Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- eBay
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
eszim
csendes tag
Az Alzának példás a garanciális ügyintézése.
Volt hogy rögtön cserét adtak vagy visszaadták az árát. Karácsony és újév közt pl. cseréltek, úgy hogy nem volt raktáron de másnapra megjött.
Volt hogy javították 2-3 héten belül, olyan is volt, hogy nem javították, hanem visszaadták az árát.
Hardveraprón vett videokártyát is szó nélkül garozták, vittem mellé az eladótól kapott sajtpapírt. Soha nem kötekedtek, nem húzták a szájukat.Kizárt, hogy postacsomag 2-3 hét alatt jöjjön meg, nem értem miről beszélsz. Van nyomkövetés, smst küldenek, felhív a kiszállító. Ha meg annyira problémás a postai csomag kiszállítás, akkor felhívod a postát és átkéred postán maradóra.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések