 1 hét, mire megjön.
Egyébként tudod mit ? Igazad van. Meg mindenkinek. Minket nem az kéne, hogy érdekeljen, hogy hanyadik raktáron van, hanem az, hogy azonnal ki tudja-e küldeni a bolt.
Lehet egy ilyen plussz gombot kéne beépíteni egy árösszehasonlító oldalra. Vajon mit szólna hozzá a díszes itt hirdető utazóközönség ?
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Vangelis
nagyúr
válasz BloodyEddie #64 üzenetére
Azt se értik néha mit akarsz mondani. Főleg e-mailban.
Azt nem értették, hogy nem pénz vissza hanem cserét kérnék ....Biztos fordítóval dolgoznak....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Alogonomus
őstag
Egyszerűen a "raktáron van" megfogalmazás helyett az Iponnál (is) használt "X napon Y boltban átvehető" megfogalmazást kellene előírni, és akkor egyértelmű lenne a vásárló számára is a helyzet, meg az eladón is számonkérhető lenne a teljesítés határideje.
Aztán persze előfordulhatna olyan szituáció, hogy "Sándor elejtette a raktárban", és ezért nem tudják mégsem átadni időben a vevőnek, de azt akkor dokumentálniuk kellene (hivatalos jegyzőkönyv, sérült termék dokumentált visszaküldése az importőrhöz/gyártóhoz, cseretermék dokumentált útja a boltig, stb). -
Ezekiell
veterán
válasz Alogonomus #84 üzenetére
X napon Y boltban átvehető
+ még odaírni, hogy mondjuk házhozszállítással mikorra teljesítik a rendelést, és kánaán van.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Alogonomus
őstag
Házhozszállításnál annyit lehetne csak előírni, hogy a csomag "elindítását" írják oda, de az lényegében azonos azzal a dátummal, amikor a boltban is átvehető lenne a termék.
A futárcég pontosságáért tényleg irreális elvárás lenne, ha a boltnak kellene felelősséget vállalnia. -
Ezekiell
veterán
válasz Alogonomus #86 üzenetére
Persze, nem is gondoltam, h felelősséget vállalna érte. A bolti atvetel napja amúgy nem feltétlen a futár inditasanak a napja - pl ha külső raktáron van a cucc.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
h1mpi
nagyúr
2 hete írták, hogy vissza utalás alatt van a pénzem (14 napos visszárú). Majd rá 1 héttel megkérdeztem mi van, akkor kezdek IBAN számot kérni még csak... megérdelmlik inkorrekt cég... soha többet alza...
[ Szerkesztve ]
Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles
-
Male
nagyúr
Reggie0 megfejtette: raktáron van, csak nem náluk, hanem valahol... mert hát valahol biztos vanDißnäëß: Igen, ez sima átverés, és szerintem is büntetni kéne. A konvektor vásárlásom durvább volt, ott is "raktáron" volt a termék folyamatosan a rendelés után is... aztán két hét után pár telefonhívásra elismerték, hogy "hát a FÉG felváltva gyártja a típusokat, majd sorra kerül ez is"... szóval nemhogy a raktárukban nem volt, de még a gyártónál sem volt, sőt, még el sem kezdték gyártani akkor... alig 4 hónapba telt, hogy megkapjam... (Csak azért nem mondtam le, mert természetesen sehol máshol sem volt kapható a típus akkor.)
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
az minden boltnál van, tehát akkor mindet meghurcolni instant
a 100e ft-os ps4 pro is megvolt alzán? jah, nem 5 db-ot adtak annyiért, valami 1000 fölött ment ki, ahogy volt 50e ft-os xbox slimből is pár raklappal, meg xbox és ps kontrollerekből 12e-ért
mocskos szemét egy banda jah...( :szerk:
h1mpi
nem inkorrektek, hanem leterhelt a rendszer
ha bebattyogtál volna helyben a kezedbe nyomják a pénzt
amennyiben nem tudsz bebettyogni - én tudnék, de most nem szívesen mennék - akkor ez történik:
vagy megy a mese ahogy kell, vagy elakad
amennyiben elakad, akkor pénzügy megcsinálja amit kell
mivel nemzetközi utalás, így sajnos nem 5 másodperc, néhány munkanap, talán 4-5-öt szoktak mondani
volt már egy raklap rendelésem, 60-70%-ban elakadt a pénz ha nem személyesen álltam el ha úgy adódott, vagy rendelést mondtam le amit át se vettem de kifizettem előre
de egy telefon volt, és intézték egyből, innen tudom hogy elakadhat - ezt megcsinálhatnák valóban, de ettől nem inkorrektek -[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
h1mpi
nagyúr
Személyesen vittem be a terméket, de nem adták vissza a pénzt helyben csak utalással. Én türelmes vagyok, de 04.26.-án írták, hogy 4-5 nap. Az nem most volt már... 10e Ft-ról van szó, nem nagy összeg, de az elv maga nem tetszik... pokolian rossz az ügyfélszolgálatuk
[ Szerkesztve ]
Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles
-
aginor
addikt
"nem inkorrektek, hanem leterhelt a rendszer" - namármost, akkor se legyen inkorrekt, ha leterhelt a rendszer, de te magad cáfolod a kijelentésed később ezzel "60-70%-ban elakadt a pénz ha nem személyesen álltam el". Szerintem, amit leírtál az maximálisan kimeríti az inkorrekt fogalmát, pláne, hogy akkor valahogy soha nem akad el a rendszer, amikor a pénzt kell beszedni.. No comment.
Azzal, hogy ilyen cégnél költesz rendszeresen, Te magad tartod fent ezt a "korrekt" gyakorlatot, az pedig, hogy még tapsolsz is mellé már csak hab a tortán. Nem akartalak megsérteni, így ez az utolsó mondat nem feltétlen neked szól, hanem mindenkinek, aki ilyen hozzáállású cégnél költekezik, különösen addig, amíg vannak másként működő vállalkozások is. Szerintem az ár nem minden, nekem fontos a "szolgáltatás" is, ami adott esetben a kiszolgálás minőségében, a garanciális ügymenetben, vagy a visszautalási készségben is megnyilvánulhat, de nem vagyunk egyformák.bkercso: ennek a mondatnak a két része üti egymást. De így még tudom értelmezni: Három héten belül, tehát max a 21. napig. Előtte egy nappal sem szabad nekik. Mielőtt? A három hét lejárta előtt? Ha igen, akkor írjuk nyugodtan azt, hogy a 21-edik napon fogod visszakapni (mai egyébként nem igaz). Számomra ez amúgy megint inkorrekt magatartás, de ez csak az én véleményem.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Chaser
titán
elég sok defektes szutyokba belenyúltam, helyben mindig visszaadták a pénzt
volt táp aminél kicsúsztam az időből, két hét + idővel adtam le az elállási igényt, 3 hét volt pontosan, visszaadták a pénzt - nem kellett volna, simán elhajthattak volna -
volt vga aminél a gyári sw-e mókázott, defektesnek ítélte az egyik ventit, bemondásra helyben kicserélték
sorolhatnám
vírus előtt ingyen futárt küldtek elállásnál ha valaki kérte
tényleg nagyon inkorrekt cég
hogy nálad jelen esetben mi volt azt nem tudom, ilyen beszámolót nem sűrűn láttam, esetleg rákérdeztél?aginor
attól nem lesz inkorrekt, mert béna vmelyik "komponensük"
nem egyszer volt rá példa, hogy de. rendeltem, du-ra már alzaboxban volt a csomagom
