Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz atok666 #25 üzenetére

    Most ill. karácsonykor eléggé túl voltak terhelve. Akkor voltak anomáliák, főleg külsős, rendelhető cuccokkal. De normál esetben és saját raktárkészletről ill. még beszállítóktól békeidőben is atombiztosnak tűnik a rendszerük. A többi webshop kb a kőkorszakban van ehhez képest.
    Itt most a készletezés eladás (fizetés, szállítás, adminisztráció) gondolok, nem az "X-Y ügyfél nézi épp a terméket" jellegűre.

    A túlvezérelt időszakokban nálam is voltak fennakadások, de egyébként óramű szerint megy. Ha elfogyott nem tudod elvinni, ha helyben van azonnal viheted, szállításra időre megjön. De még a cifrább esetek is automatikusan mennek (szerintem a beszállítói rendelés is de erre nem látok rá). Ez a normális.

    Még a kapott üzeneteid is arról tanúskodnak, hogy minden automatikus a háttérben és az nehezen menne random adatbázissal.
    Írták itt lentebb az Edigitalt. Tőlük van pl. olyan élményem amikor készleten lévő "boltban azonnal átvehető" TV-t rendeltem... de szállítással. 2 hétig egy büdös email nem jött, telefonon elérhetetlenek, amikor felveszi valaki egy droid ül ott, őt nem tudja mi van, majd a vezető. De ő nincs, majd visszaszól. Így telt el kb 2 hét mire le lett mondva (máshol már nem volt kapható a modell, plusz 2 helyett 5 év garis akció volt, az is letelt közben :) ). Emberi reakció kb. 1 hónap múlva jött, hogy nem lesz teljesítés. Nyilván, mivel már rég lemondtam. :) ... majd a jó hangulat kedvéért rá 1 hétre egy "elégedett volt-e a vásárlással" mail zárta a sort. :D Mindeközben az ÁSZF tele nyilvánvalóan büntethető egyoldalú hülyeségekkel.

Új hozzászólás Aktív témák