- MinDig TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Chrome
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Ubuntu Linux
- OpenMediaVault
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózatokról alaposan
Új hozzászólás Aktív témák
-
hallador
addikt
Az a helyzet, hogy nincs ezzel az Acer egyedül, pontosan ide tartozik az ASUS, a Lenovo Consumer vonala, az MSI.
Az Acer ezzel spórol. Ugyan itt a fórumon is nagy előnynek könyvelik el az Acer Magyarország fórumozói, hogy ez nagyon jó, na igen az Acer-nek legalábbis biztosan. De a Usernek nem.
Az Acer összekeverte Távol-Keletet, meg USA-t Európával. Csak éppen az Acer azt felejtette el, hogy Európában a 1,5-eres árért cserébe illik adni valamit, mint pl a gari nem egy év, erre már rájöttek, igaz csak 2 éve. (Ellentétben a HP, Dell, Lenovo Business-el, akik 10 éve így csinálják).
USA-ban ez jó pont, mert ott 400 - 800 $ ért vesz a user egy másik gépet, az az egy minimálbér harmadáért, vagy 2/3-árt. Igaz 1 év garival, valamint ott a fogyasztóvédelem úgy megcseszi az Acer-t, hogy a fal adja a másikat. Tehát működik a rendszer.
Távol-Keleten meg nem nagyon ismerik a jótállás fogalmát, ott meg azért mindegy.Na most Európa rohadt drága, egy Magyarországnyi kereslet semmi. Európában sok kis Magyarországnyi állam van ezért csinálnak egy központi szervizt, többet esetleg (A másik GB-ben van, talán Írországban). És 3 - 15 napos határidőkkel javítják a terméket, arról mondjuk semmit nem mondd ez a modell, hogy mi van akkor ha a termékhez nincs már alaplap pl, mert akkor a magyar törvények mit mondanak? Vissza a pénzt, az Acer meg ezt letojja, levásárolhatod, ha már 5-ödszörrre küldted vissza a "megjavított" notebookot, ami soha nem lett megjavítva mert alkatrész már nincs, mert fogyasztóvédelem meg nincs. Tehát garancia van, mindaddig, ameddig az Acernek ez még megéri = Spórolás. (Jártunk így)
Ez sokkal olcsóbb, mint fentartani 8 - 10 szervizpartnert, 50 - 100 átvevőpontot (Hawlett-Packard), mert az pénzbe kerül, nem kevésbe. A Dell jobban csinálja, mert Ő csak 5 - 6-ot tart fenn, de azok egyben szervizek is. NBD esetén persze, mert szervíz gariban a Dell még rosszabb.
A Minőséggel nincs már baj, 2005 - 2010 között komoly problémák voltak a minőséggel, de az Acer azóta egyre jobb, a spórolással van a baj. A TravelMate-ek (és itt főleg a P6-ra gondolok) még jók is lennének, ha az alap support tartalmazná a helyi supportot is. Ami van, ha megfizeted, csak azt nem tudom, hogy ez a HP, Dell, Lenovo Business, Toshiba, Fujitsu-nak hogy fér bele?
Spórolni lehet, de ezt nem mérte fel Európában az Acer jól. Mostmár látható hatásai is vannak ennek a kis fiaskónak.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A másik komoly probléma, hogy a Tablet-ek, meg csak a konzumer világban vannak jelen nagy százalékban, a business-ben az Acer pedig nagyon gyenge. Elég csak a magyar Supprt-ot emlegetni, ami nem nehéz mert nem nagyon van. A notebook Piac egyre jobban ki fog szorulni a Business világ felé, aminek az eredménye hogy Acer-nek ezzel a stratégiával nem sok esélye maradt.
[ Szerkesztve ]
The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Renault, Dacia topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali játékos kérdések órája
- További aktív témák...