ez az inkorrekt cég mo-n kb az egyetlen, ahol amd termékek mellé megadják a promo-s sw-eket - nem ritkán emellett adott termék a legolcsóbb, persze van amikor nem -
rajtuk kívül hány bolt árul felbontott/visszavitt terméket? nagyítóval kell keresni, náluk nem kell keresni, bőven van visszavitt termék, többi bolt meg eladja újnak, azok korrektek
barátom nemrég küldött vissza 200e ft-os vga-t, pár napon belül nála volt a pénz, innen tudom hogy a vírus miatt jelenleg nem küldenek ingyen garfutárt, pont előző héten állították le
segítenél nekem, melyik bolt az, amikre a termékeknél 90-95%-ban megadják a teljes gyári gart? mert sajnos rajtuk kívül ilyet se találtam, 10 éves tápok 1-3 év garral, ramok is, ssd-k is esetenként, az nagyon megy a többi boltnak
bőven 1m ft fölött hagytam már náluk, sosem volt gixer - nem mindig magamnak vásároltam -
még karácsonyi szezonban is mindig két percen belül beszéltem élő emberrel, volt bolt ahol fél óra alatt sem sikerült szezonon kívül...pl aqua
jelenlegi akutális esetem pclanddal: rendesen boxolnom kellett hogy megtudjam, küldenek-e futárt ahogy a honlapon promózzák, mert sikerült egy kissé defektes talpú hűtőt vennem tőlük
telefonon nem tudtak választ adni, emailre az jött küldjem vissza a gyári csomagolással együtt ha úszerű...tagot felvilágosítottam azért, ha már válaszolni nem tud, jó ha tudja hogy nem kötelező a csomagolást visszaküldeni, erre az jön akkor pénzt vonnak le ( : mondom de jó, mert azért nem vonhatnak le pénzt
és az alza az inkorrekt
tavaly ilyentájt vásároltam tőlük először egy xbox one x-et alzaboxba, akkor még foschtam, de fizettem, ott volt a box, sértetlenül, aztóa 95%-ban csak náluk vásárolok, máshol csak akkor ha valami nem elérhető náluk"Szerintem az ár nem minden, nekem fontos a "szolgáltatás" is, ami adott esetben a kiszolgálás minőségében, a garanciális ügymenetben, vagy a visszautalási készségben is megnyilvánulhat, de nem vagyunk egyformák."
pontosan ezért vásárolok náluk_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
bkercso
nagyúr
Ki van adva mindenhol szerintem, hogy mindent utolsó pillanatban kell utalni. Kimaxolják a szarragását ezekben a jó kis vállalkozásokban is.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Chaser
titán
náluk továbbra sem, csak mondjuk könnyű köpködni ahelyett hogy az érintett rákérdezne mi a stájsz'
hadd ne mondjam aquánál egyszer majdnem 1 hónapot vártam a zsetonra, mindezt úgy, hogy a vga "válság" idején lőttem náluk 4 db vga-t 47e körül/db
egyet megnéztem kívülről, többit ki se bontottam, átgondoltam, nem bohóckodok bányászkodással, terheli ezt a sárgolyót elég dolog, ilyen hülyeség pont nem kell
feldobtam apróra őket amennyiért vettem, nem vitték, visszavittem
személyesen, természetesen nem adják vissza helyben a pénzt, dejszen' be kell vizsgálniuk - nyilván a bontatlan termékeket -
még aznap 55 vagy 60e-ért fenn volt a webshopban a 4 kártya - felbontott nem volt köztük -, én vittem el az utolsókat előtte
csak azért nem rúgtam rájuk az ajtót mert volt egyéb dolgom is_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
snecy20
veterán
Ez nem igaz így, tavaly nyáron volt két elállásom egy monitorral és egy memóriával, jelezték az 5 munkanapon belüli visszatérítést, és meg is történt mind a kétszer időn belül a visszautalás.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- SSD kibeszélő
- Xbox Series X|S
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- iPad Air 1 alkatrésznek eladó
- A képen látható PC házak egyikét keresem
- BONTATLAN ÚJ iPad Pro 2021 2022 M1 M2 Chip 11 és 12,9 128-2000GB DEÁK TÉRNÉL AZONNAL ÁTVEHETŐ
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 36GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel